Parere posesori Volkswagen Passat B6/B7 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa aleaga cu mare grija si istoricul masinii este important in alegerea unui astfel de model.
Sa o ia in teste, sa o incalzeasca bine, tureze la 4500 in a 3-a. Sa asculte turbina sa nu cloncane si neaparat sa puna tester sa vada cat e incarcarea la filtru de particule. 60 e maxim, pe la 75-80 cedeaza, asa ca odata ce cumperi masina daca e la maxim o sa fie un cost in plus!
Sa nu cumpere, sa ocoleasca VW model cu motorizare proasta.
Pentru a evita costurile exagerate , verificati mereu cand ceva nu vi se pare in regula . Neaparat , rectificata pompa de ulei pentru a nu ramane cu masina in drum.
Sa cumpere motorizarea de 1.9 TDI in loc de 2.0 TDI si nu o sa aiba probleme cu ea!
Sa se intereseze foarte bine cum a fost intretinuta masina, sa efectueze schimburile de ulei sub 10000 km, motorina de calitate, sa nu o calce la podea cand este motorul rece, dupa un drum mai lung sau mers mai sportiv este indicat sa se astepte 2-3 min cu motorul la ralanti pentru racirea constanta a turbinei.
Sa schimbe piesele din timp, sa isi faca schimburile de lichide (toate lichidele). Sa nu o foloseasca ca masina de raliu sau f1.
Sa fie atenti la cum a fost intretinuta masina in trecut.
Daca isi doresc acest model sa o cumpere fara ezitare pentru ca isi merita banii dar sa fie atenti la starea in care se afla.
Sa isi aleaga cu grija masina, sa o verifice pe toate partile inainte.
Sa obtina un pret de achizitie cat mai mic si banii ramasi sa o bage in service.
Se merita sa cumperi o astfel de masina , dar verificata bine.
Sa fie atenti la caroserie, partea mecanica se repara si se perfectioneaza.
In functie de anul fabricatiei trebuie sa se gandeasca ca trebuiesc inlocuite anumite piese. Sa fie atenti la sunetul pe care il scoate.
Pentru cei care vor sa isi cumpere o masina pentru consum dar si pentru putere o recomand cu incredere.
Revizii la zi, atentie la filtru de particule, axele cu came, injectoare, turbina etc.
Sa fie atenti la ce motorizare se uita si as recomanda sa-si achizitioneze cele cu un ax cu came.
Verificare atenta, urcare pe rampa la reprezentanta. Eu nu am avut probleme dar am aflat de la prieteni, ca modelele cu 2 axe cu came, nu sunt preferate.
Sa fie atenti la cateva aspecte care fac diferenta dintre o masina intretinuta si mai scumpa si una full de full din targ, cu 3000€. Gen istoric service, numar de proprietari, daca proprietarul e pasionat auto sau masina e doar o necesitate pentru el etc.
Nu o modificati. Porneste totul cu ceva minor si ajungi sa bagi mai mult decat valoreaza actualmente masina.
Sa isi cumpere cu incredere ca e o masina ok.
Sa o cumpere, este o alegere buna.
Atentie mare la motorizare, turbina, injectoare, frana de mana si senzori.
Consider ca merita sa te bucuri de o astfel de masina.
Sa o intretina din scurt cu piese originale, pentru ca are si garantie.
Nu este o masina greu de intretinut dar daca apar probleme ii bine sa iti poti permite sa o repari.
Sa studieze problemele generale si daca e ok din acel punct de vedere sa o cumpere.
Sa o cumpere, este o masina pe care te poti baza.
Sa evite motoarele de 1.6TDI si sa faca schimburile la timp.
Sa aiba grija la motorizare, mai ales la diesel deoarece generatiile mai vechi (2006-2008) au unele probleme ( injectoare, turbina, kitul de ambreiaj si volanta se stie ca cedeaza des ).
Sa mearga turat cu ea si la drumuri lungi, Si sa fie ordonati in masina sa nu o faca de “cacat”
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La seria motorul si problemele avute in trecut.
Vopsea, pete rugina, urme ulei, filtru particule incarcare, sunet turbina, volanta daca bate.
Motor , ambreiaj dublu foarte defectuos.
Stare dpf , turbina , rugina aripi spate (boala lor).
La toate, este o masina pretentioasa!
