Parere si probleme Ford Mustang 2.3 EcoBoost

Esti in cautarea unui autoturism Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat un posesor de Ford cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot el ne spune de ce a facut aceasta alegere, de unde a achizitionat, ce ii place si mai ales ce ii displace la autoturism. Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic.

Posesorul ne spune ce probleme tehnice a intalnit, ne da detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia. Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile de pe site-ul nostru sunt de la posesori verificati.

Fiabilitate

Cat de fiabila ti se pare Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ?

Cateva probleme minore reparate repede si fara cheltuieli majore

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

M-a surprins pozitiv in multe aspecte

Ai recomanda-o cuiva?

Nu

Ce parere generala ai despre ea?

As recomanda-o oricui! Este cea mai buna masina pe care o poti detine

Parerea detinatorului

De ce ai ales sa cumperi Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ?

Am vrut ceva deosebit, m-a convins si motorizarea pentru ca nu este impozitul asa mare si nu ma baga la o cheltuiala fixa anuala.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Am adus-o din America.

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Ca si plusuri, Mustangul este o masina cu sportivitate, confort, aspect impunator. Ca si minusuri - fiabilitate medie, suspensie cam dura pentru drumurile noastre.

Cat costa intretinerea pe an la Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ?

In primul an 800 de lei, din al doilea vom vedea.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Nu are piese scumpe, este chiar mult sub piata.

Cat de fiabil este Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Nu am avut probleme. Placutele de frana se consuma destul de repede, amortizoarele sunt facute pentru alte drumuri ceea ce ma va face sa schimb unul dintre ele.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Am un prieten cu un service destul de mare si care este posesor de doua astfel de masini.

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Sa o cumpere, este o masina puternica si destul de rar intalnita in Romania.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi un Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ?

La nimic (sa nu fi fost lovita).

Cat de des ii sfatuiesti sa ii faca revizia?

La 12000 de km.

Ce consum are Ford Mustang 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic ?

Intre 9 si 23%.

Spune-ne ceva despre motorizare. De ce ai ales-o pe cea actuala? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Am ales-o pentru ca are taxe rezonabile, acum deja incep sa ma gandesc la upgrade-ul de 5.0.

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Da este, eu o folosesc ca daily.

Cum se conduce in oras?

Depinde de drum, In Bucuresti este foarte rigida si suspensia are mult de suferit.

Cum se conduce la drum lung?

Ma asteptam sa fuga mai mult spatele insa are ceva tehnologie si este destul de usor de controlat.

Spune-ne despre interiorul masinii. Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus?

E mai mult decat am nevoie, cam mica pentru cei din spate.

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Pornirea pe cheie.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

America... nu are pachetul de frane performance, dar fata de multe alte masini e ok.

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Nu, competita la care m-am uitat cand am facut alegerea are cu 27 de cp mai putin.

Istorie Ford Mustang

 

Incepand din anul 1964, cand Ford Mustang a intrat in fabricatie, putem spune ca lumea a fost putin mai frumoasa. Aproape 500 de mii de unitati au fost vandute in primul an de fabricatie, in ciuda previziunilor celor de la Ford, de doar 100 de mii de unitati. Tot in acelasi an, masina a si devenit un star de cinema, debutand in filmul ‘Goldfinger’, iar de-a lungul ‘carierei’, aceasta masina a aparut in foarte multe filme de referinta, printre ele si ‘Bullit’, thrillerul cu Steve Mqueen, dar si ‘Gone in 60 seconds’ cu Nicholas Cage. Insa nu cariera artistica a facut aceasta masina faimoasa. In 1967 este lansat Mustangul GT500 Shelby, cu un motor urias de 7 litri si 335 de cai putere conectat la o transmisie automata in trei trepte de viteza, care atingea suta de kilometri in doar 6.5 secunde. Abia din acest an Mustang a devenit o legenda. Insa nici legendele nu sunt perfecte. In anii ‘70, fortati de criza petrolului de la acea vreme, inginerii de la Ford au creat o noua generatie de Mustang, pe care puteam gasi un motor care dezvolta uriasa cifra de…110 cai putere. Putem spune ca Mustang s-a intors la origini, mai exact la prima generatie, pe care puteam gasi un motor care producea 101 cai. Abia in anul 2000 Mustang a reusit sa isi depaseasca predecesorii care l-au facut faimos si asta cu putin ajutor din partea Cobra. Asa s-a nascut Mustang SVT Cobra R cu un motor de 5.4 litri V8 care producea 385 de cai putere. Acest model a fost gandit special pentru circuit si este de asemenea si printre cele mai rare: doar 300 de unitati au fost fabricate.

 

 

Prezent

 

Ajungand in zilele noastre, in anul 2015 Ford Mustang se reinventeaza, se apropie si mai mult de designul primei generatii, atat la interior, dar mai ales la exterior, avand in acelasi timp un aspect modern, aerodinamic si impunator si, foarte important, ofera clientilor o...dilema. Ce motorizare sa aleaga? Deoarece aceasta generatie de Ford Mustang a fost gandita pentru pietele din Europa, Japonia si Australia, masina vine cu doua motorizari disponibile, anume motorul de 2.3 Ecoboost de 317 cai putere si 432 Nm, dar si motorul V8 de 5 litri si 435 de cai. 

