Parere posesori Volkswagen Passat B6/B7 2.0 TDI

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Nicolae Vlad Sebastian
Nicolae Vlad Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aleaga cu mare grija si istoricul masinii este important in alegerea unui astfel de model.

Badiu Vasile
Badiu Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o ia in teste, sa o incalzeasca bine, tureze la 4500 in a 3-a. Sa asculte turbina sa nu cloncane si neaparat sa puna tester sa vada cat e incarcarea la filtru de particule. 60 e maxim, pe la 75-80 cedeaza, asa ca odata ce cumperi masina daca e la maxim o sa fie un cost in plus!

Lungu Iulian
Lungu Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa nu cumpere, sa ocoleasca VW model cu motorizare proasta.

Moldovan Dragos Calin
Moldovan Dragos Calin a raspuns cu 4 ani în urmă

Pentru a evita costurile exagerate , verificati mereu cand ceva nu vi se pare in regula . Neaparat , rectificata pompa de ulei pentru a nu ramane cu masina in drum.

Pusok Toni
Pusok Toni a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa cumpere motorizarea de 1.9 TDI in loc de 2.0 TDI si nu o sa aiba probleme cu ea!

Jhonny D33
Jhonny D33 a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa se intereseze foarte bine cum a fost intretinuta masina, sa efectueze schimburile de ulei sub 10000 km, motorina de calitate, sa nu o calce la podea cand este motorul rece, dupa un drum mai lung sau mers mai sportiv este indicat sa se astepte 2-3 min cu motorul la ralanti pentru racirea constanta a turbinei.

Sandru Laurentiu
Sandru Laurentiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa schimbe piesele din timp, sa isi faca schimburile de lichide (toate lichidele). Sa nu o foloseasca ca masina de raliu sau f1.

Pop Gabriel Flaviu
Pop Gabriel Flaviu a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa fie atenti la cum a fost intretinuta masina in trecut.

Baciu Cosmin
Baciu Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca isi doresc acest model sa o cumpere fara ezitare pentru ca isi merita banii dar sa fie atenti la starea in care se afla.

Rogoz Rares
Rogoz Rares a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa isi aleaga cu grija masina, sa o verifice pe toate partile inainte.

Simion Vergil-Danila
Simion Vergil-Danila a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa obtina un pret de achizitie cat mai mic si banii ramasi sa o bage in service.

Tohatan Adrian
Tohatan Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Se merita sa cumperi o astfel de masina , dar verificata bine.

Dan C
Dan C a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa fie atenti la caroserie, partea mecanica se repara si se perfectioneaza.

Dîrzeanu Robert Ioan Alexandru Dîrzeanu
Dîrzeanu Robert Ioan Alexandru Dîrzeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

In functie de anul fabricatiei trebuie sa se gandeasca ca trebuiesc inlocuite anumite piese. Sa fie atenti la sunetul pe care il scoate.

Toma Andrei
Toma Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru cei care vor sa isi cumpere o masina pentru consum dar si pentru putere o recomand cu incredere.

Sallai Robert
Sallai Robert a raspuns cu 5 ani în urmă

Revizii la zi, atentie la filtru de particule, axele cu came, injectoare, turbina etc.

Salistean Claudiu
Salistean Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la ce motorizare se uita si as recomanda sa-si achizitioneze cele cu un ax cu came.

Radu Catalin
Radu Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Verificare atenta, urcare pe rampa la reprezentanta. Eu nu am avut probleme dar am aflat de la prieteni, ca modelele cu 2 axe cu came, nu sunt preferate.

Madalin Cosmin Tudor
Madalin Cosmin Tudor a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la cateva aspecte care fac diferenta dintre o masina intretinuta si mai scumpa si una full de full din targ, cu 3000€. Gen istoric service, numar de proprietari, daca proprietarul e pasionat auto sau masina e doar o necesitate pentru el etc.

Daniel Alexandru
Daniel Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu o modificati. Porneste totul cu ceva minor si ajungi sa bagi mai mult decat valoreaza actualmente masina.

Iancu Stefan
Iancu Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa isi cumpere cu incredere ca e o masina ok.

Varga Gheorghe
Varga Gheorghe a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o cumpere, este o alegere buna.

Staicu Emil
Staicu Emil a raspuns cu 5 ani în urmă

Atentie mare la motorizare, turbina, injectoare, frana de mana si senzori.

Ionuț Catrina
Ionuț Catrina a raspuns cu 5 ani în urmă

Consider ca merita sa te bucuri de o astfel de masina.

Preda Ion Eduard
Preda Ion Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o intretina din scurt cu piese originale, pentru ca are si garantie.

Patriche Claudiu
Patriche Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu este o masina greu de intretinut dar daca apar probleme ii bine sa iti poti permite sa o repari.

