Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.4 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.4 16V (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1997 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.4 16V (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Aproximativ 700 lei, depinde si cat circul cu ea.
Cu tot cu stricaciuni 4000-5000lei.
Inca nu ma pot pronunta, o am de 2 saptamani.
Undeva la circa 1600 lei.
Aproximativ 3000 lei pe an.
In jur de 2000 lei.
Destul de ieftina, nu pot da o cifra exacta, pana in 1000 de lei in orice caz.
Intre 500-1000lei.
Costurile sunt aproximativ 1000-2000 lei.
Nu am depasit nici 6 luni de zile cu ea, dar pana acum as zice ca am cheltuit maxim 400 ron, am schimbat doar motoras la portiera dreapta.
Costa 500 lei.
Nu foarte mult, este accesibila oricui si in general piesele si consumabilele nu sunt costisitoare si consumul este destul de bun avand in vedere capacitate cilindrica.
1500 de Ron aproximativ, poate mai putin.
Destul de ieftin. Consumabile am de unde alege, maxim 700 - 800 lei.
Luand in calcul ulei, distributie si impozit, am de dat suma de 1200 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina ieftina ca si piese si usor de lucrat la ea.
Piesele sunt ieftine asta e avantajul.
Sincer, inainte am avut un logan din 2007, iar ca piese costurile sunt in general la fel aproximativ.
Este o masina buna. Pisesele acceptabile si usor de pus.
Piesele mi se par destul de scumpe. Ori am fost tepuit cu mecanicii, adica un ambreiaj l-am montat cu 1400 lei. Dupa am vazut pretul pe net, dar era deja prea tarziu.
Nu. Nu este greu de intretinut. Asta e poate unul din lucrurile pozitive.
Piesele sunt ok ca si pret. Iar piesele pentru alte masini nu m-au interesat.
Piesele sunt ieftine, preturi sub masinile rivalilor.
Nu, nu este mai scumpa, este printre cele mai ieftine de pe piata.
Foarte ieftina la piese, daca stii de unde sa cumperi.
Piesele sunt la preturi medii si ai de unde alege. Nu este mai scumpa.
Piesele sunt destul de ieftine in general. In comparatie cu competitia, eu sunt foarte multumit de costurile de intretinere.
Nu stiu. Nu m-am informat despre acest lucru, probabil ca nu.
Piesele sunt ieftine.
Piesele pentru masina sunt ieftine, putin mai scumpe decat la un Logan insa sunt de buna calitate (daca le cumpar de calitate medie macar).
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singura problema majora a fost din vina unui mecanic, care a montat un pivot invers, dar in rest,doar consumabile, ma pot baza pe ea.
Am avut probleme la directie , la cutia de viteze si de restul nici nu imi mai aduc aminte acum.
Fiabila.. Nu se poate spune. Motorul are probleme, pierde ulei si.. mananca cam mult combustibil. Fum nu scoate deloc.
Ambreiaj, franele, directa, cutia de viteze, cauciuciri, bucsele, bratele, amortizoarele, capetele de bara, rulmenti fxs, servodirectia, baia de ulei.
Am plecat la un drum la Cluj, iar cand am ajuns pe Defileul Jiului, ni s-a aprins becul la ulei. Cand am verificat joja, era uscata. Aproximativ 1,5 litri am consumat pana la Cluj, dus intors.
Nu e fiabila deloc. Probleme? Motorul, capete de bara, aripile si pragurile, plasticurile, intretinerea interiorului, martorii aprinsi in bord, etrierele, ansamblu stergatoare, parbrizul, fetele de interior la usi, luminile de pe plafon.
Probleme am avut numai din cauza mea, este extrem de fiabila. Uneori incercam sa ii fac ceva rau si nu puteam.
E foarte fiabila in 3 ani de cand este la mine, am schimbat consumabilele : ulei+filtre, placute frane, lichid frana, lichid racire, distributie si pompa de apa. Am folosit masina la transport 800kg porumb, 600-700kg de struguri, deseuri de lemne, 400kg de ciment, baloti de lucerna si multe altele. Am forjat-o pe autostrada 150-160km/h , am subturat-o prin orase, plecari de pe loc cu treapta 2, rascaturi, pe hotare pe drumuri de pamant, am impotmolit-o in noroi. Nu m-a lasat niciodata in drum. Recent i-am facut o verificare si am schimbat un burduf la planetara spre roata. Deci pentru drumurile noastre e masina perfecta.
Am avut probleme minore legate de o macara, un geam, etc. Iar problema majora este “mancatul” de ulei. Ceea ce trebuie dus neaparat la un mecanic pentru a fi segmentat.
Nu am avut si nu am probleme cu ea, vorbind de probleme la motor.
Este destul de fiabila. Consumabile si un rulment fata dreapta.
Este destul de fiabila. Problema majora este consumul de ulei. In cazul asta motorul trebuie segmentat, eventual chiulasa inlocuita. Mai sunt probleme si cu pompa de ulei care trebuie inlocuita, problema e legata de motorizarea masinii.
Am avut probleme la suspensie, inchiderea centralizata si macara geam.
