Parere posesori Skoda Octavia I 1.8 VRS Turbo
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 1.8 T (180 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 1.8 T (180 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Intretinerea pe an este undeva la 300 lei.
Nu stiu sa raspund la aceasta intrebare, pentru ca nu ma limitez doar la intretinere ci si imbunatatire mereu.
Depinde de numarul de kilometri parcursi, in medie 500 de lei.
Cat vrea masina. Are personalitatea ei proprie.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Da, pot spune ca am schimbat cam toate piesele masinii, inclusiv motor si tot ce tine de mecanica si estetica.
Un pic mai scumpa decat la restul din anul acela pentru ca totusi e varianta sport de la Skoda.
Este o masina usor de intretinut, foarte rezistenta, pretul pieselor este pentru orice buzunar.
Nu. Sincer chiar este o masina foarte usor de intretinut.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Pot sa spun ca este o masina fiabila, dar stock, cu cat upgradezi in cai putere, toate variabilele se schimba. Cea mai majora problema posibila: motor spart si refacut de la 0.
Probleme minore doar cu garniturile motorului, bucsi pivoti, ulei, distributie si cam atat, in rest, momentan nu am nici o problema cu ea, pe viitor posibila sa apara pentru ca e normal.
In afara de suspensia masini (telescoape, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare) nu am inlocuit nimic, doar revizie si consumabile. Conteaza foarte mult drumul pe care calatoresti, fiind o masina sport.
Probleme am avut dat fiind faptul ca merg destul de jos cu ea, am spart cateva baii de ulei, dar in rest nu mari, daca respecti un anumit timp de revizie, 7000-8000 km fiind un motor forjat si “ rupt in gura “ tot timpul, nu trec niciodata cu consumabile de 8500km, tine cu casa.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La baieti ! La reprezentanta am fost refuzat ! Motivul: “prea tunata” dupa spusele sefului de service de la Midocar.
La baieti pentru ca nu am incredere in reprezentanta si pe langa asta in reprezentanta se poate face doar revizia nu si upgrade-ul masinii.
Prefer sa imi fac toate interventiile la masina singur. Daca ar fi sa am o interventie mai grava asupra masinii, as opta pentru reprezentanta.
La baieti tot timpul. Am prietenii care lucreaza la reprezentanta iar ei au stocuri de piese, am intalnit personal probleme cu pivoti sau flanse care imediat dupa montare s-au stricat, dat fiind faptul ca stau foarte mult timp pe raft ( ani de zile ), acelasi lucru si cu uleiul isi pierde din proprietati etc.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 7000 km cel mult din punct de vedere al motorului.
Ori de cate ori e nevoie.
Intre 8000 km si 10000 km, nu mai mult de 7-8 luni.
Maxim 8500km, mai mult de atat e riscant.
Ce consum are?
14-20 litri urban, 7-12 litri extraurban.
8-9 extraurban 10-15 urban mixtul 7.
Urban bara la bara 16 -20 %; Extraurban 7-10 %.
Afara sub 7l/100km nu scoti niciodata, in oras, cat vrea ea ??? 15-35.
Atunci cand discutam despre dispozitivele mecanice trebuie sa precizam ca oricat de bine ar fi acestea intretinute, odata si odata...
Lichidul de racire este un element esential in angrenajul oricarui autoturism si de multe ori putem sustine ca este la fel de impo...
Dupa ce a circulat cu peste 100 de kilometri/ora in localitate si a fost inregistrat de aparatul radar, Seful Serviciului Inmatric...
n mod normal un motor diesel va fi intotdeauna mai “murdar” decat un motor pe benzina, datorita diferentelor care au loc in proces...
Când vine vorba de siguranța în conducere, anvelopele sunt unul dintre cele mai cruciale componente ale mașinii dumneavoastră. Dar...