Numarul de km dar care nu mai este atat de important decat sa nu umfle pretul pe motiv ca domne are km putini, sa nu aiba accidente majore, mare grija la volanta sa nu bata, dar o verificare completa in reprezentata ar fi cea mai indicata!
Daca persoana ce a avut masina inainte a avut grija de ea. Detalii de banul curatenia interioara, spalatul si ceruitul masinii la minim 2 saptamani sa se fi facut. Sunt ieftine aceste servicii.
Sincer, nu stiu. Eu am luat-o ca asa mi-a picat.
Trebuie sa fie atenti la cele mai pacatoase si costisitoare lucruri ale ei (dpf, egr, turbina) sa fie in stare buna, aici vorbim de motorizarile diesel mai mult, deoarece este o masina foarte profitabila samsarilor.
La aceleasi aspecte ca la orice alta masina. Trebuie sa tinem cont ca nu sunt noi. In mare au peste 200k km deci ne putem astepta ca articulatiile sa fie uzate, pompa de apa, distributia, cureaua de accesorii, axul pompei de ulei , filtrul de particule (poate cel mai important aspect).
Sa aiba majoritatea pieselor originale si cat mai putine accidente.
La turbo, egr, injectoare, cel mai atent.
La caroserie si la motor.
La sunetul motorului si la cum se comporta masina in mers iar daca este cu o transmisie automata trebuie verificata cutia.
La tipul motorului, la kilometri parcursi si foarte important la istoricul masinii.
La kilometraj, piesele costisitoare (turbo, dpf, injectoare, came etc.) si rugina!
La motorizare, la rugina de pe caroserie, kilometri, aspect interior.
Uzura motorului, parametrii tehnici, injectoare, turbina, cutie de viteze.
Sa fi avut remediate problemele cu care a venit din fabrica. Gen injectoare inlocuite, pompa de ulei servisata la timp, volanta sa nu aiba bataie.
La suportii motor, distributie, pompa de ulei, imbusul din pompa de ulei, telescoape, bielete si bucse.
In primul rand istoric service, asta iti ofera un oarecare relax.
La sotie, de obicei face alegeri bune!
Injectoare, motor, pompa de ulei, turbina, motor si toti senzorii de pe partea electrica.
La absolut tot ce include motorizarea si in primul rand la partea de injectie.
Sa controleze in prealabil sa nu aiba piese importante defecte.
In primul rand sa aiba km adevarati, apoi sa nu aiba istoric de accidente.
Bucse spate, pompa ulei, motorase parcare, rugina.
Obligatoriu verificare amanuntita la un service bun.
Acte/ stare tehnica / kilometri / carte service , deci in general istoricul.
Sa mearga bine, sa fie totul funcțional.
Rugina, ambreiaj, injectoare La kilometrii nu prea poti verifica daca s reali
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Daca ar fi sa dau timpul inapoi as fi ales alta serie de motor cum am mai spus aceasta serie BKP este o serie cu probleme din fabrica nu neaparat generate de uzura in timp a masinii.
As alege aceeasi masina pentru ca functioneaza perfect. Chiar o pastrez pentru inca 5 ani.
Motorizare diesel de 2000, din pacate multe accesorii ale motorului sunt facute de Renault.
Am ales aceasta motorizare dupa ce m-am sfatuit cu mecanicul meu . Nu as alege nici o alta motorizare , sunt extrem de multumit.
Daca as putea da timpul inapoi as fi cumparat motorizarea de 1.9 TDI.
Este o motorizare reusita, 2.0 tdi 8V(o singura axa cu came) cod motor BMP, atentie mare la pompa de ulei mai exact la axul de forma unui imbus care antreneaza pompa de ulei, dar daca se efectueaza schimbul de ulei cum am mentionat mai sus nu prea o sa fie probleme, singura motorizare care as alege o in detrimentul acesteia este 2.0 fsi 150 de cai dar sincer ma cam sperie consumul:)), exclus motoare 2.0 tdi euro 5, toata lumea le lauda ca sunt mai silentioase ca sunt mai economie dar pompa de inalte este o adevarata panarama.
Nu. Pentru mine o masina de familie si pentru un om cu 5 ani vechime de permis auto, masinile trebuie sa fie de minim 1.8L si 120CP.
