Tot ce trebuie sa stii despre Vw Golf 5 1.6 FSI

Esti in cautarea unui autoturism Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp)?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat un posesor de Volkswagen cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot el ne spune de ce a facut aceasta alegere, de unde a achizitionat, ce ii place si mai ales ce ii displace la autoturism. Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp).

Posesorul ne spune ce probleme tehnice a intalnit, ne da detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia. Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile de pe site-ul nostru sunt de la posesori verificati.

Fiabilitate

Cat de fiabila ti se pare Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ?

Cateva probleme minore reparate repede si fara cheltuieli majore

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

Da, este fix ce am citit despre ea, ba chiar mai mult

Ai recomanda-o cuiva?

Da, as recomanda-o

Ce parere generala ai despre ea?

Merita, insa motorizarea trebuie aleasa cu grija

Parerea detinatorului

De ce ai ales sa cumperi Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ?

De mic am fost fan BMW, dar odata cu aparitia VW Golf 4 in ‘98, am inceput sa prind drag din ce in ce mai mare de VW Golf! Cand am cumparat masina, acu 5 ani si 4 luni, am optat intre VW Golf 5 si BMW E90! Am ales Golf 5, nu regret niciodata decizia! E usor de intretinut, fiind benzinar costurile sunt la jumatate fata de diesel, consumul este foarte decent, se poate modifica usor si cu putine modificari, jante, ceva kit GTI sau R32, suspensii etc si arata demential! Sunt multumit de motorizare ca fiabilitate, dar pe viitor voi opta pentru un 2.0TSI GTI MK7! Fiind fara turbo, esti foarte limitat in modificari la motor...si cum sunt mare fan de cai putere...si in incheiere, as putea sa adaug ca masina se va modifica in continuare si clar nu o voi vinde niciodata, indiferent cate masini voi avea de acum incolo! E masina mea de suflet!

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Masina a fost achizitionata de pe autovit, persoana fizica, din Bistrita de unde sunt si eu...mda, din noroc pur...

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Avand in vedere ca masina a suferit modificari de la bun inceput ( arcuri sport, filtru aer sport, jante 17”, egr off, cat off, mufler delete cat si nox off si nu in ultimul rand un soft, pot spune ca imi place ca se inteapa bine, consum decent, chiar mic! E foarte spatioasa! Portbagajul destul de maricel, piese ieftine, daca stai mai prost cu banii gasesti piese in dezmembrari la preturi foarte bune si cate vrei, sta extraordinar la capitolul bucsarae si tot ce tine de roti! E o masina pe care daca o ingrijesti si o modifici putin, atrage toate privirile, e superba pentru oras ca nu e mare si incapi cam peste tot! Scaunele sport sunt superbe, intrece multe marci la capitolul asta, sunt si foarte comfortabile si au o sustinere laterala foarte buna! Alte chestie e ca gasesti foarte multe piese AM! Consum cam mare daca o folosesti pe post de racheta pe curcuit, totusi e 1.6 nu 2.0! Pentru mine personal nu e masina perfecta, de aceea pe viitor voi merge pe MK7 GTI sau R!

Cat costa intretinerea pe an la Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ?

Hmm...300 lei schimburile odata la 15.000km ( ulei, filtru ulei, filtru polen, curatat filtru aer sport ( ala cam la 10.000km ), filtru benzina! Si benzina numai OMV sau MOL 100, merge si Petrom 99!

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Da, mi-am facut in atata timp o parere legata de piese...fiind si benzinar...si mai ales ca la noi in Romania cam toata lumea are diesel...e mai ieftina la intretinere cam ca orice alt model! Chiar si decat Dacia, care cel putin pe motoarele diesel mi se cam par piperate rau piesele!

Cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Deci in ultimii 113.000km, am schimbat: discuri si placute fata, nox off, cat off, egr off, senzor servofrana, 3 butuci roata, bielete antiruliu cand am luat masina, 2 suporti motor cand am luat masina, sonda lambda tot atunci, kit ambreiaj ( 500 lei fara volanta ca volanta la benzinare e cu masa simpla si nu se duce ), pompa benzina tot 500 lei, 3 macarale la 3 geamuri diferite, amortizoarele spate acum recent si etrierii spate! Cam astea in mare...cele mai scumpe au fost ambreiajul si pompa benzina, cate 500 lei fiecare! Si ca o ultima problema, problema des intalnita la VW Golf, indiferent de motorizare, si cred ca cea mai neplacuta dintre ele, si costisitoare pentru mine, e vorba despre cutie! Aici doar reconditionatul e undeva intre 600-1500 lei, depinde ce se afla prin ea, dar cred ca a mea va fi catre 1500 lei plus ca aici mai adaugi 400 lei manopera pentru dat jos si pus sus cutia!

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Am un prieten electrician-mecanic, e foarte bun si foarte cautat, numai la el merg de cand am masina! De ce? Ca imi e prieten, e verde-n fata, se pricepe foarte bine, are rabdare, explica mereu, si am incredere deplina si ca bonus e mai ieftin ca la service si ma mai asteapta si de bani daca e nevoie, ca nah, nu stii cand vine baiul, cand te astepti mai putin uneori 😂!

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Vorbim aici strict de MK5 cu motor 1.6FSI! Desi nu am avut treaba cu distributia ( e pe lant si e tot cea OEM ), sa aiba grija la distributie, eventual sa o schimbe preventiv la 200.000km cel tarziu daca nu e sigur pe ea, sa verifice cum merge schimbatorul, sa ii bage numai benzina de 99 sau 100, si normal pusa pe tester si vazut de erori ( nox-ul e cea mai des intalnita, dar se anuleaza din soft cu 300 lei, una OEM este 2300 lei, 1800 lei NGK, nu merita, ca iar se duc si se duc foarte repede )! In mare cam astea sunt!

