Parere posesori Skoda Octavia 2 RS 2.0 TFSI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia RS 2.0 TFSI (200 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia RS 2.0 TFSI (200 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Masina sport , usor de intretinut, ofera atat senzatie cat si confort.
Am vrut o masina spatioasa, benzina, pana in 2000cc, minim 150 cai, intretinerea sa fie decenta, iar piesele usor de gasit.
Am ales-o pentru putere si pentru faptul ca este incapatoare.
Am optat pentru benzina, pentru ca momentan circul cel mai mult prin oras, iar motorizarea aleasa a fost poate si putin pentru adrenalina.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Masina este rulata doar in Romania , am cumparat-o de la un mecanic.
De la persoana fizica, din tara.
Am luat-o din Romania.
Am luat-o din Iasi, inca cu numere rosii.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Masina confortabila, spatioasa, consum mare de combustibil si ulei.
Este o placere sa o conduc, mai ales dupa stage 1. O masina pe care o poti conduce zilnic si care iti aduce zambetul pe buze dupa 3000rpm.
Imi place ca in depasiri nu se pune problema, nu prea imi place faptul ca simt ca uneori nu mai are toti calutii.
Am fost constient de consum de cand am ales aceasta motorizare si nu m-a facut sa regret alegerea facuta. Nu am nimic de obiectat fata de ea, nu te lasa la greu, e destul de incapatoare.
Exista norma la amenzi – cat de jusificata este aceasta afirmatie? In Bucuresti, in momentul actual, exista un loc de parcare la o...
De la a negocia un viraj, la a tine masina in linie dreapta pana la a iesi din parcare, volanul masinii tale este un element foart...
Schimbare de opinie – Primarul Capitalei, Nicusor Dan, nu gaseste oportuna taxa auto in Bucuresti, ci doreste cresterea numarului...
Autoturismele moderne au in componenta un numar crescut de senzori, fiecare avand un rol foarte important in buna functionare a au...
În Timișoara a început vânătoarea șoferilor care nu plătesc parcarea pe străzi. Șoferii care parchează pe locurile de parcare publ...