Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.9 TDI 115 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.9 TDI (115 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.9 TDI (115 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Cam 3-4000.
Probabil intretinerea anuala la un model ce nu vine cu probleme ascunse este de vreo 700-1000 ron. In cazul meu am ajuns sa bag anual in masina undeva la 1000 euro.
Undeva intre 1200-1500.
2000 lei care pot varia usor.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este acceptabila intretinerea, depinde foarte mult ce calitate alegi la piese.
Piesele (consumabilele) sunt ok la pret, acum depinde si de persoana care detine acest model si cat este dispus sa dea pe piese, de exemplu: un pivot incepe de la 15 Ron si poate ajunge si la 100 Ron. Totul depinde de proprietar si cat este dispus sa dea pe piesa respectiva.
Aproximativ. Este undeva putin peste competitie.
Piese atat accesibile ca pret, cat si usor de gasit pe piata.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este fiabila cat timp conduci corect. Probleme la egr au fost si la sistemul de circulare a lichidului de racire.
Probleme: 1. Chiulasa fisurata, a trebuit inlocuita (piesa SH 300-500 euro). 2. Piston cu biela stramba (aceasta piesa a fost inclusa in pretul schimbarii chiulasei). 3. Garnituri injectoare (3 seturi non-OEM schimbate la interval de 2-3 zile, problema s-a remediat in momentul in care am folosit garnituri OEM). 4. turbina epuizata (s-a rupt ceva in ea ce a dus la ruperea paletelor pe admisie cost 1500 ron). 5. Amortizoare, caseta de directie, pivoti, capete de bara, bucse, bucsa motor anti balans (in prezent nu stiu cat mai costa si astea. Momentan am achizitionat separat urmatoarele, amortizoare reglabile pe inaltime 220 euro, caseta de directie 600 Ron, bucse din poliuretan 500 lei, urmeaza sa aflu cat costa anexele la directie si articulatie plus manopera), am pregatit 2200 Ron. Doamne ajuta! ? 6. Ambreiajul da semne de oboseala si in viitorul apropiat probabil va trebui schimbat. Ar mai fi de spus, dar nu prea imi vin in minte.
Depinde. Eu zic ca depinde foarte mult cum a fost intretinuta. Probleme pe care le-am avut eu au fost normale zic (frane, amortizoare, pivoti etc), cea mai mare problema a fost ca mi s-a spart cutia de viteze.
Ceva probleme la sistemul electric in zona portbagajului (cablu de la stergator spate rupt) si ceva mentenanta la turbina specifice varstei. In rest, totul functioneaza inca in parametri la ultimele verificari.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La “baieti” pasionati. Un service cu nume nu e neaparat si un service bun.
La un service autorizat RAR unde am un prieten cu care ma stiu din copilarie.
Nici reprezentanta, nici baieti. La service-urile autorizate.
Am mers atat in reprezentante cat si la meseriasi priceputi, sunt inginer de profesie, deci chiar si eu am mai “bijuterit” pe la sistemul de franare, suspensii si partea de admisie si turbina.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Revizia se face din punctul meu de vedere de macar 2 ori pe an la vechimea lor.
Revizia se face la 8000-10.000 km maxim, sa foloseasca ulei de calitate ce respecta specificatiile producatorului pentru acea motorizare, filtre bune si combustibil premium.
Pe la 8000-10000km.
Regulat, minim de 2 ori pe an in service, in rest consumabile schimbate la timp, astfel nu vor fi probleme.
Ce consum are?
Urban scot un consum de 9-10/100 km, iar in afara scot un consum de 5-6.
In perioada cand avea probleme la motor consumul era de 8-10 l, acum dupa ce motorul a fost reparat in proportie de 70% consumul este undeva intre 6-8.9 in functie de stilul de condus, eu am scos si consum de 14%/100km ?.
Mixt 7.5-8.
3.8-6.4, in functie de stilul de mers al fiecarui conducator auto.
Inteligenta artificiala face ravagii printre conducatorii auto din Marea Britanie Dezvoltarea tehnologica cu care ne confruntam in...
In acest articol vom vorbi despre uleiul de servodirectie. Un ulei destul de important dar foarte putin bagat in seama de catre so...
Problema poluarii este una grava la nivel international si tara noastra se confrunta cu mari dificultati in a gestiona aceasta sit...
Visezi la o mașină care nu doar că te duce de la A la B, ci îți reflectă personalitatea și stilul unic? La AngelsAuto, ai parte de...
Conducătorii auto care circulă cu geamurile murdare pe mașină se expun la amenzi semnificative, conform noii versiuni a Codului Ru...