Parere posesori Skoda Octavia I 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 1.9 TDI (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 1.9 TDI (90 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Este o masina de zi cu zi. Isi face treaba. Nu te duce “dintr-una in alta” , dar te duce din punctul A in punctul B, fara probleme :).
Este incapatoare, pentru ce am nevoie ma descurc, lucrez in constructii, iar in portbagaj are spatiu suficient pentru scule.
Super masina si de oras si de vacanta, de familie. Portbagaj de 500l (liftback).
Foarte, chiar nu ai treaba ca si spatiu. Portbagajul este foarte incapator.
Este foarte incapatoare, fiind model hatchback, si te poate ajuta sa te descurci si cu eventuale treburi zilnice.
Cum se conduce in oras?
In oras masina se comporta ok. Consumul este bun.
Odata ce i-am schimbat totul pe partea din fata, merge perfect.
Superb si e usor de parcat pentru un sofer experimentat (lungime 4.51m).
Este tanc, confort zero, destul de rigida, in treapta 1 trebuie sa stai putin ca cere imediat a doua.
Se conduce foarte usor, nu am probleme, fiind usor de manevrat in trafic.
Cum se conduce la drum lung?
Singurul minus la drumul lung este reprezentat de puterea motorului…. mai ales pe autostrada se simte acest dezavantaj.
La drum lung este cam inceata, adica nu are putere se accelereaza prea lent cand intru in depasiri, la anii pe care ai are si caii putere inca merge binisor,
E o placere, are un cuplu motor mare, iti permite depasiri cu usurinta, iar pe autostrazi e o placere sa rulezi la viteze de croaziera cu tempomatul ON si la consumuri minime.
Pe o scara de la 1 la 10 de 7, motorul urla, se aude tot de afara, confort mic dar consumul compenseaza.
La drum lung este confortabila, consumul foarte mic, per total fiind ok.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Avand în vedere anul, nu pot spune ca are foarte multe dotari.
La varsta ei 1998 arata binisor, banchetele fata au incalzire, as vrea sa schimb ambele portiere fata si bancheta partea sofer.
Interiorul e unul clasic. L-am imbunatatit cu o tableta Android de 8“ pentru navigatie .
Imi displace bordul, nu ma atrage cu nimic in interior, macar e mai frumos ca la un Logan.
Interiorul este spatios, ar fi mers mai multe suporturi de pahare si o plafoniera mai performanta.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Masina nu are atat de multe dotari, datorita anului de fabricatie.
Are montata langa numarul din fata o priza cu trei pini, care se poate conecta la 220 volti cu preincalzitor motor pentru pornirea la frig si cablul intra si in masina cu o priza normala 220 volti pentru aeroterma.
Sunt doua fara de care n-as mai putea: AC-ul si tempomatul.
Pai nu are dotari, nu stiu, nuca de la schimbator se pune ca dotare?
Imi place masina per total, nu am o dotare anume.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Distanta de franare este relativ mica, in cazul în care observi din scurt un obstacol.
Odata schimbat aproape tot ansamblul fata, masinuta mea nu mai dezamageste asteptarile. Cand am facut schimburile, i-am facut si probe.
Se comporta absolut neutru, ai ABS-ul care te scoate din bucluc.
Ca o masina la 3000€, mai bine mergi incet sa nu ajungi in astfel de situatii neplacute.
Franele sunt modificate, franeaza foarte bine, iar suspensia a fost inlocuita cu una sport, fiind mult mai stabila in situatii de urgenta.
Economie de combustibil Masinile actuale au un sistem computerizat in componenta lor numit ECU (unitatea de comanda a motorului)....
Marea majoritatea a pasionatilor de autoturisme vor ca vehiculul pe care il conduc sa fie cat mai puternic. Acestia realizeaza dif...
In primul rand trebuie sa intelegem ce reprezinta infolierea si ce reprezinta colantarea auto, deoarece sunt doi termeni folositi...
Daca te-ai hotarat sa iti vinzi masina, nu este bine sa te arunci in piata inainte sa cunosti toate lucrurile de care trebuie sa t...
Modalitatea de conducere a masinii cu o singura pedala Avansul tehnologic in domeniul auto a adus cu sine o multitudine de inventi...