Parere posesori Volkswagen Golf 7 GTI 2.0 TSI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2013 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Venind de pe o berlina, la inceput mi s-a parut mica. Dar portbagajul e suficient pentru bagajele a 3 pers pentru un concediu de 10 zile. Pasagerii din spate au suficient loc chiar si in spatele soferului, unde scaunul e dat mai in spate (eu sunt mai inalt).
Este incapatoare, ar putea totusi sa aiba un portbagaj mai mare :)).
Ca si spatiu pentru sofer si pasageri mi se pare incapatoare si nu vad de ce ai vrea mai mult spatiu. Portbagajul este un pic cam mic. Intra cam un troler mare si 2 genti inghesuite bine.
Cum se conduce in oras?
Se vede ca masina nu a fost proiectata ca fiind o masina de oras. Plecarea de pe loc e mai brusca fata de alte cutii automate. Dar nu e neplacuta, si e ceva cu ce te poti obisnui.
La dotarile cu care este echipata se conduce foarte usor, poate chiar mai usor decat un golf normal, se simte ca este mai rigida ca si suspensie in rest servo, cutie de viteze lucreaza fara sa am ce sa le reprosez.
Este foarte rigida, daca ai probleme cu coloana sigur nu o sa te ajute la recuperare. Pe modul sport treci peste liniile de tramvai cu 2-3 km/h.
Cum se conduce la drum lung?
10/10. Nu am ce sa ii reprosez. Farurile Bi-xenon cu functia cornering sunt minunate pe timp de noapte. Depasirile nu sunt o problema din cauza puterii. Scaunele au suport lateral bun si sunt confortabile, chiar si pe distante lungi.
Masina este foarte stabila, o folosesc pe autostrazile din Germania si sunt foarte multumit. Top speed la 7 GTI limitata la 259 Km/h.
Foarte bine, cutia automata face diferenta, raspunde foarte rapid la comenzi si poti negocia rapid curbe foarte stranse. Poti opta sa ti cutia pe modul secvential si poti selecta tu treptele. Daca ajungi sa apasi kick-down, schimba singura chiar daca este pe modul manual, asta pentru protectia cutiei.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Imi place plafonul de culoare neagra. Ce nimeni nu spune in review-uri e cat de frumos e iluminat interiorul pe timp de noapte. Exista benzi cu leduri rosii in portiere si praguri, leduri la picioare la sofer si pasager. Un easter egg e lumina de citit care bate pe sigla GTI de pe volan atunci cand descui masina. Mi-a parut rau sa aflu ca masina aleasa de mine nu avea Apple Carplay. Doar modelele fabricate dupa 05/2015 vin cu noua unitate multimedia (MIB2), cea care suporta functia asta.
In plus ar fi trebuit sa am un sistem audio mai bun, poate scaune ventilate si incalzire auxiliara.
Interiorul nu este foarte diferit de cel al unui Golf 7 normal, mi-as dori sa aiba parbrizul incalzit si o navigatie un pic mai mare, in rest mi se pare ok
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Cum a spus colegul, camera e foarte buna. Imi mai place si trapa panoramica pe timp de vara.
Cel mai mult im place pachetul de lumini cu faza lunga automata.
Nu e genul de masina pe care o cumperi pentru dotari dar daca ar fi sa aleg una as alege camera de marsarier, mi se pare foarte utila mai ales noaptea.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Foarte bine. Franarea e precisa iar masina nu derapeaza daca tragi tare de volan.
Se comporta cum ar trebui sa se comporte o masina sport, foarte stabila, foarte rigida. Daca o bruschezi atat de tare incat alta s-ar rastorna, calculatorul franeaza rotile individual si nu te lasa sa pierzi controlul.
Mi se pare o masina foarte stabila atunci cand schimbi brusc directia, foarte greu poti pierde spatele masinii chiar daca ai ESP-ul scos. Ca si franare, masina mea are un senzor in fata care scaneaza tot timpul ce se afla inaintea masinii. Daca apare ceva brusc si nu ai reactie sa franezi, va frana singura. Sistemul asta are si un dezavantaj. De 2 sau 3 ori mi s-a intamplat sa franeze fara sa am ceva in fata. Daca conduci agresiv si incerci sa faci crosetari printre masini, sistemul te va incurca de cateva ori. Insa daca scoti ESP-ul, acesta dezactiveaza senzorul si nu te va mai incurca.
Lumina farurilor normale se reflecta in zapada, ceata sau chiar particule de praf. Acest efect oboseste ochiul uman si automat sca...
Acest tip de accidente minore pot sa survina destul de frecvent si sunt destul de greu de ignorat. Desi multi conducatori auto ale...
Verifică-ți abilitățile! Pentru a rezolva blocajul din imagine, care dintre mașini trebuie să fie mutată sau eliminată? Ai la disp...
Ne aflam intr-o perioada in care detinerea unui carnet de conducere nu mai este un moft, ci o necesitate. Tot mai multe persoane d...
Exista multe motive pentru care instructorul de la scoala tot insista cu ajustatul corect al oglinzilor masinii. In primul rand og...