Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.6
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.6 16V (105 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 16V (105 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
500-1200 lei.
Undeva in jur la 300 de lei.
Foarte putin din punctul meu de vedere.
Chiar nu am idee, masina inca este inmatriculata pe Germania si intretinerea si tot ce mai este nevoie, le plateste tata care este situat acolo.
1000 ron.
In 40000 km m-a costat in jur de 2000 lei.
Pe an cam in jur de 1000 lei printre cele mai bune consumabile. Depinde pe unde conduci ce stil de condus ai.
Aproximativ 2000 de lei, asta insemnand piese/uleiuri foarte calitative.
Nu foarte mult, 500 de lei.
Aproximativ 1.000 lei cu tot cu manopera.
Nu am facut un calcul. Undeva pana in 1000 lei.
Undeva la 2000 de lei. Fara mofturi.
Cam 3.000 de lei bani care se duc catre distributie, filtre, ulei, asigurare si rovinieta.
Aici nu exista o suma, deoarece mereu vrei sa faci cat mai multe lucruri.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
In fond sunt ieftine piesele.
Unele piese chiar sunt scumpe , dar te tin mult ( ceva ani buni ) In rest, totul mi se pare ieftin, avand in vedere ca o distributie ajunge in jur de 500 lei si o schimbi o data la 3 ani sau depinde de producator si garantie.
Piesele se gasesc repede, astfel nu costa nici multi bani.
Piesele sunt ceva mai scumpe fata de cele de la Opel Astra G, dar si masina, parerea mea, e mai buna.
Deloc scumpa.
Cred ca este comparabil cu Loganul la piese. Nu discut de dezmembrari.
Nu m-am gandit, garantat 100% daca vrei sa mearga trebuie sa si iei ceva bun.
Fata de o masina noua , piesele sunt super accesibile. Ai 2 variante, ori bagi 1000 de lei si te tin 3-4 luni, ori 5000 si 1-2 ani stai linistit.
Piesele sunt ieftine (atat in dezmembrari, cat si noi-aftermarket). Originale nu imi permit.
Ieftine si accesibile, durabile, se gasesc pentru orice buzunar si peste tot.
Piesele sunt acceptabile ca pret. Insa recomand piesele mai de firma chiar daca is un pic mai scumpe.
Piesele au un pret acceptabil. Bineințeles cele originale au un pret mare.
Costurile sunt bune pentru salariile noastre, nu cunosc preturile competitiei. Kit ambreiaj costa pana in 500 de lei, distributia pana in 200 de lei. Este o masina ieftin de intretinut spun eu.
Nu, este o masina foarte ieftina la pretul pieselor.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este fiabila nu pot contrazice asta dar am avut si ceva probleme cu ea la motor.
Probleme, mi s-a spart o conducta de la servodirectie fiind ruginita, 446 lei SH cu tot cu manopera de montaj. Si cam atat am bagat bani in ea, de 1 an jumate.
Singura problema pe care am avut-o cu aceasta masina a fost : scartaiau suspensiile spate asa ca le-am schimbat ( 300 lei S line). In rest nu are probleme.
Eu, personal, nu am avut mari probleme cu ea, in afara de faptul ca la drum lung daca te dai la ea, cam mananca ulei. Alta problema nu cred ca ar mai fi.
O am de 3 ani si singurul lucru major in materie de reparatie a fost caseta de directie si asta nu din cauza vechimii, pentru ca am luat o groapa destul de mare.
In 40.000 km am schimbat distributie, ulei, filtre. La instalatia Gpl am avut un senzor de la termostat ars in rest nu am avut alte probleme, practic pot spune ca nu am avut probleme cu ea.
Probleme majore, nu minore gen becuri habitaclu si cel din portbagaj si cele de la usi fata dar asta e din cauza ca nu au fost intretinute de fostul propietar.
Destul de fiabila, cel putin asa mi se pare mie personal. Probleme nu am avut momentan, si sper ca nici sa nu am, poate doar uzuale sau lucruri nesemnificative.
Cand am luat-o, apa nu statea la 90. Se ducea la 50-60 de grade, apoi iar la 90) am schimbat termostat+senzor temperatura si totul este ok. Acum am probleme cu sonda lambda 2 (sta check engine aprins, dar nu influenteaza mersul masinii). Acum ceva timp, imi batea ceva pe fata. Au fost pivotii+, bielete de directie, alte probleme nu am avut.
Mare parte probleme la articulatii din cauza drumurilor. La motor, merge bine, trage bine, la 4-5 ani cate o bobina arsa, mai cedeaza cate un senzor tot din cauza lichidelor de proasta calitate.
Probleme nu foarte mari. Pompa de benzina, supapa EGR si sonda lambda. In rest benzina si drumuri bune. Si bineinteles consumabile, ulei, filtre, bujii, placute de frana.
Momentan in afara de filtre, ulei si distributie nu am mai investit nimic in ea. A aparut un pic de rugina la praguri, dar care in perioada urmatoare o sa le fac.
