Parere posesori Skoda Octavia II 1.9 TDI

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 1.9 TDI (105 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 1.9 TDI (105 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Mihai Nitu
Mihai Nitu a raspuns cu 3 ani în urmă

Usor peste a unui Logan.

Lefter Rareș Petru
Lefter Rareș Petru a raspuns cu 3 ani în urmă

Sub 1000 de lei.

Ferenc Dumitrascu
Ferenc Dumitrascu a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 2500- 3000 Ron.

Balint Paul
Balint Paul a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca iau cheltuielile de la inceput, destul de mult dar in general daca nu am probleme majore atunci este un cost suportabil. Am bagat vreo 6000 lei de la inceput pentru a fi utilizabila, dupa care doar consumabile.

Ionică Marian Bogdan
Ionică Marian Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Ma costa maxim 500 lei pe an.

Buruiană Dorin
Buruiană Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu pot face un calcul exact, dar o revizie se ridica in jur de 500 ron. In rest, ocazional apar oarece probleme. Cu tot cu taxe, nu cred ca depasesc suma de 3-4.000 ron pe an.

Chivu Anca
Chivu Anca a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 1000 euro. Schimb filtre, ulei, si diferite piese, restu nu mai contorizam.

Alin Simion
Alin Simion a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca vorbim de intretinere ca si revizii si distributii, la aproximativ 100.000 de km / an la un calcul sumar, cam 6.000-7.000 lei / an.

Andrei Marius
Andrei Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea costa pana in 900 ron.

Ionita Adrian
Ionita Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Destul de putin din punctul meu de vedere… 4-5 schimburi de ulei si maruntisuri in rest. Nu pot sa spun ca ma mananca de bani.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Mihai Nitu
Mihai Nitu a raspuns cu 3 ani în urmă

Piesele sunt impartite in doua, scumpe si ieftine, depinde ce se defecteaza insa se gasesc originale in dezmembrari care pot tine mai mult decat cele noi AM.

Lefter Rareș Petru
Lefter Rareș Petru a raspuns cu 3 ani în urmă

Piesele sunt foarte ieftine.

Ferenc Dumitrascu
Ferenc Dumitrascu a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina la care piesele sunt foarte accedibile, chiar daca le alegi pe cele mai bune.

Balint Paul
Balint Paul a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu as putea spune ca este scumpa la piese. Pana la urma, daca ar fi sa o luam asa, toate masinile sunt scumpe la reparatii majore.

Ionică Marian Bogdan
Ionică Marian Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina este forte usor de intretinut iar piesele sunt ieftine.

Buruiană Dorin
Buruiană Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu! Este cel mai fiabil model din gama. Piesele se gasesc peste tot, la pret foarte accesibil.

Chivu Anca
Chivu Anca a raspuns cu 5 ani în urmă

Stiu, sunt OK ca pret, depinde cu cine compari, privind marca.

Alin Simion
Alin Simion a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt acceptabile la pret si usor de gasit.

Andrei Marius
Andrei Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu, este o masina foarte ieftina probabil din cauza anului de fabricatie.

Ionita Adrian
Ionita Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este o masina deloc scumpa, are cateva piese mai scumpe in rest este ok ca si pret.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Mihai Nitu
Mihai Nitu a raspuns cu 3 ani în urmă

Probleme minore. Un releu, bujii, oxidat contacti usi, electrovalva AC.

Lefter Rareș Petru
Lefter Rareș Petru a raspuns cu 3 ani în urmă

Cea mai grava problema a fost blocarea butucului de la contact. In rest momentan nimic.

Ferenc Dumitrascu
Ferenc Dumitrascu a raspuns cu 4 ani în urmă

Cea mai mare problema a fost ca mi-a crapat motorul in drum spre casa din strainatate. A fost un defect de fabricatie, un bolt de piston fara siguranta zeger, dupa ani s-a deplasat si a iesit de la loc. Biela mi-a spart motorul in trei locuri. Ajuns acasa, cumparat motor sh, 5800 ron, fabricatie 2010, BXE, merge super si in ziua de azi.

Balint Paul
Balint Paul a raspuns cu 4 ani în urmă

Foarte multe probleme la turbosuflanta si blocul de supape vaccum.

Ionică Marian Bogdan
Ionică Marian Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Singurele probleme minore sau majore pe care le-am avut cu aceasta masina descriu foarte bine daca masina este fiabila sau nu, am schimbat doar strictul necesar si anume consumabilele obisnuite.

