Parere posesori Peugeot 206 1.4i 75 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Peugeot 206 1.4i (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Peugeot 206 1.4i (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
400 de lei schimburi de ulei,un bec ars,un stergator(daca iei de calitate nu ai probleme in toata istoria ei).
In jur de 600 lei pana acum.
Destul de putin, nu e o masina costisitoare in aceasta privinta.
Intretinerea pe an, depinde de cat de multi kilometri faci pe an. Ca sa va faceti o idee eu fac cam 15.000km pe an si ma costa intretinerea cam 500 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele pe origine sunt un pic peste media buzunarului opel-istilor.Dar fiind un brand francez poti pune piese de calitate aftermarket la un pret.ex:filtru are man 23 ron,de ulei 29.Peugeotul/citroen Au punte spate mai complicata și odata la 150.000.km 200k trebuie reconditionata si costa in jur de 1000/1300 lei.
Piesele sunt mai ieftine fata de alte masini precum cele nemtesti.
Nu mi se pare scumpa la piese, acceptabil.
Piesele sunt putin mai scumpe fata de marcile competitive din gama ei, cam cu 15, 20%.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am schimbat kit-ul de ambreiaj la 180.000 si toba pentru ca am rupt-o eu intr-o bordura la 160.000 si la 210.000 pentru ca a ruginit masina a stat 2 ani parcata. Bateria veche am schimbat-o la 70.000 de km de cand am cumparta-o, pentru ca a stat 2 ani.
De cand am achizitionat-o in 2 ani de zile am schimbat doar ulei filtru, bobina de inductie, bujii, rulmentii de pe puntea spate spoilerul de sub bara fata, faruri fata si cam atat. In viitor si toba de esapament.
O am de vreun an si este destul de fiabila, au fost unele probleme minore le-as spune dar nu de genul ca sa ma lase pe drum undeva.
O am de 3 ani si ceva iar probleme majore nu am avut, tinand cont de anul ei de fabricatie si de kilometri. Per total mi se pare o masina foarte fiabila daca ii pui piese originale nu ai probleme.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La un prieten. Service-urile sunt pline de hoti, am fost si in service. Ca sa-mi schimbe placutele, mi-a luat 700 manopera.
In service autorizat la lucrarile care necesita elevator iar ce se poate le fac eu acasa in curte sau la baieti daca nu am sculele necesare.
Merg la un mecanic care lucreaza singur pentru ca nu prea se merita sa mergi la service autorizat cu o masina de nici 1000 de euro. Pe viitor daca imi achizitionez alta masina sunt hotarat sa o repar doar in service autorizat.
Tinand cont ca e veche ma duc cu ea “la baieti” In service specializat sau reprezentanta nu are rost si e foarte costisitor si nu poti vedea reparatiile pe care ti le aduc la masina.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Revizia facuta la timp, cum esti obisnuit tu, dar daca simti ceva la ea du-o la reparat, n-o lasa ca este pacat.
O data la un an sau cand apar probleme.
E bine mai des ca fiind destul de veche se mai imbatranesc garniturile si cauciucul de la articulatii si chiar daca nu simti bataie e bine sa fie schimbate.
O data pe an e ok, “parerea mea”.
Ce consum are?
Consum in Bucuresti 7.5/8 in functie de trafic. In afara pe dn-uri 6.5+-, daca mergi pe autostrada prin europa exclus Romania, scade sub 6 . Cine zice ca consuma mult inseamna ca a avut doar bicicleta toata viata lui. Fata de alte marci consumul este beton.P.S.nu are gaz pe ea.Nu merita!
In oras cam7,5 l, in afara 6,4.
Eu o folosesc doar pe oras si e un oras de munte deci undeva la 7 la suta dar la ce drumuri sunt nu ma surprinde.
Consumul e bun, 5% extraurban, 7% oras, undeva la 6-6.5 mixt.
Dezghetarea parbrizului poate fi o activitate foarte enervanta, mai ales atunci cand te grabesti sa pleci la drum. Foarte putine p...
Asa cum reiteram in alte articole, sa circuli cu ITP-ul expirat este una dintre cele mai mari greseli pe care un sofer le poate fa...
Dimensiunea si latimea anvelopelor determina felul in care autovehiculul dumneavoastra va reactiona in diferite situatii. Exista c...
Potrivit promotor.ro, conducatorii auto din Bucuresti se vor intersecta cat de curand cu un nou marcaj rutier, care va contribui l...
Dacia Spring este un nume care a devenit rapid cunoscut în lumea automobilelor electrice, datorită combinației sale de preț accesi...