Pentru ca sunt fan diesel si pentru consumul mic. As alege in schimb un motor vr, nu unul PD. Dar totusi, as ramane la motorizarea aceasta pentru ca nu are dpf.
Pentru acest model eu zic ca aceasta motorizare de 2l diesel 140 cp este cea mai buna alegere. Este destul de economica, potenta si fiabila. Eu personal tot aceasta varianta as alege-o.
Deoarece motorul de 2.0 TDI (140cp) are 320 NM, un cuplu maricel pentru putetea lui:)). Se infige bine ;).
Motor mic, consum mic, impozit mic. As alege varianta de 170 cai.
Sunt multumit de 2.0 140cp, Eu zic ca este de ajuns.
Este varianta veche putin imbunatatita, dar sigura.
Am ales motorul de 2 litri deoarece nu este un motor chinuit pentru caroseria masinii, am optat pentru codul de motor bmp, pentru ca are un singur ax cu came si injectoare bosch, un cod motor rezistent fata de celelalte de pe Passat.
Din punct de vedere al motorului masina este perfecta, avand si un chip de 20 cp, te bucuri si de consum mic dar si de putere
Nu as alege alta optiune, avand motorizarea euro 5 common rail de 140 cai putere, nu prea am avut probleme si de pe forumuri nu prea am auzit vorbe bune despre alte motorizari.
Deoarece dispune de 140cp este ideal pentru mine. Probabil as alege varianta pe benzina deoarece circul mult cu ea in oras.
Nu as alege alta varianta. Am avut aceeasi motorizare pe alt model de masina in trecut si am fost multumit.
Cunosc motoarele din generatia PD, le stiu punctele forte si punctele slabe. Orice s-ar strica la motor, nu ma surprinde.
N-am ales eu. Daca as putea da timpul inapoi as alege 3.2 sau 3.6 R36. Sunt motoare mult mai versatile si cu posibilitati mai mari de a fi modificate.
Eu am ales un motor de 2.0 dti cel de 140 de cai cod motor BMP, am ales varianta cu o singura axa cu came, m-am gandit ca e mai fiabil. Nu as alege alta varianta.
Da, as alege ceva cu motor mai puternic.
Nu, sunt multumit, e economica si destul de rapida, motorizare e ok, acei 140 HP se simt destul de bine pentru greutatea ei.
Nu, mi-am dorit astfel de motorizare, imi place foarte mult tipul de motor diesel chiar daca este putin mai zgomotoasa pentru oras.
Este foarte fiabila, cutie automata, putere buna pentru drumuri nationale si autostrazi. Nu as alege alta motorizare, este ok din punctul meu de vedere.
Motor de 2.0 diesel 140 cp 4motion, as alege acelasi motor.
BMP ce mai buna din seria 2.0.
Motor 2.0 optim putere cuplu suficient, mai jos nu recomand pentru asa o masina mare si destul de grea.
Am ales varianta de 2.0 140cp deoarece la momentul respectiv aveam de ales intre cea pe care o si am cu transmisie manauala si varianta de 170 cp cu transmisie DSG. Sunt fan manuala asa ca am ales 2.0 140cp.
Sincer nu as alege alt motor. Detin o masina cu motor diesel, cu un motor de serie cel mai reusit din perioada 2008-2010 si ultimul din seria lui, unde nu au existat si sper sa nu existe probleme.
Este 2.0 tdi bluemotion 110 cai, nu 140 cat am pus in descriere deoarece nu exista pe site-ul vostru modelul asta. Este cel mai fiabil motor deoarece au facut-o cu 110 cai pe 2.0 ,automat ,motorul este putin solicitat si nu se strica.
Benzina este unul dintre cele mai utilizate combustibili în lumea modernă, fiind utilizată în special pentru a alimenta automobile...
Mai mult soferi au fost surprinsi pe Autostrada Soarelui depasind pe banda de urgenta in aceasta perioada in care traficul spre ma...
Conform normelor din Codul Rutier, traversarea intersecției atunci când semaforul arată culoarea roșie poate duce la aplicarea de...
Registrul Auto Roman clarifica aspectele legate de obligativitatea montarii anvelopelor de iarna, pe drumurile publice din Romania...
Tiptronic este un tip de transmise automata care poate fi controlata ca o transmisie manuala. Masinile cu transmisie automata sunt...