Parere posesori Volkswagen Passat B6/B7 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Masina am considerat o fiabila si un model lux in raport interior exterior.
Motorul de 140 cp pe modelul 2.0, ala bun fara probleme injectoare. Fuge masina si e fiabila.
Confortul si marca masinii din pacate dezamagitor
Necesitatea spatiului. De la hatchback la combi se simte diferenta.
Pentru fiabilitatea acestuia!
Aspectul placut, interiorul decent, tinuta de drum, confortul, motorul si dotarile destul de interesante.
Masina este de familie. Motorul este unul destul de bine pus la punct pentru un diesel din acei ani.
Asa mi s-a ivit, initial voiam un BMW dar aparent am ajuns sa cumpar acest Volkswagen Passat si sincer, sunt mult mai multumit fata de cum as fi fost cu un BMW.
Am ales acest model deoarece este o masina pe care mi-o doream de foarte mult timp datorita fiabilitatii sale dar si a aspectului exterior.
Aspectul in principiu, am fost intotdeauna vrajit de forma B6-ului, si a Passat-urilor in general, indiferent de model.
Mi-a placut design-ul, culoarea, marimea portbagajului si dotarile.
Este spatioasa, confortabila si un motor destul bun.
Masina comuna, cu posibilitati multipe pentru piese.
Pentru ca este o masina destul de mare, motorul de 2.0 diesel destul de puternic mai ales datorita caroseriei care este usoara spre surprinderea mea pentru ca este o masina destul de mare .
Pentru ca avea un aspect minunat si a fost pe placul meu.
Tata detinand anterior passaturi, voia unul mai nou, mie mi-a placut modelul mult cu aceste dotari (sportline cu suspensie si directie reglabila).
Pentru volumul portbagajului, motorizare, aspect. Am fost sfatuit de alti detinatori ai acestui model si am luat decizia de a achiziona acest model.
Mi-am dorit foarte mult un model spatios, o masina care sa ofere confort in acelasi timp si mie si pasagerilor iar dotarile au fost importante in alegerea modelului. Cutia DSG este minunata, tapiteria din piele e placuta, faptul ca pot transporta carutul copilului, cumparaturile si uneletele de pescuit mi-a crescut afinitatea fata de model. Placerea de a o conduce este de nedescris.
Este o masina relativ mare, stabila, confera o siguranta sporita, este placuta ca aspect, se poate face si mai frumoasa lejer cu niste jante mari si o suspensie reglabila.
Nu am ales-o eu, ci maica-mea acu 10 ani cand a luat-o. Eu am primit-o cand mi-am luat permisul si de atunci tot modific la ea.
Imi place ca si model, sta bine pe sosea, nu foarte scumpa la piese, ma simt in siguranta in ea si imi da un plus de confort si faptul ca e hidramata.
Inaintea de Passat, am avut un Chevrolet Aveo. A fost un pas inainte! A fost alegerea pe care scumpa mea sotie a facut-o.
Raport calitate pret, confort, spatiu, aspect foarte bun, pret destul de bun, nu e chiar atat de greu de intretinut.
Am fost atras dintotdeauna de modelele germane si acum am si luat in considerare achizitionarea unei masini tot de origine germana.
Este accesibil pentru orice buzunar, foarte confortabila, fiabila, incapatoare, o masina pentru familie dar si bussines cu un pret destul de convenabil, depinde de unde o cumperi.
Acest model este 4motion, are un consum decent, arata foarte bine.
Un model ideal pentru familie cu doi copii.
Am ales-o deoarece are confort, putere, fiabilitate, arata bine, spatiu, pret bun, multe dotari in comparatie cu concurenta.
Am ales Passat Variant deoarece am nevoie de spatiu si totodata a fost si destul de bine echipata din punct de vedere confort/dotari.
Am avut in trecut generatia de Passat b5 si am ales sa continui traditia.VW a fost si va fi una dintre cele mai accesibile marci auto.
Masina a fost luata de tata in 2012 ,ea fiind an fabricatie 2010. Tatal meu isi dorea mult masina, mi-a cerut si mie parerea si si-a facut dorinta vietii. Acum eu merg cu ea si sper ca intr-o zi sa detin visul meu, Nissan Skyline R34 Gtt.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Brasov de la primul proprietar.
