Parere posesori Skoda Octavia I 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 1.9 TDI (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 1.9 TDI (90 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
800-1000.
Din 2017de cand am cumparat-o am schimbat o multime de piese, valoarea totala aproximativ 7,000lei.
Intretinerea e modica. Un set complet de filtre (ulei, aer, polen, motorina) e 120 lei pe Emag. 4litri de ulei intre 100-150 de lei functie de marca pe care o vizezi. Am schimbat uleiul si la 10000km dar s-a intamplat sa-l schimb si la 17000km. Nicio problema. Costuri mici chiar si la elemente de directie, suspensie. No stress!
Pana in 1000 de lei, undeva la 7-800 de lei.
Nu am facut un calcul, insa mereu am schimbat totul la timp, am remediat problemele ce au aparut in timp si nu am lasat micile defecte sa se adune.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt ieftine.
Dupa vechime si model, piesele nu le cumpar nici cele mai eftine, dar nici cele mai scumpe ma incadrez in buget.
Pretul pieselor e in aceeasi gama cu cele de la Golf 4. Nimic scump care sa te dea pe spate.
Putin, este mai ieftina ca si competitia directa si un pic mai scumpa ca un Logan.
Fiind o masina ce apartine grupului VAG, piesele sunt destul de des intalnite, avand un pret accesibil, acestea potrivindu-se pe mai multe autoturisme.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme cu turbina, dar a fost vina mea, nu a masinii.
Cu aceasta masina la partea de motorizare este foarte buna din punct de vedere al fiabilitatii, motor clasic cu turbina, fara dpf, alh 1,9cm /cubi 66kw,90 HP.
Problemele au fost minore in 18 ani de folosinta (proprie): o fulie de la alternator blocata, motorase stergatoare gripate (dupa 15 ani), motoras gripat de la ventilatorul de la radiatorul AC. In rest consumabile: discuri de frana, placute, cate o bucsa bara stabilizatoare, bielete directie cand si cand, distributii, becuri arse, anvelope uzate Goodyear -au tinut 60000km.
Zero probleme, zero intrari in service inafara de revizii. Nu am schimbat nimic inafara de filtre si ulei.
Avand in vedere ca este o masina peste care au trecut 18 ani, am avut probleme asteptate. Turbina a cedat la un moment dat, pompa de injectie la fel, electromotorul, alternatorul si injectoarele fiind si ele schimbate. O consider o masina fiabila deoarece piesele mentionate mai sus au fost schimbate dupa 18 ani in care masina a mers fara probleme.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Prefer sa merg cu ea la service, dar daca sunt chestii marunte ma mai duc si “ la baieti“.
Service, la un mecanic din aceeasi localitate cu mine, care are o pregatire ireprosabila in materie de mecanica, si este convenabil pt mine ca nu fac zeci de km pina la service, plus de asta are si un atelier dotat cu tot ce este necesar.
La acelasi service de cartier, imediat ce a iesit din garantie. Nu are sens sa mergi la reprezentanta dupa ce s-a terminat garantia daca ai un service de incredere experimentat care sa stie ce are de facut.
E o masina de 3.000 de euro, am de facut doar revizii la ea, aleg sa merg la o cunostiinta, bem si o bere pana schimba tot ce trebuie.
Aleg sa o repar singur, indiferent de problema care apare. Am avut multe experiente neplacute cu service-uri recomandate si recunoscute, si intr-un final am ales ca eu stiu ce este mai bine pentru masina mea, asa cum un parinte stie ce este mai bine pentru copilul sau.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Nu stiu ce sa zic aici.
Cum simt ca are probleme, sau zgomote ciudate, exact ca si omul cind nu functioneaza ceva normal la medic, de aici rezulta ca si masina are nevoie de medicul ei, nu te duci vei avea probleme mult mai grave, iar buzunarele mult mai goale.
Anual sau la maxim 15000km. Distributia la 60000km sau maxim 6 ani (functie de rulaj). Am schimbat la 60000km si 6 ani si n-a comentat nimic.
10.000 de km, chiar la 8.000.
Cat de des este nevoie, eu o verific periodic pentru a ma asigura ca totul functioneaza cum trebuie.
Ce consum are?
Consumul este undeva la 4-5%.
5 litri la o viteza 80-100 km /ora, in oras 5, 60 maxim 40 km/ora, sunt multumit de ea.
Media de consum care o caracterizeaza este de 4,2-5l/100km in afara orasului (functie de talpa). 6,5l-8l /100km in oras functie de aglomeratie si de anotimp.
Consumul este foarte mic, 4% in afara si 5% in Bucuresti. Este infim, daca faci plinul mergi o luna cu ea in Bucuresti, zi de zi.
Consumul este foarte mic, 3-4% exterior si 4-5% intern.
Fie că ești un șofer cu experiență sau un novice la volan, există un aspect pe care nu trebuie să-l neglijezi niciodată: actele ne...
Cand va cumparati masina noua sau un nou set de cauciucuri pentru masina pe care o aveti, nimic nu se compara cu experienta condus...
Niciun sofer nu isi doreste sa se confrunte cu situatii in care anvelopele masinii nu mai au presiunea optima. Sa faci pana nu est...
Ciprian Ciucu, Primarul sectorului 6 al Capitalei, este de parere ca „daca vine cineva si zice ca ridica 100.000 de masini peste n...
Oficialii au procedat la cresterea taxelor, uitand de impozitele proprietarilor de bolizi hibrid, oameni cu stare si putere financ...