Parere posesori Peugeot 508 2.0 HDi 200 cp Hybrid
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Peugeot 508 2.0 HDi (200 Hp) Hybrid cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Peugeot 508 2.0 HDi (200 Hp) Hybrid.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
A fost un cadou, m-am trezit cu ea in fata blocului.
Datorita sistemului hybrid si 4wd.
Mi-a placut din prima clipa în care am vazut-o. Am citit mult despre ea, am intrebat in reprezentanta, am vorbit cu proprietarul care o detinea fiind un prieten de incredere.
Raport calitate pret foarte bun, dotari multe la pret accesibil, este 4x4, cuplu si putere bune, aspect exterior.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
De la o cunostiinta de familie.
De la o persoana fizica.
De la un prieten care este inginer mecanic.
Din Franta, parc auto.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Consumul foarte mic, piese foarte scumpe dar nu a stat inca deloc in service. Este o masina de lux, arata foarte bine. In traffic ajuta mult Hybrid-ul. 4x4 (motor diesel tractiune fata, motor electric tractiune spate). Sta foarte bine pe drum, din cauza franei de “mana” actionata electric nu mai pot face drift-uri. Din cauza acumulatorului mic, nu poti parcurge distante mari pe electric.
Masina este placuta la drum lung. Cutia de viteze este foarte lenta la schimbari. Consumul este mic pentru un motor 2.0. Imi displace faptul ca au aparut niste probleme pe care nici cei de la reprezentanta nu le pot descoperi.
O masina care se aseaza frumos la drum atat in oras cat si la drum lung, cutia pilotanta poate fi un inconvenient la inceput, dar in maxim 7 zile te obisnuiesti si pe modul sport schimba perfect. Confort, dotari de top in comparatie cu alte masini existente din aceeasi clasa. Partea hybrid fara probleme momentan, in reprezentante atat in tara cat si in afara nu au fost probleme cu partea electrica.
Este foarte ok masina, dar nu poti merge pe hybrid foarte mult.
Purtarea centurii de siguranta in trafic presupune imbratisarea unei conduite preventive la volan, cu rol de protejare a sigurante...
Motorul cu combustie interna nu poate sa functioneze fara combustibil si fara oxigen. Tinand cont ca unele masini sunt proiectate...
Placutele de inmatriculare din dotarea autoturismelor au cunoscut modificari substantiale ulterior aderarii tarii noastre la U.E....
In functie de zonele in care traim, cel mai probabil daca obisnuim sa conducem des in marile orase care sunt foarte aglomerate, am...
Potrivit evz.ro, noul cadru legal referitor la gratuitatea parcarilor, in vigoare incepand cu anul 2023, nu este deloc favorabil p...