Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.9 TDI (101 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.9 TDI (101 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Masina mica. E recomandata pentru incepatori.
Mi-am dorit foarte mult golf 4.
Deoarece este fiabila si practica si are potential si arata destul de bine si are putere mare pentru motorizarea pe care o are.
Imi place modelul, consum acceptabil, raport preta-calitate foarte ok.
Deoarece este o masina de buget mic, fiabila, consum mic, piese ieftine.
Luando second hand, a fost ieftina! Si atat mi-am permis la momentul respectiv. Dar cu timpul am pus-o “zdravan” la punct si i-am adus modificari!
Nu este masina mea, este a parintilor mei, dar a fost aleasa deoarece se cunostea ca motorizarea 1.9 tdi este foarte fiabila si la momentul respectiv era si diesel-ul ieftin.
Acceptabila buzunarului oricarui cetatean, frumoasa, confortabila chiar si fata de alte modele mai noi uneori se comporta frumos in viraje si parca masina asta imi vorbeste, ce-i drept am o pasiune pentru Golfuri.
Am cumparat-o cu 6 ani in urma si am fost atras foarte mult de aspectul exterior.
Aspectul exterior, fiabilitatea si consumul redus de combustibil. A fost masina pe care mi-am dorit-o. Era o masina accesibila cu suficient spatiu, avand in vedere ca este variant. Pentru mine masina reprezinta un membru al familiei, este inclusa in planul de cheltuieli. Momentan este in service de 1 an si 3 luni pentru nenumarate imbunatatiri atat pentru confort cat si pentru performanta.
Din pasiunea mea pentru Vw Golf 4, de mic mi-am dorit modelul asta de masina, iar cand a venit momentul mi-am cumparat-o.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Germania.
Din Romania.
Din targuri de masini de incredere din Germania.
Germania, banuiesc ca am cumparat-o de la samsari. ?
Germania.
De la Arad, masina fiind adusa din Germania.
Din Pascani am achizitionat-o, de la proprietar de acasa.
Am achizitionat-o de la primarul unei localitati din jurul Galatiului.
Am cumparat-o in 2010, din Romania de la un samsar care a adus-o din Germania, masina nefiind rulata in Romania
Mi-a fost adusa din Germania.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
O masina usor de manevrat.
Imi place totul, este o masina usor de condus si fiabila.
Imi place ca are putere mare si cuplu si poti face o depasire in siguranta si ca e foarte practica.
Imi place tot la ea, niste caluti in plus nu ar strica, dar ma multumesc si asa. Recomand!
Nu poti sa ai multe asteptari de la un Golf 4. Imi place ca are consum mic, in oras undeva la 6,5%, la drum intins 5%. Nu imi place ca sunetul motorului seamana cu sunetul motorului de la tractor, nu este asa confortabila, si nu are dotari.
Imi place ca face parte din generatiile mai vechi (2002), atunci cand chiar se faceau masini! E zdravana, tabla sanatoasa, se conduce foarte frumos si ma pot baza pe ea! O conduc zilnic, pentru ca am si un job care implica acest lucru si ma simt mandru!
Este o masina foarte usor de condus, de la mersul pe autostrada pana la aglomerația din București. Imi place foarte mult ca este fiabila, este incapatoare fiind modelul variant. M-a deranjat foarte mult lipsa de putere de sub 1800 rpm la inceput, dar acum o cunosc destul de bine si stiu cum sa merg cu ea. De asemenea, au mai aparut probleme caracteristice unei masini vechi, plastice invechite si probleme estetice minore.
Nu am intalnit ceva sa nu-mi placa sau sa ma deranjeze prea tare, insa conducand si alte masini cand ma intorc la a mea am mereu senzatia aceea (bine te-am regasit draga mea imi era dor de tine ), am momente cand pur si simplu doar eu cu ea, ma urc la volan si o conduc pana in 50 la ora o las pur si simplu sa curga pe asfalt dau drumul la muzica si admiram peisajul, ce sa zic e o placere.
Este o experienta foarte placuta, dupa cateva investitii in suspensii, un soft pentru marirea puterii si alte chestii pentru confortul propriu, singurul lucru care imi displace acum este spatiul din portbagaj.
Fiind diesel are un cuplu mare. Plaja de turatie unde merge cel mai bine este intre 1800-3600 rpm, deci intr-un interval scurt. Consum mediu de carburant 6,8. Directia este mai greoaie in oras cand intorci masina in spatii inguste, in afara orasului este foarte ok. Cel mai mult imi place cum “trage” masina si consumul redus de carburant. Mai mult spatiu trebuia pentru cei de pe bancheta din spate si o suspensie independenta pe puntea spate si la modelele cu tractiune fata.
Este o masina foarte fiabila, confortabila, nu necesita investitii mari, asta daca o intretii si nu iti bati joc de ea.
Un subiect fierbinte în rândul proprietarilor de autovehicule din România este potențiala creștere a impozitului auto în anul 2024...
Sistemele hidraulice sunt folosite pentru a asigura functionalitatea franelor vehiculelor. Fiecare roata a unui vehicul va avea in...
Motorul MR20DE a inlocuit motorul QR20DE pe linia de productie. Este un motor mai puternic si cuplul mai mare al motorului care es...
Conducatorii auto din sectorul 2 al Capitalei au pus monopol pe locurile de parcare prin ocuparea acestora cu ladite, capre si bor...
Schimbarea vitezei intr-o treapta inferioara este o operatiune destul de dificila care va poate da destul de multe batai de cap da...