Buruiană Dorin
Buruiană Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

In tot timpul acesta, 11 ani, in afara de compresorul de ac (in 2017) nu am schimbat absolut nimic la ea, in afara de consumabile, amortizoare si jante. Revizii, cauciucuri etc sunt consumabile, iar pe aici pe acolo o bucsa, o bieleta sau amortizore sunt exclusiv din cauza drumurilor patriei.

Chivu Anca
Chivu Anca a raspuns cu 5 ani în urmă

Foarte fiabila! Nu am ce sa povestesc, a rezistat bine pana acum, au fost probleme referitor la imbatranirea ei, in rest e OK, mai schimbam una, alta, dar e OK.

Alin Simion
Alin Simion a raspuns cu 5 ani în urmă

Minore in general de la folosirea zilnica . Probleme foarte minore . Am detaliat mai sus la aspectele pozitive si negative. Revizii, distributii si ambreiaje in general, placute si alte consumabile.

Andrei Marius
Andrei Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte fiabila, pana acum nu am avut nicio problema cu ea.

Ionita Adrian
Ionita Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Momentan nu am avut probleme cu ea, si daca am avut au fost maruntisuri care s-au rezolvat repede, nu m-a lasat in mijlocul drumului niciodata. Este foarte fiabila din punctul meu de vedere.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Mihai Nitu
Mihai Nitu a raspuns cu 3 ani în urmă

Am dus-o la o reprezentanta sau ceva de genul sa ii zicem, m-au pieptanat de 600ron doar ca au tinut-o in service trei zile si s-au plimbat pe langa ea, masina a plecat cu problema nerezolvata si mai statea pesemne mult si bine acolo. Au dus-o si la “baieti” si in 2 ore masina a fost gata. Ce parere aveti?

Lefter Rareș Petru
Lefter Rareș Petru a raspuns cu 3 ani în urmă

De preferat in reprezentanta, dar si la mecanici cunoscuti, dar care stiu sa faca treaba buna.

Ferenc Dumitrascu
Ferenc Dumitrascu a raspuns cu 4 ani în urmă

Am service-ul meu. Nu merg la reprezentanta de cand a iesit din garantie. Acelasi service si nu sunt probleme.

Balint Paul
Balint Paul a raspuns cu 4 ani în urmă

Am dus masina si la reprezentanta, am lasat ceva banuti acolo ca sa-mi spuna ceva ce nu e real, am schimbat niste chesti minore la care mi-au spus ca nu a fost schimbata niciodata ? și am fost de fata cand s-a schimbat.

Ionică Marian Bogdan
Ionică Marian Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca masina se strica as prefera sa o repar intr-un service specializat desi este foarte usor de lucrat la ea.

Buruiană Dorin
Buruiană Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Am un service “de casa”, autorizat, care se ocupa de toate masinile din familie, din 2012 incoace. Merg la sigur! Nu fac niciodata carpeli, dar chestiunile pe care le pot face singur, le fac ca atare (mici actiuni de intretinere, cum ar fi unsul balamalelor etc.).

Chivu Anca
Chivu Anca a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti. Pentru ca la reprezentanta piesele sunt mult mai scumpe si manopera la fel. Aleg un service unde imi comanda piesele necesare masinii si le inlocuiesc sau eventual le repara, daca se poate.

Alin Simion
Alin Simion a raspuns cu 5 ani în urmă

Pana acum 5 ani am fost in reprezentanta iar in ultimii 5 ani am dus-o la niste mecanici dar niciodata “ la baieti“.

Andrei Marius
Andrei Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Toate reviziile/schimburile, absolut tot am facut la reprezentanta Skoda din orasul meu, am evitat service-urile de cartier si pe cele neautorizate.

Ionita Adrian
Ionita Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg la service dar nu la reprezentanta, am un service in oras la care sunt client fidel, tata este prieten bun cu patronul si imi convine sa ma duc acolo.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Mihai Nitu
Mihai Nitu a raspuns cu 3 ani în urmă

Eu o fac anual sau la fiecare maxim 9 mii de km, nu trag de masina.

Lefter Rareș Petru
Lefter Rareș Petru a raspuns cu 3 ani în urmă

La 10000 de km e mai mult decat perfect.

Ferenc Dumitrascu
Ferenc Dumitrascu a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10000 de km obligatoriu, poate si mai repede.

Balint Paul
Balint Paul a raspuns cu 4 ani în urmă

De 2 ori pe an.