Targu Mures, printr-o cunostinta.
Persoana fizica Romania, unic proprietar.
De la un proprietar din oras.
De la targul auto!
Un parc auto dintr-un targ.
Vanzator privat, din Romania (un om pasionat si atent la masina personala).
Din Austria, mai exact mi-a adus o cineva.
Am achizitionat-o de la un domn care se ocupa cu vanzarea de automobile.
Olx, am cautat in autovit si pe Olx, am cumparat acest Passat de pe Olx si pot sa spun ca nu mi-am luat teapa:)).
Din piata de la bisnitari.
De la fratele meu.
Direct din Germania.
De la un prieten.
Din piata auto Cluj-Napoca.
Am cumparat masina de la un prieten, Germania.
Printr-un dealer local dupa o saptamana de cand am vazut-o.
Masina a fost achizitionata de la proprietarul ei roman, din Pitesti.
De la primul proprietar, care o cumparase de la Porsche Romania.
De la o cunostinta apropiata.
Am cumparat-o din Germania, Munchen.
Slobozia Ialomita al doilea proprietar.
Direct de la proprietar.
De la o firma vanzari auto second hand, unde nu am umblat prea mult dupa acte, numere provizorii si multe alte chestii pentru a o pregati de inmatriculare.
Am achizitionat-o din Germania.
Un vanzator care a cumparat-o de pe licitatii.
Am cumparat-o din Germania personal.
Brady Trade ( Das Welt Auto).
Am cumparat-o din Bucuresti, de la un vanzator privat.
De la un prieten de al lui tata.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Imi place fiindca este puternica, se tine foarte bine in curbe, intr-adevar are seria motorul BKP care este o serie cu probleme, acest lucru imi displace, nu m-am informat foarte bine inainte sa o cumpar despre aceasta serie de motoare la Passat.
Are urme de rugina deja. Probleme cu tapiteria la tavan. Motor puternic, suficient cat sa conduci in siguranta si sa depasesti in siguranta. Fiabila, condusă zilnic, chiar dacă e diesel.
Confort si atat bujii , pompa alimentare , pompa ulei marca Renault
Este relaxanta la conducerea de zi cu zi . Imi plac farurile automate impreuna cu senzorul de ploaie . Imi displace faptul ca nu a fost echipata cu 4 geamuri electrice.
Masina este una okay in general dar nu este una care poate fi horjita sau trasa de ea la motoarele de 2.0 sunt probleme mari la: turbina, injectoare, pompa de inalte, pompa de ulei, pompa de motorina!
Spatioasa, confortabila, fasneata, poate putin prea zgomotoasa pentru gusturile unora, Consuma destul de putin pentru ceea ce iti ofera!
Este o masina foarte buna pentru drumuri lungi. Stabila si sigura. Mentenanta este foarte usoare la motorul BMP. Nu ii plac drumurile dese de oras. Imi facusem alte idei despre puterea unui diesel. Dar este acceptabila pt o masina de familie diesel.
Ador sa o conduc, cand o conduc ma simt cel mai confortabil, ce imi displace e suspensia foarte rigida care sincer nu cred ca e stock, ce imi place e sistemul audio care se aude super bine si uit de tot cand sunt in masina.
Este un Passat break, negru, foarte aratos dupa parerea mea. Zilnic fac naveta cu ea si trebuie sa spun ca e o placere sa o conduci la drum lung dar si in oras, chiar daca este destul de mare. Imi place foarte mult masina, singurul lucru pe care l-as putea reprosa ar fi acela al acceleratiei, ar putea fi un pic mai rapida, dar asta e un detaliu subiectiv minor.
Este o masina foarte comoda si foarte usor de condus. Un impediment il poate constitui greutatea cu care ii gasesti loc de parcare, desi simplul fapt ca are 5 m lungime ma atrage:)). Nu mi-as cumpara o masina mai scurta de 5m.
Fiind diesel este mai moale, putea sa aiba navigatie si mai multi cai. Imi place totusi pentru ca este foarte usor de condus.
