Parere posesori Skoda Octavia I 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 1.9 TDI (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 1.9 TDI (90 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa isi cumpere an mai nou :)). Marca si modelul sunt super ok, dar a cam imbatranit fetita.
Sa-si cumpere, dar modele mai noi cu motorizari economice, eu v-am explicat mai sus ca din cauza banilor nu am putut lua una mai tanara.
Sa cumpere in urma unor verificari, sa verifice daca masina e in mintile ei. Aceste masini au fost facute in vremuri in care inca se faceau lucruri care sa te tina aproape o viata daca le intretii si le folosesti cu simt de raspundere.
Daca au nevoie de o masina rezistenta si de carat si sa aiba consum mic, sa o cumpere, dar sa nu se astepte sa obtina o masina confortabila cu interior de lux.
Ii sfatuiesc sa se astepte la eventuale piese care ar putea ceda, sa nu renunte la masina si sa ii acorde o sansa pe care va demonstra ca o merita.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Trebuie sa fii foarte atent la km pe care ii are masina.
Trebuie sa fie atenti la minciunile care le spun vechii proprietari, ca daca ar fi sinceri si ar spune la ce sa se astepte pe viitor, astia stiu sigur cu ce se vor confrunta dupa ce cumpara masina de la ei. Pe mine m-a mintit, am schimbat, suspensia fata placute frana fata rulmenti fata tripode fata senzori turatie fata baia de ulei supapa si senzor pompa vacuum debitmetru distributie ambele curele disc ambreiaj rulment de presiune senzor si termostat lichid de racire, putea spate completa si cam atat deocamdata, pe viitor vom vedea, mai am ceva rugina pe exterior dar in privinta aceasta mai merge, cand vor mai veni ceva bani in cont fac si exteriorul, dar la cit am investit imi este mila de ea sa o vand sau sa o dezmembrez. Doamne ajuta acum functioneaza foarte bine dar mai am de bagat bani.
In primul rand ca intretinerea sa fi fost facuta temeinic si ca rulajul din bord sa fie real. Multi le-au folosit la taxi din cauza ca au fost masini robuste dar nu inseamna ca o masina nu se uzeaza chiar daca e fiabila. Orice are o uzura fizica si mai exista si patina trecerii timpului peste componente.
Pai tinand cont ca eu am luat-o sa fac treaba cu ea, posibil si cel dinaintea mea tot de aceea a luat-o, deci sa fi atent la eventuale lovituri, daune prin interior, pe sub masina si sa verifice rugina.
Turbina, rugina, injectoare si egr-ul care se infunda (recomand anularea acestuia).
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
As prefera mai multi cai… mai ales ca dupa un timp mai mor din ei.
In primul rand ca alh - urile, din cate am auzit sunt motoare foarte bune, al doilea motiv varianta cu banii, si cunoscand-o ca o masina neforjata, dar am avut ochelari de cal, in definitiv am luat-o am reparat-o, acum circul cu dansa. As alege o varianta cu o motorizare diesel mai mica, dar model mai nou spre 2010.
Nu as alege decat 1.9 TDI (90/110cP), eventual 101 cp (asta e mai gurmand ca e PD). Desi am citit de unii care au luat 1.6 MPI si apoi le-au convertit la GPL si ziceau ca sunt multumiti. O fi si asta o varianta castigatoare dar n-am incercat.
Am ales motorina pentru consumul redus si am ales varianta de 90 de cai fata de 105 cai pentru ca este mult mai rezistent.
Am ales 1.9 tdi (alh) deoarece sunt motoare fiabile, ce pot functiona 1 milion km fara probleme, nu as alege alta motorizare deoarece sunt foarte multumit.
Fiecare tip de motor este in asa fel costruit incat sa functioneze la capacitate optima si cu performante maxime cu un anumit tip...
Semnele obisnuite ale bieletelor barei stabilizatoare defecte includ cloncanitul sau scartaitul in zona rotilor, o manevrare grea...
Situatii in care soferii invoca in fata agentului de politie drepturi pe care nu le au Multi soferi romani adopta o atitudine arog...
Ai citit corect titlul. Luna trecuta, Toyota a facut mare valva in presa auto prin comunicatul prin care anunta ca au dezvoltat in...
Caldura de vara, praful si traficul in regimul oprire-plecare au o influenta negativa asupra oricarui autovehicul. Trebuie sa urme...