Ionică Marian Bogdan
Ionică Marian Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o faca la jumatate de an sau la 10.000 km.

Buruiană Dorin
Buruiană Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

In functie de numarul de kilometri, dar cel putin o data pe an, si doar cu ulei si filtre de calitate, intrucat toate aceste aspecte te ajuta sa te bucuri de masina un timp indelungat si fara “dureri de cap”.

Chivu Anca
Chivu Anca a raspuns cu 5 ani în urmă

Anual! Mereu se pot schimba chestii, trebuie sa fii precaut.

Alin Simion
Alin Simion a raspuns cu 5 ani în urmă

15.000 de km. Se poate depasi cu 1000-20000 de km daca se folosesc materiale acceptabile ca pret.

Andrei Marius
Andrei Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Odata pe an, indiferent de km parcursi.

Ionita Adrian
Ionita Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

10000 km sau 2 ani maxim.

Ce consum are?

Mihai Nitu
Mihai Nitu a raspuns cu 3 ani în urmă

Motorizarea tdi este foarte fiabila atata timp cat nu se merge subturat cu ea. Schimb viteza la 2800-3500km si astfel nu apar probleme desi ii creste usor consumul. Asadar am scos 5.2 afara-8/9oras Bucuresti sau sub pe alt oras aglomerat. Evident ca se pot scoate consumuri mai mici insa termini masina( egr, turbina, injectoare).

Lefter Rareș Petru
Lefter Rareș Petru a raspuns cu 3 ani în urmă

Urban undeva la 6-6.5, extraurban 3.5-4, mixt 5-5.5.

Ferenc Dumitrascu
Ferenc Dumitrascu a raspuns cu 4 ani în urmă

7 urban/6 extraurban.

Balint Paul
Balint Paul a raspuns cu 4 ani în urmă

In functie de stilul de condus intre 7 si 9 %.

Ionică Marian Bogdan
Ionică Marian Bogdan a raspuns cu 4 ani în urmă

Are un consum foarte mic.

Buruiană Dorin
Buruiană Dorin a raspuns cu 5 ani în urmă

Intre 5 si 6.5 litri / 100 km, in functie de cat de tare apesi pedala de acceleratie.

Chivu Anca
Chivu Anca a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 6% la drum lung si in oras 7%-8%.

Alin Simion
Alin Simion a raspuns cu 5 ani în urmă

5.8-6.7 in functie de stilul de condus.

Andrei Marius
Andrei Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Intre 3.5 si 5 depinde cum mergi.

Ionita Adrian
Ionita Adrian a raspuns cu 5 ani în urmă

5,7 extra urban, 6.5 urban.

Citeste si...
Din salariul minim net, poti face trei plinuri la masina. Cine este cel mai avantajat - statul sau benzinarii?
Din salariul minim net, poti face trei plinuri la masina. Cine este cel mai avantajat - statul sau benzinarii?

Daca inca mai gasesti benzina sub 9 lei/litru, motorina a sarit de ceva timp aceasta limita. Preturile la carburanti au preturi ex...

Semne ca filtrul de aer trebuie inlocuit
Semne ca filtrul de aer trebuie inlocuit

Filtrul de aer al unei masini curata aerul atmosferic care intra in motor. Semnele unui filtru de aer infundat pot fi rateurile la...

Posibile noi reguli pentru examinatorii si instructorii auto, potrivit unui nou proiect de lege depus in Parlamentul Romaniei
Posibile noi reguli pentru examinatorii si instructorii auto, potrivit unui nou proiect de lege depus in Parlamentul Romaniei

Playtech.ro vorbeste despre o posibila modificare a conditiilor de sustinere a examenului auto, in conditiile in care un nou proie...

Cum sa franezi corect: piciorul pe ambreiaj sau frana inainte?
Cum sa franezi corect: piciorul pe ambreiaj sau frana inainte?

Recomandari legate de franarea autoturismului – actionezi intai ambreiajul sau frana? Multi proaspeti absolventi ai scolilor de so...

O conducătoare auto din Arad a apelat numărul de urgență 112 pentru a raporta că un agent de poliție intenționează să-i confiște permisul de conducere. Care a fost situația reală?
O conducătoare auto din Arad a apelat numărul de urgență 112 pentru a raporta că un agent de poliție intenționează să-i confiște permisul de conducere. Care a fost situația reală?

O conducătoare auto din Arad a apelat numărul de urgență 112 pentru a reclama un polițist de la circulație care a solicitat să i s...