Parere posesori Volkswagen Golf 6 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Daca respecti masina pe care o conduci nu trebuie numai strictul necesar, adica nu doar piesele uzabile si care trebuie schimbate periodic.
Prea putin pentru cat ofera.
Ma costa aproximativ 1000 lei pe an.
Nu am facut un calcul, dar pot spune ca tine cu casa.
500 lei filtre si ulei. La mai multi ani se mai adauga si placute, sau alte componente consumabile.
Costa aproximativ 600 - 700 euro pe an.
Costa 200 ron.
Undeva la 1000 euro cu tot cu asigurare.
Daca nu apar cheltuieli neprevazute maxim 500 de lei.
Depinde de sofer, pentru un om ce conduce prudent este in jur de 200-300 lei.
100€ Asta in cazul in care ai grija de ea.
Nu am calculat exact cat costa o revizie (aproximativ 400 lei). Revizia o fac la 10.000. Folosesc ulei VW OEM si filtre Mahler/MANN. Masina merge in jur de 20.000-25.000 km pe an, deci in jur de 800 lei pe an + - in cazul in care trebuie inlocuite si alte consumabile.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu este o masina scumpa este una de clasa medie, pentru toate buzunarele. Cum am mai spus daca iti respecti masina si ea te respecta pe tine si pe buzunarul tau ;P.
Depinde la care “competitie” ne referim. Mai ieftine decat piesele de Mercedes, dar mai scumpe decat cele de Opel.
Mi-am facut o idee, mai ieftina da, mai scumpa nu.
Da, piesele sunt mai scumpe putin decat competitia.
Este o masina de nivel mediu in ceea ce priveste pretul pieselor. Nu este nici ieftina precum masinile produse in tara, dar nici premium incat sa faca o paguba financiara atunci cand se strica ceva.
Nu este masina mai scumpa decat competitia dupa parerea mea.
Asa si asa, nu e prea scump.
Nu este deloc scump dar pentru aspectele exterioare sunt foarte scumpe.
Nu mi se pare asa de scump. Insa eu sunt genul care merge pe premiza dai un ban dar stai in fata.
Piesele sunt foarte ieftine, recent am schimbat placutele de frane si capsula vacuum si nu m-au dus mai mult de 500 lei. Suma care mi se pare o nimica in comparatie cu alte masini asemanatoare.
Raport calitate-pret excelent.
Am schimbat distributia in martie 2017 (completa cu pompa de apa) OEM si daca imi amintesc bine piesele au fost in jur de 1200 lei. Kitul volanta si ambreiaj SACHS (OE nu OEM) a costat 1800 lei. Clapeta acceleratie OE Siemens VDO 700 lei. Preturile sunt accesibile avand in vedere piesele enumerate.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este o masina foarte fiabila atat din punct de vedere al intretinutului cat si din punctul de vedere al condusului. In oras este foarte usor de condus, adica nu intampini probleme de parcare, e o masina super.
Nici o problema in afara de termostat in mai bine de 50.000 km. Piesa in sine a fost ieftina, mai mult te duce montajul, este o masina cinstita si fiabila.
Pana acum doar bujiile si consumabile de rutina in rest 0 probleme.
Pentru mine este destul de fiabila, in afara de consumabile nu prea am investit bani in plus sau sa intampin probleme pe partea mecanica, singurul dezavantaj este rugina ce este deranjanta in zona capotei si haionului.
Este foarte fiabila. Am tot instoricul masinii iar la fiecare termen important au fost schimbate piesele consumabile (incluzand bucse si capete de bara).
Doar rulmentul de presiune si am schimbat tot kitul de ambreiaj, plus unele piese la vopsit si jante de Gti. Probleme nu prea am avut. Am schimbat si casetofonul.
Probleme am avut la EGR, din cauza mersului subturat.
O singura problema am avut cu ea, am gasit-o putin avariata pe aripa stanga dar nu a fost majora iar dimineata nu-mi prea place cum face daca nu e incalzit motorul cum trebuie.
Destul de fiabila pentru un model variant. Problema ce am avut-o cu ea este cea strict a diesel-ului. Supapa EGR defecta si DPF aproape infundat.
Singura problema reala pe care am avut-o a fost capsula vacuum ce nu facea presiune motorului, iar masina si acceleratia se plafona dupa o anumita viteza. Insa din cate am inteles puteam sa sterg si senzorul din bord, dar am preferat sa nu risc.
