Parere posesori Volkswagen Golf 6 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Nu eu am ales acest model, tatal meu a facut-o dar e extraordinara, as recomanda-o oricui :). Multumesc!
Pentru ca este o masina fiabila, iar piesele de schimb sunt ieftine si se gasesc peste tot, inclusiv in parcuri de dezmembrari auto.
Eram incepator si am zis sa incerc ceva cu motorizare mai mare.
Am ales acest model deoarece satisface nevoile pe care le am, are un pret decent si din pricina motorizarii fiabile.
Am fost fan modelului golf inca de cand eram de o varsta frageda. Am apreciat motorul de 2.0 care are un numar decent de cai si nu suprasolicita motorul prin producerea acestora.
De mic am avut o pasiune pentru Golf. Deoarece sunt masini la un pret mic dar calitativ. Forma masinii este una aparte.
Arata bine, ieftina, dotari multe, fiabila in trafic.
Deoarece este o masina super fiabila, frumoasa ca aspect, ca motorizare este super, usor de intretinut si foarte rigida.
Intotdeauna mi-am dorit un Vw Golf. Cu atat mai mult acum ca m-am casatorit si vom avea si un copil, am ales un model variant.
Am ales acest model deoarece in acea perioada abia reusisem sa obtin permisul auto si imi trebuia ceva mediu potrivit unui incepator.
Raport calitate-pret optim. Am studiat piata si niciun alt model al competitiei nu m-a convins.
Sunt la al doilea Golf. Am mai avut inainte un mk5. Probabil in maxim 1-2 ani voi mai achizitiona un mk7. Momentam in bugetul de il aveam nu ma atingeam de Golf 7, asa ca m-am ales cu un 6 de 140 de cai si sunt foarte incantat de masina.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Eu am cumparat-o din Franta de la un parc auto.
Din targ auto din Romania
Am luat-o de la Porsche Romania.
Am achizitionat-o dintr-un targ auto.
De la un coleg de serviciu care a intretinut masina impecabil.
De la un coleg de munca.
Am luat-o de la dealer.
Prin finantare luata prin banca.
De la privat.
Am achizitionat-o din Germania anul trecut.
De la firma la care lucrez.
Rulata, SH din Germania.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Este o masina confortabila si imi face o mare placere sa o conduc zi de zi, insa un lucru nu imi place, ca trebuie sa ma merg cu ea regulamentar ;D.
Este o masina comoda, model cu dotari de top, si chiar are multe dotari pentru clasa ei, inclusiv self parking care este fun, dar si util pt domnisoare.
Este cea ce am vrut, minunat condusul, dar masinilor turbo si mai ales diesel le trebuie forja, iar Bucurestiul nu prea iti ofera posibiliatea.
Este o masina placuta la condus dar perfecta pentru drumuri lungi, nu o recomand pentru oras din pricina motorizarii.
Recunosc ca ador cuplul intre 2000-3000rpm ofera putina adrenalina dar si siguranta intr-o depasire. Are scaune de tip sport in care pot spune ca stau foarte comod, mai important este ca amortesc greu. Ce nu-mi place este singletul de more diesel si faptul ca poate aparea problema cu filtrul de particule (insa o tin turata ca sa evit acest impediment).
Consumul, cum trage motorul si ca este 4x4. Trapa, interiorul din piele, incalzirea in scaune. Portbagajul este destul de mic.
Este silentioasa si confortabila.
Pe timp de zi dimineata pana se incalzeste motorul trepideaza foarte foarte putin cand o accelerezi dar in rest este ok.
Imi place confortul ce mi-l ofera, puterea pe care o are si senzatia ce mi-o ofera cand accelerez. Insa ce-mi displace, dar nu am ce face pentru ca aveam nevoie de spatiu, este ca e cam mare. Eu avand pana anul asta un Vw polo 2004.
Pai cutia de viteze este foarte bine sincronizata si nu se simte trecerea dintr-o treapta inferioara in una superioara, iar masina cu toate ca nu pare este chiar confortabila.
O masina placuta la condus indiferent de traseul ales.
Este o masina usor de condus iar in functie de motorizare, poate avea si trasaturi sportive. Cu cat mai multe optiuni, cu atat mai bine, asta initial pentru confortul tau si pentru placerea de a o conduce plus ca daca alegi sa o revinzi ai sanse mult mai mari sa isi pastreze bine pretul decat una fara dotari. As fi preferat o cutie automata DSG, cel putin in oras ar fi ajutat foarte mult.
Motorul D4F a inlocuit vechiul D7F la sfarsitul anului 2000. Acest motor a fost proiectat, la fel ca toate seriile D, pentru masin...
In momentul de fata la nivel mondial exista o tendinta prin care oamenii incearca sa faca orice operatiune intr-un mod cat mai ver...
In perioada urmatoare, timp de cateva luni, in Bucuresti vor fi marcate locurile de parcare astfel incat sa nu se mai poata parca...
Vajon előfordult-e már valaha veled, hogy utazás közben, a nagy semmiből megjelent a műszerfalon a Check-Engine vagy a Service Eng...
Cu siguranta majoritatea dintre voi, soferi sau nu, ati auzit de termenul “procura notariala auto” sau mai popular, de termenul “i...