Foarte fiabila, cu siguranta cu alta masina aveam incidente neplacute pana acum. Problema “minora” din cauza fostului proprietar, la distributie, 1200 lei si am rezolvat, sa-ti pocneasca distributia la primul semafor dupa 86 km nu-i placut.
O singura problema am avut la ea pana acum, am schimbat o bobina de inductie (motorul este un bca ce are bobine de inductie la bujii).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Aleg sa merg cu ea la service la un prieten, pentru ca ma poate ajuta oricand si lucreaza mai curat decat multi altii.
La baieti , nu merita reprezentanta.
In mare parte incerc pe cat posibil sa mi-o repar singur, daca pot.
La baieti, deoarece am permisiune de a sta langa ea tot timpul reparatiei si se dau foarte multe sfaturi utile.
Nu merg la reprezentanta. Este totusi o masina destul de veche. Merg la service-urile din orasul meu.
E prea veche sa o tot duc in service. Asa ca merg cu ea la un prieten si uneori mai imi bag si eu nasul.
Fiind o masina veche, parerea mea e ca nu are rost sa te duci la reprezentanta. Insa sunt destule service-uri bune pe care le stiu din mai multe surse.
Merg cu ea in 2 service-uri autorizate, unde sunt sigur de reparatiile facute. La cele de tip “la baieti” toti sunt mecanici si te trezesti ca iti schimba o piesa buna si de fapt e alta piesa defecta.
As prefera reprezentanta. Dar din cauza anului nu merita. Deci merg “la baieti”, deoarece pretul reparatiei este mult mai bun.
“La baieti”nu recomand, eu o repar la un service recomandat de o cunostinta, destul de ok, ca si mod de lucru.
Service de cartier. Reprezentanta cam grea la pret manopera.
Nu am mers cu ea la reprezentanta, avand in vedere ca tatal meu lucreaza in domeniu, este mai avantajos pentru mine sa merg la el pentru reparatii.
La baieti, in primul rand este mai ieftin si in al doilea rand, cumnatul lucreaza in acel service.
La baieti, bag 50 lei in buzunar mecanicului si se ocupa ca de masina lui, asa am acum “mecanicul meu”.
Merg cu ea in service pentru a putea beneficia de garantii.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 10. 000 km fac revizia de 5 ani de cand o am.
O data pe an.
Sa o faca dupa spusele producatorului fiindca nu degeaba sau dat acele date pentru revizii
O data la 2 ani.
O data la 6 luni e ok.
8-10000 km sau anual. La timp.
Odata la 10.000 km o fac eu. Depinde de cum e mers cu ea, pe unde, cat.. sunt multi factori.
O revizie ar trebui facuta cel putin odata la 6 luni sau mai des depinde si de cati kilometri faci.
Sa o faca de doua ori pe an.
Nu pot vorbi despre asta in contextul in care nu i-am facut revizia.
La km 15000 sau la an.
Daca masina a fost intretinuta bine, revizia ar trebui facuta periodic conform fabricantului.
Sa o faca o data la 6 luni sau cel tarziu anual, depinde si cati kilometri faci cu ea, eu asa zic.
La fiecare inceput de iarna.
La jumatate de an sau cand fac schimburile de ulei.
Ce consum are?
9 litri intern, extern nu prea stiu.
Consuma cam 6-7
Cred ca sare de 15.
In oras 8%, in afara orasului ( autostrazi ) 5-6%.
Aproximativ 9 in oras si 5,5 la drum lung.
8,5-9 urban, 5,2 extra. Cam mult in oras.
Un consum mediu de 7-8 litri pe suta de km. Conduc mai sportiv, cred ca se poate scoate un consum mediu de 6 litri.
Pai in oras 8-9-10, consum mixt 5.5 am scos, iar la drum intins 6.5-7.
Avand in vedere ca este 1.4 16V, plus problema motorului, consuma 10-15/100km.
Are un consum mediu de 6-7l/100km.
Afara 6,4, in oras 7,5%.
Daca mergi linistit consumul este relativ mic avand in vedere ca masina consuma benzina. Consumul mixt este de aproximativ 6.5l/100.
8 litri la oras, iarna sare de 11 litri, dar depinde si de sofer. Sunt mai multe lucruri care influenteaza consumul.
A mea consuma destul de mult.
Are un consum de 6,3 in oras si 9-12 in afara orasului.
Proprietarii de autoturisme sunt foarte mult timp ingrijorati de intretinerea vehicului lor. Lucruri precum rotirea pneurilor, pre...
Cand constatati ca aveti nevoie de cauciucuri noi, sunteti, adesea, surprinsi si va intrebati cum e posibil ca deja sa trebuiasca...
Asa cum probabil majoritatea soferilor stiu deja, antigelul este al doilea cel mai important lichid din angrenajul motorului dupa...
Anotimpul este la colt si mai avem doar o saptamana pana cand intram oficial in iarna. Cu toate acestea, in multe zone deja zapada...
Iarna si-a intrat in drepturi si, in multe judete ale tarii, in special in zonele de munte, ninge. Pentru ca se circula in conditi...