Nu prea am avut probleme, nu m-a lasat niciodata, ii fac schimburile de consumabile la timp si nu am probleme cu ea, poate plasticele de la torpedou ar putea sa fie o problema ca scartaie cam la toate si rugina pentru modelele mai vechi. O problema clasica la Golf 5 este faptul ca usa soferului se indoaie in coltul din stanga jos, unde se imbina cu pragul. Acolo se strange gheata si indoaie tabla cand inchizi usa, absolut toate au problema asta.
Problema cea mai des intalnita, este bineinteles, faptul ca “papa ulei”. Asa sunt aceste motoare, nu prea ai ce sa le faci. In rest nu am nimic de reprosat. Este ceea ce mi-am dorit.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In nici un caz la reprezentanta , mai bine la service-uri low cost :)).
Daca merg la reprezentanta WV este scump, nu merita, prefer sa merg la un service autorizat, care ofera si garantie pe manopera.
Prefer sa merg la un service apropiat pentru ca il cunosc pe patron si se ocupa cum trebuie de ea.
Sincer, la baieti deoarece este un pret mai rezonabil. Daca iti gasesti si “un baiat” mai priceput in Volkswagen, este si mai bine.
Reparatiile mi le fac singur.
Am un mecanic foarte bun care nu m-a dezamagit pana acum. Cand am sa-i fac Stage 1 am sa ma duc la o firma specializata.
Prieteni care lucreaza impecabil si super bine garantia pentru orice piesa schimbata o simti dupa o simpla hartie nu te ajuta cu nimic.
La baieti care le dau clasa reprezentantelor.
Prefer sa repar masina “la baieti”.
La baieti, fac aceeasi treaba ca cei din reprezentanta la costuri scazute, nu trebuie mers mereu cu programare si mai ramane loc si de negociere.
La baieti. Manopera de calitate la un pret mai mic si durata timpului de executie fara programari care dureaza.
La un service autorizat deoarece am si o garantie ca manopera a fost facuta buna si corespunzator. Mai merg si la baieti atunci cand schimb cauciucuriile sau fac o presiune la roti.
Am un mecanic destul de bun la care cam tot Ploiestiul ajunge cand nimeni nu ii da de cap unei masini, ma duc la el cu incredere.
Unele lucruri prefer sa mi le rezolv singur la ea. Mai exista si lucruri pe care nu le stiu, iar atunci apelez la acei prieteni mai cunoscatori.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 1 an.
Eu normal o fac la 10.000 km.
O data la 6 luni consider.
O data la un an este ok.
8000-9000km.
10000 km - asa are masina setat.
Ori de cate ori simte sau li se par ceva suspect.
Eu personal o fac la 8500-9000, fiecare face cum crede.
Schimbat ulei+filtre la 10.000 km.
La maxim 10 mii de km.
Anual cel putin, depinde cat circuli.
Cel mai des. E siguranta lor.
Pai 10000km ulei wi toate filtrele, 50000km distributia, asa fac eu si nu am probleme.
Cu cat mai des cu atat mai bine.
Ce consum are?
Cam mare, 11% in oras iar la drum lung 6.2.
7,8 % în oraș 5 % în afara orasului (Depinde cum o si conduce ) Daca merge agresiv scoate si un 12%
12 aproximaiv in oras, chiar si 15 cu multe semafoare si in jur de 7 in afara orasului.
La mers frumos, in oras - 8% La mers tare, in oras - 13.7%. La mers frumos in exterior - 5-6% La mers tare in exterior 7-8%.
9.7 oras, 6.3 in afara.
8l/100-benzina, 10-10,5/100 GPL, in oras putin mai mult.
6.5 7 afara, 9 oras depinde cum stii sa mergi, cum esti invatat si ce gen de condus ai.
Sincer, 13-14% bucuresti GPL.
8.5-9.5 pe gpl mixt Pe benzina, consuma mai putin.
7-8 extraurban, 8-10% in oras.
7 in afara si cred vreo 10 in oras. Nu am facut un calcul.
6 rural si 8-9 in oras. Un consum mixt undeva la 7.5%.
Depinde de mersul fiecaruia, nu e batut in cuie. Eu merg cu 7-8 in oras si 6 in afara.
Undeva la 9 -10 % oras, iar exterior 6-7.
Cand un martor de bord lumineaza este un semn ca o parte a masinii dumneavoastra nu functioneaza cum trebuie. Cu toate acestea, de...
Chiar daca sunt componente pe care uneori le utilizam destul de rar sau la care nu ne gandim prea des avand in vedere ca se afla i...
Potrivit digi24.ro, luni, 19.09.2022, coalitia de guvernare va lua in calcul dezbaterea posibilitatii prelungirii schemei de compe...
Discutam zilele trecute despre o postare lansata in spatiul public, pe retelele de socializare, de catre Politia Romana. Acestia r...
In primul rand, este important sa intelegeti elementele de baza ale densitatii atunci cand incercati sa va dati seama ce se va int...