Imi place, cum merge pe drum. Felul cum stai in ea, merge destul de ok, sunt optiuni in ea.
Masina eleganta, rezistenta la drumurile noastre cu mici sincope privind partea electrica.
Este o masina foarte buna daca ai grija de ea si ii schimbi ce trebuie din timp, iti poti face treaba zi de zi cu ea neavand un consum exagerat, este o masina spatioasa, de familie dar potrivita si pentru un adolescent.
Mi se pare o masina foarte fiabila, un consum decent si o putere suficienta pentru a-mi satisface doza de adrenalina.
Masina este spatioasa, practica, confortabila. La nevoie este si sportiva, se poate selecta modul sport in care se tine foarte bine pe sosea.
O conduc zilnic la locul de munca. Desi este un diesel se comporta destul de bine in oras. Imi place pozitia la volan, cuplul si design-ul masinii. Nu imi place ca nu dispune de senzori de parcare si de un display pe consola.
O masina ce ofera confort din toate punctele de vedere. Placuta la condus pe distante mari dar si scurte. Cutia de viteze automata te destreseaza, se aseaza foarte bine pe sosea, ofera siguranta de care ai nevoie.
E placuta la condus. Consum relativ mic, putere suficienta pentru un 2.0TDI stage 1. Ma enerveaza faptul ca are o cutie DSG din prima generatie, nu stie sa faca Launch Control.
Mare avantaj e ca este 4motion chiar daca aici nu am gasit motorizarea cand m-am uitat in lista. Zi de zi este foarte confortabila si nu atrage atentia. Dar este cum au poreclit-o prietenii, moartea soferilor de BMW. Actualmente are 240 de cai masurati.
Masina e relativ ok, sta bine pe curbe, consum ok. De condus imi ofera un confort destul de mare datorita cutiei dsg. Si ce nu imi place la ea e ca imi consuma ulei.
Este o placere de fiecare data cand o conduc. Confortul este o prioritate. Ce-mi displace, este tabla. Au aparut pete de rugina.
E o masina buna, nu te oboseste, confort bun, nu se simte cand mergi cu ea mai tare,e stabila si are o forma frumoasa.
Este o masina foarte usor de condus si de asemenea foarte confortabila din toate punctele de vedere, raportat la calitate pret.
Este confortabila, silentioasa, fiabila. As conduce zi de zi daca as avea posibilitatea si timpul necesar. Imi place pentru ca are un interior mare.
Este o masina ingrijita, este o masina destul de puternica, se comporta foarte bine pe zapada si pe noroi, iti ofera stabilitate la drum intins si confort. Este o masina foarte buna doar as mai mari de la 140 cp la 170 cp, pentru depasiri mai usoare.
Masina are putere suficienta cat sa te faca sa te simti sportiv, spatiu suficient cat sa te simti familist. Are tot ce-ti trebuie.
Imi place sa o conduc zi de zi, nu prea am gasit ceva nasol tare sa zic ca imi displace ceva.
Superb. Imi place ca masina trage bine, consum decent pentru Bucuresti 9% extra urban scoate si 5% , poate ar scoate si mai putin dar stilul meu de condus este putin mai sportiv/turat.
Fiabilitatea, modificarile pe care le am adus o fac stabila in curbe si desigur marimea deoarece este break. Ofera tot ce vrei.
Consumul este foarte mic pentru o caroserie de 1570 de kilograme. In afara am 5.5 5.8 cel mai mare consum.
Un șef din Poliția Română a transmis un mesaj către un subaltern care conținea mai multe greșeli gramaticale. Robert Popa, vicepre...
Motorul 8NR-FTS este noul membru al familiei NR de la Toyota. A fost introdus in 2015 si a devenit cea mai buna oferta pentru Toyo...
Mohammad Shoaib, în vârstă de 38 de ani, din Marea Britanie, a plătit 800 de lire sterline pentru a trece examenul teoretic pentru...
Un sofer a fost descoperit in Targul Ocna (Bacau) la volanul unei masini cu numere de inmatriculare din hartie. Mai mult decat ata...
Opel Astra este o masina mica de familie (segment C in Europa) proiectata si fabricata de producatorul auto german Opel inca din a...