Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.9 TDI 130 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.9 TDI (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.9 TDI (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Am ales sa cumpar acest model de masina pentru ca imi place mie Golf-ul asa de fel? ce pot sa zic.
Deoarece e o masina foarte ieftina la intretinere, iar piesele de asemenea se gasesc foarte usor atat noi cat si second hand.
Am 19 ani, de un an permis, pentru mine e perfect. Este fiabila, ieftina la piese, ieftina la intretinere, consuma putin (5-7), are cai destui masina avand Stage 1.
Fiind prima mea masina am vrut sa fie una accesibila, usor de manevrat.
Initial am vrut sa fie doar 1.9 tdi si sa aiba clima, dar intamplarea a facut sa o gasesc pe a mea care e full option.
Salut, numele meu este Buzinche Adrian. Sincer sa fiu, acest Golf a fost achizitionat de mine pentru ca este o masina cu multe atuuri: 1. consum mic, cam orice om inteligent gandeste asa; 2. motorul foarte rar, 1.9 tdi 131 cai, trage si fuge de rupe; 3. culoare negru si in plus e si foliat rar; 4. faruri xenon; 5. stopuri spate magic colors; 6. jante aluminiu pacific; 7. o masina super frumoasa.
Pentru fiabilitatea motorului.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
De la o persoana care nu a depasit niciodata 100km/h si mi-a cazut turbina la 160.
De la o persoana fizica.
Masina este cumparata sh din Germania, transportul costand jumatate din banii dati pe masina.
De la un prieten care a adus-o din Germania.
Am achizitionat-o din Constanta de la un baiat care nu a avut bani sa-i plateasca taxa de prima inmatriculare.
E lunga povestea, o zic mai pe scurt. Am achizitionat-o de la un tovaras de-al meu cu 1000€. Omul a dat pe ea 2100€ cand a cumparat-o din Olanda.
Initial fiind incepator voiam ceva diesel care sa porneasca si sa mearga cat mai usor.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Imi place felul in care trage cand intra turbina, felul in care ii “scartaie” rotile, desi e din 2003 tot trage bine pana la 190.
Fiecare drum este o noua experienta. Se conduce usor nu stai tot timpul sa mesteci in schimbator avand o multa mai mare flexibilitate la volan.
Are confort, este sportiv. Cel mai tare imi displace faptul ca am o janta hidoasa, inca nu am reusit sa gasesc una potrivita, iar faptul ca am mult loc pentru bagaje, ea fiind combi, imi place foarte mult!
Mi se pare o masina foarte ok. Cel mai mult imi place ca este destul de sportiva.
Masina e dementiala, fara sa stiu o aveam deja softata, dusa la 180 de cai, iar acum recent i-am schimbat turbina ducand-o la 200 fix. E o senzatie extraordinara sa o conduci.
E o masina foarte buna: 1. tine cu buzunarul; 2. este micuta, puternica si foarte rapida; 3. usor de intretinut, ieftinuta la piese; 4. este o masina sport foarte tare. Ce imi displace, sincer interiorul o sa il personalizez, cam ma deranjeaza la ureche. Ceva bare sport fata, spate, eleron si cam astea deocamdata.
Este super de condus, iar la drum lung faptul ca nu mai mestec in schimbator, e punctul ei forte.
Zgarieturile masinii, din pacate sunt inevitabile. Zgarieturile vopselei variaza de la zgarieturile usoare ale suprafetei care afe...
Anvelopele radiale au fost inventate de Michelin si au inceput sa fie puse in vanzare incepand cu anul 1946. Inventarea acestui ti...
Conform Codului rutier, circulatia, oprirea sau stationarea autovehiculelor pe banda de urgenta, cu exceptia cazurilor justificate...
Asa cum bine stim deja, in anii anteriori mai multe companii au fost suspectate sau prinse ca recurgeau la diverse manevre pentru...
Asa cum probabil majoritatea soferilor stiu deja, in SUA consumul de combustibil se masoara in mod diferit fata de tarile din Euro...