Oancea Constantin
Oancea Constantin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa studieze problemele generale si daca e ok din acel punct de vedere sa o cumpere.

Bucur Claudiu
Bucur Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o cumpere, este o masina pe care te poti baza.

Stoian Stefan
Stoian Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa evite motoarele de 1.6TDI si sa faca schimburile la timp.

Trofin Bogdan Iulian
Trofin Bogdan Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa aiba grija la motorizare, mai ales la diesel deoarece generatiile mai vechi (2006-2008) au unele probleme ( injectoare, turbina, kitul de ambreiaj si volanta se stie ca cedeaza des ).

Oprea Ionut Alexandru
Oprea Ionut Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa mearga turat cu ea si la drumuri lungi, Si sa fie ordonati in masina sa nu o faca de “cacat”

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Nicolae Vlad Sebastian
Nicolae Vlad Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

La seria motorul si problemele avute in trecut.

Badiu Vasile
Badiu Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

Vopsea, pete rugina, urme ulei, filtru particule incarcare, sunet turbina, volanta daca bate.

Lungu Iulian
Lungu Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Motor , ambreiaj dublu foarte defectuos.

Moldovan Dragos Calin
Moldovan Dragos Calin a raspuns cu 4 ani în urmă

Stare dpf , turbina , rugina aripi spate (boala lor).

Pusok Toni
Pusok Toni a raspuns cu 4 ani în urmă

La toate, este o masina pretentioasa!

Jhonny D33
Jhonny D33 a raspuns cu 4 ani în urmă

Numarul de km dar care nu mai este atat de important decat sa nu umfle pretul pe motiv ca domne are km putini, sa nu aiba accidente majore, mare grija la volanta sa nu bata, dar o verificare completa in reprezentata ar fi cea mai indicata!

Sandru Laurentiu
Sandru Laurentiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca persoana ce a avut masina inainte a avut grija de ea. Detalii de banul curatenia interioara, spalatul si ceruitul masinii la minim 2 saptamani sa se fi facut. Sunt ieftine aceste servicii.

Pop Gabriel Flaviu
Pop Gabriel Flaviu a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer, nu stiu. Eu am luat-o ca asa mi-a picat.

Baciu Cosmin
Baciu Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Trebuie sa fie atenti la cele mai pacatoase si costisitoare lucruri ale ei (dpf, egr, turbina) sa fie in stare buna, aici vorbim de motorizarile diesel mai mult, deoarece este o masina foarte profitabila samsarilor.

Rogoz Rares
Rogoz Rares a raspuns cu 4 ani în urmă

La aceleasi aspecte ca la orice alta masina. Trebuie sa tinem cont ca nu sunt noi. In mare au peste 200k km deci ne putem astepta ca articulatiile sa fie uzate, pompa de apa, distributia, cureaua de accesorii, axul pompei de ulei , filtrul de particule (poate cel mai important aspect).

Simion Vergil-Danila
Simion Vergil-Danila a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa aiba majoritatea pieselor originale si cat mai putine accidente.

Tohatan Adrian
Tohatan Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

La turbo, egr, injectoare, cel mai atent.

Dan C
Dan C a raspuns cu 4 ani în urmă

La caroserie si la motor.

Dîrzeanu Robert Ioan Alexandru Dîrzeanu
Dîrzeanu Robert Ioan Alexandru Dîrzeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

La sunetul motorului si la cum se comporta masina in mers iar daca este cu o transmisie automata trebuie verificata cutia.

Toma Andrei
Toma Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

La tipul motorului, la kilometri parcursi si foarte important la istoricul masinii.

Sallai Robert
Sallai Robert a raspuns cu 5 ani în urmă

La kilometraj, piesele costisitoare (turbo, dpf, injectoare, came etc.) si rugina!

Salistean Claudiu
Salistean Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

La motorizare, la rugina de pe caroserie, kilometri, aspect interior.

Radu Catalin
Radu Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Uzura motorului, parametrii tehnici, injectoare, turbina, cutie de viteze.

Madalin Cosmin Tudor
Madalin Cosmin Tudor a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fi avut remediate problemele cu care a venit din fabrica. Gen injectoare inlocuite, pompa de ulei servisata la timp, volanta sa nu aiba bataie.

Daniel Alexandru
Daniel Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

La suportii motor, distributie, pompa de ulei, imbusul din pompa de ulei, telescoape, bielete si bucse.

Iancu Stefan
Iancu Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

In primul rand istoric service, asta iti ofera un oarecare relax.

Varga Gheorghe
Varga Gheorghe a raspuns cu 5 ani în urmă

La sotie, de obicei face alegeri bune!

Staicu Emil
Staicu Emil a raspuns cu 5 ani în urmă

Injectoare, motor, pompa de ulei, turbina, motor si toti senzorii de pe partea electrica.

