Parere posesori Suzuki Vitara 1.6 VVT
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Suzuki Vitara 1.6 VVT (120 Hp) ALLGRIP cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2015 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Suzuki Vitara 1.6 VVT (120 Hp) ALLGRIP.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Mai mult decat schimb de ulei/filtre nu am fost nevoit sa fac, costul fiind undeva la 800-900 de lei.
Reviziile costa undeva intre 800 RON si 1000 RON.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu, nu am avut nevoie pana acum, masina fiind cumparata de noua in 2017. P. S.: sper sa nu fie nevoie sa ma interesez prea curand.
Este o masina cu piese in media majoritatii marcilor.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
O singura problema am avut si anume la geamul de la sofer, nu era prins bine pe sina si vibra, facea zgomot. Reparatia a fost foarte simpla la service-ul dealerului si nu a costat nimic, “ajustarea” fiind inclusa in garantia controlului calitatii.
N-am intalnit pana acum probleme importante. Singura - sunt plasticele interioare usor cam rigide mai ales iarna.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Reprezentanta, deoarece este o masina noua, service-ul este specializat pe marca respectiva. Nu merita niciodata sa te duci la “baieti”, indiferent de ce masina ai si cat de veche este. Mai bine mai scump, dar stii ca nu a fost facuta o lucrare de mantuiala.
Reprezentanta fiindca altfel se pierde garantia oferita de producator. Teoretic si mecanicii sunt mai instruiti.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data la 6 luni ar fi cel mai indicat, sau daca atingi in mai putin timp numarul de kilometrii sugerat de dealer.
Conform indicatiilor din cartea tehnica.
Ce consum are?
Pe aproape 34000 km consumul mixt este de 6.3%, tinand cont ca majoritatea sunt facuti in oras, intr-un stil de mers usor dinamic.
Depinde foarte mult de modul de condus. La un condus temperat, consumul din prospectul de prezentare al masinii este corect.
Aluminiul este unul dintre cele mai utilizate metale la nivel global, indiferent de industria la care facem referire, datorita cal...
Pe principiul pentru o mana de like-uri facem orice, Magicianul Robert Tudor a oprit masina pe banda de urgenta a autostrazii A1 S...
In articolul de astazi vom vorbi despre redresoarele inteligente. Pentru a intelege mai bine cum functioneaza, mai intai vom expli...
n momentul de fata in tara noastra predomina numarul autoturismelor cu motoare diesel, dar in ultimii ani numarul autovehiculelor...
Turbo-ul K20C sau 2.0 VTEC Turbo este un motor de 2.0 litri in linie, cu patru cilindri, pe benzina, cu injectie directa de combus...