Nu am avut probleme majore cu ea. Trebuie avut grija la filtrul de particule fiind diesel.
Doar consumabilele enumerate mai sus.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Eu aleg sa merg “la baieti’’ si mai exact la tatal meu care este mecanic si mai pe scurt la mine, eu imi intretin masina ;).
Am fost atat la reprezentanta cat si la “baieti”, reprezentanta nu are nimic in plus decat preturile si poate aparatura, depinde la ce baieti apelezi.
Merg la un prieten care se pricepe bine la reparat.
De obicei prefer sa merg la cunostinte sau “la baieti” deoarece sunt de incredere si economisesc niste bani, doar daca as avea ceva grav as apela la reprezentanta.
Nu vreau sa mai merg in Reprezentanta decat in cazul in care masina este in garantie. In rest aleg sa merg la un service autorizat unde pot si asista la reparatie / revizie (asta ca pura pasiune a mea).
La TLGarage. La baieti pe scurt. Un service bun si recomand cu toata increderea. Preturile sunt ok si se lucreaza doar cu originalul.
Service, mult mai aproape si am si cunostinta care face treaba buna.
In reprezentanta normal, stiu sa lucreze profesionist si am cea mai mare incredere in ei.
Nu la reprezentanta pentru ca am un prieten ce lucreaza la Vw in service si mi-a povestit de ce rahaturi fac pe acolo, insa nici “la baieti”. Este un service autorizat ce lucreaza strict cu masinile din grupul VAG.
Aleg sa merg la service-ul CPR Auto din Bucuresti deoarece cunosc cativa mecanici de acolo si chiar se ocupa asa cum trebuie de masina.
Mecanic autorizat pentru ca eu consider ca masinile din zilele noastre nu le mai poti repara la fel ca Daciile 1300.
Am mecanicul meu in care am incredere. Reprezentantele de la noi nu sunt chiar cele mai de incredere, asa ca mai degraba “baieti” i-as numi pe cei de la reprezentanta ?. Oricum in Slobozia nu e reprezentanta VW.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 15.000 de km este indicat.
La an sau zece mii de km.
Nu des, dar sa o faca la timp fara a face rabat.
As sfatui sa o faca la fiecare 10.000 km.
Fiecare an sau 10.000 km obligatoriu.
Sa o faca la 15.000 km.
O data pe an cred ca e ok.
La 10.000 de km iar la 3 luni uzura de zi cu zi.
Atunci cand masina o cere, la 15.000 de km in cazul meu.
O data la 10.000 de km.
Intre 10.000-15.000 km sau 3 ani.
10-12-15.000 km.
Ce consum are?
In afara imi consuma 4.5-5.5 litri la suta, iar in oras 5.5-6.2 la suta.
6-8 In oras si 4-5 in afara
Cu pilot automat la o viteza de 140km/h in treapta a 5 am avut constant 5.6l la suta, in regim de oras “papa” cam 9-10 la suta.
Am un consum extraurban de 5-5.5 la suta, urban de 8-9 la suta si mixt de 6-7 la suta.
4.5 in afara si 5.8-6.5 in oras (da si eu am fost uimit, am calculat si singur fara calculatorul de bord si la fel da).
Consuma aproximativ 8-9 la suta, depinde de mers.
Intre 4 si 5 afara, 6 poate 7 in oras cu mers mediu spre agresiv.
Undeva 4.5 extern iar mixt undeva la 5% pe 100 de km.
Pai la drum lung, fara sa o tin subturata, am scos 5%, insa mixt are 6.5 sau 7 depinde de mine cum merg in oras.
In jur de 4, maxim 5.
Consum mixt 5,8-6l/100km.
6.9 % autostrada pe pilot automat la 155 km/h. Consum la pompa.
Cele mai frecvente semne care apar atunci cand cureaua de distributie nu functioneaza corect includ aparitia de zgomote de la nive...
Anul acesta la sfarsitul lunii aprilie, compania BMW a prezentat publicului cel mai nou si mai dotat model de autoturism cu motor...
Petrolul este o resursa esentiala, pe care o folosim cu totii in prezent, insa, cati dintre noi stim care este adevarata sa origin...
În ultimele decenii, dezvoltarea infrastructurii rutiere a devenit un subiect de interes major în România. Cu toate acestea, țara...
Daca pneul tau pierde aer usor poate e timpul sa inlocuiesti valva. Din fericire, inlocuirea supapei de la pneu este usoara si ief...