Ionuț Catrina
Ionuț Catrina a raspuns cu 5 ani în urmă

La absolut tot ce include motorizarea si in primul rand la partea de injectie.

Preda Ion Eduard
Preda Ion Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa controleze in prealabil sa nu aiba piese importante defecte.

Patriche Claudiu
Patriche Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

In primul rand sa aiba km adevarati, apoi sa nu aiba istoric de accidente.

Oancea Constantin
Oancea Constantin a raspuns cu 5 ani în urmă

Bucse spate, pompa ulei, motorase parcare, rugina.

Bucur Claudiu
Bucur Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Obligatoriu verificare amanuntita la un service bun.

Stoian Stefan
Stoian Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Acte/ stare tehnica / kilometri / carte service , deci in general istoricul.

Trofin Bogdan Iulian
Trofin Bogdan Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa mearga bine, sa fie totul funcțional.

Oprea Ionut Alexandru
Oprea Ionut Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Rugina, ambreiaj, injectoare La kilometrii nu prea poti verifica daca s reali

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Nicolae Vlad Sebastian
Nicolae Vlad Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca ar fi sa dau timpul inapoi as fi ales alta serie de motor cum am mai spus aceasta serie BKP este o serie cu probleme din fabrica nu neaparat generate de uzura in timp a masinii.

Badiu Vasile
Badiu Vasile a raspuns cu 4 ani în urmă

As alege aceeasi masina pentru ca functioneaza perfect. Chiar o pastrez pentru inca 5 ani.

Lungu Iulian
Lungu Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizare diesel de 2000, din pacate multe accesorii ale motorului sunt facute de Renault.

Moldovan Dragos Calin
Moldovan Dragos Calin a raspuns cu 4 ani în urmă

Am ales aceasta motorizare dupa ce m-am sfatuit cu mecanicul meu . Nu as alege nici o alta motorizare , sunt extrem de multumit.

Pusok Toni
Pusok Toni a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca as putea da timpul inapoi as fi cumparat motorizarea de 1.9 TDI.

Jhonny D33
Jhonny D33 a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o motorizare reusita, 2.0 tdi 8V(o singura axa cu came) cod motor BMP, atentie mare la pompa de ulei mai exact la axul de forma unui imbus care antreneaza pompa de ulei, dar daca se efectueaza schimbul de ulei cum am mentionat mai sus nu prea o sa fie probleme, singura motorizare care as alege o in detrimentul acesteia este 2.0 fsi 150 de cai dar sincer ma cam sperie consumul:)), exclus motoare 2.0 tdi euro 5, toata lumea le lauda ca sunt mai silentioase ca sunt mai economie dar pompa de inalte este o adevarata panarama.

Sandru Laurentiu
Sandru Laurentiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu. Pentru mine o masina de familie si pentru un om cu 5 ani vechime de permis auto, masinile trebuie sa fie de minim 1.8L si 120CP.

Pop Gabriel Flaviu
Pop Gabriel Flaviu a raspuns cu 4 ani în urmă

Pentru ca sunt fan diesel si pentru consumul mic. As alege in schimb un motor vr, nu unul PD. Dar totusi, as ramane la motorizarea aceasta pentru ca nu are dpf.

Baciu Cosmin
Baciu Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Pentru acest model eu zic ca aceasta motorizare de 2l diesel 140 cp este cea mai buna alegere. Este destul de economica, potenta si fiabila. Eu personal tot aceasta varianta as alege-o.

Rogoz Rares
Rogoz Rares a raspuns cu 4 ani în urmă

Deoarece motorul de 2.0 TDI (140cp) are 320 NM, un cuplu maricel pentru putetea lui:)). Se infige bine ;).

Simion Vergil-Danila
Simion Vergil-Danila a raspuns cu 4 ani în urmă

Motor mic, consum mic, impozit mic. As alege varianta de 170 cai.

Tohatan Adrian
Tohatan Adrian a raspuns cu 4 ani în urmă

Sunt multumit de 2.0 140cp, Eu zic ca este de ajuns.

Dan C
Dan C a raspuns cu 4 ani în urmă

Este varianta veche putin imbunatatita, dar sigura.

Dîrzeanu Robert Ioan Alexandru Dîrzeanu
Dîrzeanu Robert Ioan Alexandru Dîrzeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales motorul de 2 litri deoarece nu este un motor chinuit pentru caroseria masinii, am optat pentru codul de motor bmp, pentru ca are un singur ax cu came si injectoare bosch, un cod motor rezistent fata de celelalte de pe Passat.

Toma Andrei
Toma Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Din punct de vedere al motorului masina este perfecta, avand si un chip de 20 cp, te bucuri si de consum mic dar si de putere

Sallai Robert
Sallai Robert a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu as alege alta optiune, avand motorizarea euro 5 common rail de 140 cai putere, nu prea am avut probleme si de pe forumuri nu prea am auzit vorbe bune despre alte motorizari.

