Parere posesori Volkswagen Jetta 1.5 TDI A5
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Jetta 1.6 (105 Hp) TDI cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Jetta 1.6 (105 Hp) TDI.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Revizie doar la reprezentanta in Constanta. 1100-1800 RON. Revizia mica aproximativ 1100 RON, cea mare cu placute de frana va va duce pe la 1700-1800 RON.
700 revizia + 200-300 consumabile + 750 asigurarea.
Doecamdata putin, tinand cont de km rulati cam 7-800 lei. Revizia anuala plus consumabile, destul de convenabil.
2000 lei aproximez eu cheltuielile
Nu pot sa zic ceva exact. 1000-2000 lei in functie de cat merg.
Pai cred ca ajung la 1500 ron fara benzina.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu stiu sa va spun sincer, am schimbat doar capace de la roti pe care mi le tot fura, iar un set este aproximativ 150 RON.
Depinde de piese, pretul este discutabil pe fiecare sectiune. Ce este cel mai scump: intretinerea/schimbarea ambreiajelor si cutiei. In rest pretul pieselor este la un nivel mediu. As prefera cutie manuala din aceasta privinta.
Mi se pare acceptabil.
Anumite repere sunt exagerat de scumpe dar per ansamblu este medie.
Mi se pare o masina cu raport calitate pret corect.
Da, destul de scumpe piesele.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
S-a incadrat in Dieselgate si am fost cu ea la reprezentanta pentru a primi soft-ul autorizat insa nu am avut nici o problema cu ea. Masina a mers foarte bine din ziua 1.
Ambreiaje + cutie de viteze dsg + mecatronic, cost aproximativ 3000 euro. Un cost ce putea fi evitat daca mi-as fi dat seama la timp ca agata ambreiajul. Alte probleme nu am avut.
Probleme cu filtrul de particule, merg mai mult in regim de oras.
Problematice ele la baza cu injectoarele, foarte costisitoare la inlocuirea ambreiajului și a volantei, in rest daca faci intretinere refulata și normala ar trebui sa reusesti sa o tii in parametrii normali.
Singura problema pe care am avut-o a fost un injector care s-a stricat din cauza bateriei necodate pe masina.
Am avut doar cateva probleme, EGR schimbat si probleme la clima.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Doar la reprezentanta. Oameni profesionisti (daca iti faci temele, caci sunt si unele care au “baieti buni”).
Merg in service numai la recomandari si in functie de review-uri. Reprezentantele stau cam prost la multe aspecte, in apecial Midocar.
Numai la reprezentanta Vw.
De obicei merg la Ad Garage, aici sunt acomodat mai ales ca lucrez in domeniul auto de peste 12 ani.
Prefer sa o fac la un service autorizat. Nu se merita sa faci rabat la asa ceva atunci cand esti un iubitor de masini.
Am mecanicul meu, merg la el tot timpul. Chiar e si nasul meu si o face bine.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Conform manualului, la 20.000 sau la an, este in regula.
Ca de obicei, anual sau 15000 km.
Anual sau cand este nevoie.
Eu personal o fac la 10.000 km
10.000-15.000km
Sa o faca o data la 6 luni.
Ce consum are?
Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu al ei consum dar si ea sa se aseze (vreo 50-60.000km). Zic asta pentru ca vin de le Bora 1.9 TDI ALH. Ca si consum, acum am undeva la 7-7.3% in oras si 5-5.4% in afara orasului.
Oras 7-8 trafic lejer, 10 cu trafic, 4.4-5 afara.
5,5-7 /100 km, functie de drum si viteza.
6.1 la suta de kilometri.
In traficul din Bucuresti 7 l/100km iar in afara undeva pe la 5 l/100km.
Are un consum mixt de 6 la suta, este bine.
A conduce o masina noua este o experienta grozava, iar peisajul, magazinele cu vitrine din geam de sus pana jos si pietonii arata...
Club Feroviar a sesizat faptul ca in trenurile care circula spre si dinspre Aeroportul Henri Conda nu functioneza aerul conditiona...
Stim ca multi dintre soferii impatimiti si-au pus aceasta intrebare de cel putin cateva ori, acesta fiind motivul pentru care am d...
In anul 2022, The Car Expert a efectuat o statistica luand in calcul un numar de 10000 opinii ale conducatorilor auto cu privire l...
Indiferent ca alegi sa mananci un sandvis rece, un cheesburger sau friptura sau alegi sa bei un suc sau o cafea, toate aceste alim...