 

La prima vedere, alegerea este simpla, Mustang este sinonim pentru muscle car, este o masina americana, categoric merita sa iti cumperi masina asta cu motorul V8 de 5 litri, sau nu? In Romania, impozitele pentru motoare cu cilindree mare sunt destul de mari si nu sunt semne ca vor scadea, dimpotriva. Asigurarea este si ea scumpa in acest caz, mai ales daca nu ai 50 de ani si un istoric imaculat in spate. Pretul benzinei este si un alt factor de luat in calcul si asa mai departe. Sa nu mai spunem ca Fordul Mustang a obtinut doar doua stele la testele EuroNcap, iar masina mai are si o reputatie destul de proasta pentru ca are tendinta sa fuga foarte mult de spate. Parca mai bine cumperi un Volvo, nu? Sa nu exageram. Ca sa il citez pe Jeremy Clarkson, ‘Da, masina asta nu o sa aiba prea multa grija de tine daca te lovesti cu ea de un copac, asa ca uite o idee: nu intra in copacul ala’. 

 

Cand iti cumperi un muscle car, nu il cumperi pentru siguranta, pentru consum, pentru taxe mici sau alte aspecte pe care le iei in considerare atunci cand cumperi o masina de familie. Mustangul nu e o masina de familie si ar fi pacat sa fie asa. O sa mergi cu masina asta pe autostrada, pe drumuri virajate, iar prin oras, doar cand e liber sau atunci cand vrei sa pleci la un drum lung, pentru ca masina asta nu e facuta sa stea in coloana la semafor, sa fim seriosi. Si ar mai fi ceva de spus legat de asta: pentru o masina sport, care iti aduce aminte cat de tare este sa conduci de fiecare data cand te urci la volanul ei si cu care mergi in week-end la mare sau pe Transalpina, este foarte ieftina: noua, cu motorul de 5 litri, nu trece de 40 de mii de Euro! Ok, nu este o masina pentru oricine, dar vei intoarce toate privirile cand o scoti la o plimbare. La aceiasi bani poti cumpara un BMW seria 3 sau un Volkswagen Passat, insa aceste masini sunt destul de intalnite pe drumurile noastre si, sa recunoastem, nu sunt nici pe departe la fel de interesante ca un Ford Mustang cu 435 de cai sub capota. 

 

 

Varianta Ecoboost

 

Nu te-am convins sa uiti de motorul Ecoboost de 2.3 litri? Ok, atunci sa iti dau totusi cateva date despre el, pentru ca nu este un motor chiar atat de rau. 

In primul rand, sunetul motorului nu va fi acela de V8 clasic american insa vei avea totusi parte de un sunet de bass venind de pe evacuare. O sa ai un consum decent in schimb. Motorul de 2.3 promite un consum de 11 litri in oras si 7.4 pe autostrada. Posibil sa nu se tina de promisiune, mai ales in oras, dar sa nu uitam ca vorbim totusi de un motor pe benzina destul de mare.

In ceea ce priveste transmisia, ai de ales intre cea manuala cu 6 trepte sau cea automata, tot cu 6 trepte pe care o poti trece in manual. Este si destul de rapid. Vei atinge suta de kilometri in mai putin de 5,8 secunde.

 

 

Cum se conduce?

 

Se conduce ok, insa nu te poti astepta sa se ridice la nivelul unui Porsche pentru jumatate din bani. Are o usoara tendinta subviratoare, insa acest lucru se poate regla. O sa iti fie ceva mai greu sa o intorci in spatii inguste, unghiul de bracare este destul de mare si e posibil chiar sa capeti o invidie pe soferii de autobuz pentru cat de usor se descurca ei, insa la drum lung acest lucru nu va fi o problema.

 

 

Fiabilitatea este ok, atata timp cat nu incerci sa imbunatatesti motorul, dar asta e ceva din ce in ce mai general cand vine vorba de masinile mai noi. 

In ceea ce priveste dotarile, iti poti alege un interior de piele cu scaune incalzite si ventilate, climatizare automata pe doua zone, senzori de ploaie si de lumini, un sistem audio destul de bun si, pentru a te ajuta cand vine vorba de parcare, camera pe spate. Materialele din interior nu sunt extrem de calitative, insa te vei simti ca intr-un muscle car american, mai ales ca, asa cum spuneam la inceput, generatia actuala de Mustang seamana destul de mult cu primele modele ale acestei masini legendare.

 

Lasa un comentariu

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii autentificat(a).

Autentificare
Review trimis de Verdes Rares
Producator Ford
Model Mustang
Motorizare 2.3 EcoBoost (317 Hp) Automatic
An fabricatie 2017
Tip achizitie Second hand
Km achizitie 117500
Km actuali 234500

Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!