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi un Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ?

Pe langa cele mentionate mai sus, la exterior as fi atent la rugina, asa, boala lor: aripi fata jos la imbinarea cu pragul cat si in interior pe dunga, aripa spate in imbinarea cu bara spate, sub sigla de deschidere hayon, pragurile!

Cat de des ii sfatuiesti sa ii faca revizia?

Eu fac revizia odata la 15.000km, ulei Motul de calitate si filtrele care sunt mai bune! Nu am absolut nici o problema! Nu ar fi rau facute la 10.000km, dar nu e nici o problema daca se fac la 15 000km! Pe viitor am zis ca le voi face si eu la 10 000km! Depinde cum si utilizezi masina!

Ce consum are Volkswagen Golf 1.6 FSI (115 Hp) ?

Hai sa zicem asa: Bistrita - Budapesta si inapoi ( cca 1100km) 6.2l/100km consum! Mers 140km pe pilot pe autostrada, 100km/h pe europene, exceptand vreo 100km de european unde am mers sportiv 140-160km/h cu depasiri! 2 persoane incolo, inapoi 4 persoane si un pic de bagaj! Poti scoate si 5% consum, la mers batraneste pana in 100km/h, in oras in trafic de Bistrita 7.5-8%, in Cluj in trafic bara la bara sa zic asa 11%!

Spune-ne ceva despre motorizare. De ce ai ales-o pe cea actuala? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Am ales 1.6FSI 116CP la baza, in jur de 130CP actuali, pentru ca: 1. Am vrut neaparat benzina; 2. Pe atunci nu voiam sa consume mult; 3. Inainte am avut o Dacia SuperNova de 1.4MPI si 75CP, am zis ca 116CP e un pas inainte! 4. Taxe si intretinere foarte mica; 5. Fiabila, consum decent sau chiar mic as putea spune pentru un benzinar, costuri mici de intretinere! Da as alege alta varianta ( MK5 GTI 2.0TFSI Edition 30 - 230CP ), doar dintr-un singur motiv: vreau mai multi cp si faptul ca dintr-un 2.0 tfsi poti scoate multi cp, dupa buzunar!

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Cum am spus si mai sus, e foarte incapatoare si spatioasa la interior, peste A5 sau A4 spre exemplu! Portbagajul are 380l, e decent sa zic! Pentru mine personal e foarte ok desi am si un subwoofer cu amplificator si condensator! La 2 cupluri e putin cam mic portbagajul, cam la limita...spatiul interior, jos palaria, chiar si la 3 persoane in spate!

Cum se conduce in oras?

Foarte usor, e hatchback, se parcheaza usor, te strecori usor, gasesti mai multe locuri de parcare ca cei cu limuzine 😁!

Cum se conduce la drum lung?

Foarte usor, e placuta, vioaie, comfortabila, nu te doare spatele nici dupa 2000km ( bine cu paize normal )!

Spune-ne despre interiorul masinii. Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus?

Aici in functie cu ce dotari o prinzi! Eu am pilot automat, maxidot BC, senzori lumina, ploaie, bixenon, faruri ceata, navigatie, clima, foli fumuri fata-spate pe geamuri, esp, abs, servo, incalzire in scaune, cotiera fata-spate, cotiera si torpedou refrigerate, oglinzi electrice si incalzite, interior sport, 4 gramuri electrice...sincer nu stiu daca mi-as dori ceva mai mult...ce ar mai merge, ar fi un webasto, faruri adaptive si o trapa!

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Daca am schimbat navigatia cu una Android, cu Wifi, 3G, touch si tot ce trebuie se pune? 😂! Luand aici doar dotarile optionale, as spune cred scaunele incalzite! Iarna sunt o minune 😂!

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Se comporta perfect, nu am avut nici o problema, nici un incident din care sa nu ies basma curata! O singura chestie de retinut, uneori, intra mai tarziu esp-ul ( ma refer iarna pe zapada ), dar totusi la timp, asa mai la limita si te salveaza daca nu esti pe faza!

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Nu, nu as alege alt model de la competitie, as alege tot MK5, dar alta motorizare! Cum am enuntat si mai sus, MK5 GTI Edition 30! De ce? Pentru ca sunt foarte multumit de Golf si imi place maxim! Ca motorizare, mi se pare cea mai reusita si cu cel mai bun raport cilindree-cp si sa fie si pana in 2.0l...plus ca daca te tine buzunarul, poti sa il duci in 400-500cp...si nu crapa!

  1. Radu Catalin
    18 October 2018 la 12 : 10

    Am si eu o problema ma poate ajuta cineva macar cu un sfat ? Am un vw golf 1.6fsi am urmatoarea problema pana sa ii schimb bateria aveam sonda lambda aprinsa dupa ce am schimbat bateria a disparut ...dar tot face ca inainte cand o pornesc tremura ,stau in ea si tremur eu in masina si miroase a benzina ,cand se incalzeste putin nu mai face asa.... Va rog sa ma ajutati cu un sfat ... Multumesc

Lasa un comentariu

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii autentificat(a).

Autentificare
Review trimis de Rusu Horatiu
Producator Volkswagen
Model Golf
Motorizare 1.6 FSI (115 Hp)
An fabricatie 2004
Tip achizitie Second hand
Km achizitie 123000
Km actuali 236000

Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!