Parere posesori Volkswagen Golf 5 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa aiba optiuni multe si sa o verifice la service inainte de a o achizitiona , de km nu i problema merge si peste 500k, daca are toate consumabilele schimbate la termen . Si depinde de stilul lor de condus , daca sunt linistiti sa isi ia un motor mic benzina sau 1.9 TDI ,care sunt mai usor de intretinut,daca nu un model gti ori 2.0tdi 4motion dsg.
Nu cumparati masina coupe si cu trapa.
Sa aleaga motorizarea BKD, nu stiu spre deosebire de benzinare, dar e o motorizare fiabila, singura ei problema din cate am inteles fiind chiulasa, eu inca n-am avut.
Sa o aleaga cu grija ca sunt si multe “tigai”.
Cand apare o problema sa o remedieze nu sa o lase pe mai “incolo”.
Sa o verifice amanuntit, e o masina ok si cu ceva investitii o faci si mai ok.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La rugina in primul rand si sa nu aiba scurgeri de ulei , interiorul sa fie in stare mai mult de buna si curat + optiunile care conteaza super mult.
La clima, cum schimba cutia de viteze, partea electrica si interiorul.
La absolut tot.
Sa fie atenti la numarul de km, motor, acte, servisari, cauciucuri, distributie etc.
Codul motor si sa nu fie accidentata.
Sa nu fi fost accidentata (prea tare). Sa ruleze corect. Sa nu consume ulei mult.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Este o motorizare foarte fiabila si rezistenta avand un motor 2.0 de 140cp 16valve, daca as putea da timpul inapoi, tot acelasi motor mi-as lua , acum as dori un gti pentru ca atunci eram incepator.
Am 2.0 TDI cu cod motor BKD, am citit despre ea si am vazut ca este un motor bun care face probleme rar si este super rezistent. Nu as alege alt motor.
Poate ca as alege 2.0 fsi, dar singurul dezavantaj la diesel este ca se incalzeste motorul mai greu, iarna fiind o problema destul de marisoara.?
Pentru ca trage bine masina, e sanatoasa, nu stiu daca as fi ales alta motorizare, eventual pe viitor pe langa aceasta un 2.0 tfsi.
Nu as alege alta varianta, cod motor BMM cu un sigur ax cu came.
E un motor rezistent, care se poate modifica pana la peste 300 cai fara probleme Daca mai erau niste euro, as fi luat GTI.
Propunerea consilierului USR Gabriel Rau de a amenda soferii care produc zgomote puternice pe drumurile publice din Bucuresti a st...
Schimbări Majore pentru Șoferi în 2023! Anul 2023 vine cu o serie de schimbări semnificative pentru șoferii din România. De la reg...
Malaxa 1C: Povestea Primei Mașini Românești În peisajul industriei auto, România a avut un început umil dar semnificativ cu Malaxa...
In articolul de astazi vom vorbi despre “certificatul de nastere” al masinii, mai exact despre talonul masinii....
S-a intamplat in Piatra-Neamt unde o doamna avocat careia i-a fost retinut permisul pentru depasire pe linie continua si viteza ex...