Salistean Claudiu
Salistean Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Deoarece dispune de 140cp este ideal pentru mine. Probabil as alege varianta pe benzina deoarece circul mult cu ea in oras.

Radu Catalin
Radu Catalin a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu as alege alta varianta. Am avut aceeasi motorizare pe alt model de masina in trecut si am fost multumit.

Madalin Cosmin Tudor
Madalin Cosmin Tudor a raspuns cu 5 ani în urmă

Cunosc motoarele din generatia PD, le stiu punctele forte si punctele slabe. Orice s-ar strica la motor, nu ma surprinde.

Daniel Alexandru
Daniel Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

N-am ales eu. Daca as putea da timpul inapoi as alege 3.2 sau 3.6 R36. Sunt motoare mult mai versatile si cu posibilitati mai mari de a fi modificate.

Iancu Stefan
Iancu Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Eu am ales un motor de 2.0 dti cel de 140 de cai cod motor BMP, am ales varianta cu o singura axa cu came, m-am gandit ca e mai fiabil. Nu as alege alta varianta.

Varga Gheorghe
Varga Gheorghe a raspuns cu 5 ani în urmă

Da, as alege ceva cu motor mai puternic.

Staicu Emil
Staicu Emil a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu, sunt multumit, e economica si destul de rapida, motorizare e ok, acei 140 HP se simt destul de bine pentru greutatea ei.

Ionuț Catrina
Ionuț Catrina a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu, mi-am dorit astfel de motorizare, imi place foarte mult tipul de motor diesel chiar daca este putin mai zgomotoasa pentru oras.

Preda Ion Eduard
Preda Ion Eduard a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte fiabila, cutie automata, putere buna pentru drumuri nationale si autostrazi. Nu as alege alta motorizare, este ok din punctul meu de vedere.

Patriche Claudiu
Patriche Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Motor de 2.0 diesel 140 cp 4motion, as alege acelasi motor.

Oancea Constantin
Oancea Constantin a raspuns cu 5 ani în urmă

BMP ce mai buna din seria 2.0.

Bucur Claudiu
Bucur Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Motor 2.0 optim putere cuplu suficient, mai jos nu recomand pentru asa o masina mare si destul de grea.

Stoian Stefan
Stoian Stefan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales varianta de 2.0 140cp deoarece la momentul respectiv aveam de ales intre cea pe care o si am cu transmisie manauala si varianta de 170 cp cu transmisie DSG. Sunt fan manuala asa ca am ales 2.0 140cp.

Trofin Bogdan Iulian
Trofin Bogdan Iulian a raspuns cu 5 ani în urmă

Sincer nu as alege alt motor. Detin o masina cu motor diesel, cu un motor de serie cel mai reusit din perioada 2008-2010 si ultimul din seria lui, unde nu au existat si sper sa nu existe probleme.

Oprea Ionut Alexandru
Oprea Ionut Alexandru a raspuns cu 5 ani în urmă

Este 2.0 tdi bluemotion 110 cai, nu 140 cat am pus in descriere deoarece nu exista pe site-ul vostru modelul asta. Este cel mai fiabil motor deoarece au facut-o cu 110 cai pe 2.0 ,automat ,motorul este putin solicitat si nu se strica.

Citeste si...
Cand si cum a fost descoperita benzina?
Cand si cum a fost descoperita benzina?

Benzina este unul dintre cele mai utilizate combustibili în lumea modernă, fiind utilizată în special pentru a alimenta automobile...

Atentie la aceasta manevra periculoasa! Exista risc mare de accidente si sanctiuni
Atentie la aceasta manevra periculoasa! Exista risc mare de accidente si sanctiuni

Mai mult soferi au fost surprinsi pe Autostrada Soarelui depasind pe banda de urgenta in aceasta perioada in care traficul spre ma...

Cod Rutier 2023: Cand au voie soferii sa treaca pe Rosu?
Cod Rutier 2023: Cand au voie soferii sa treaca pe Rosu?

Conform normelor din Codul Rutier, traversarea intersecției atunci când semaforul arată culoarea roșie poate duce la aplicarea de...

Registrul Auto Roman clarifica aspectele legate de obligativitatea montarii anvelopelor de iarna, pe drumurile publice din Romania
Registrul Auto Roman clarifica aspectele legate de obligativitatea montarii anvelopelor de iarna, pe drumurile publice din Romania

Registrul Auto Roman clarifica aspectele legate de obligativitatea montarii anvelopelor de iarna, pe drumurile publice din Romania...

Totul despre Tiptronic
Totul despre Tiptronic

Tiptronic este un tip de transmise automata care poate fi controlata ca o transmisie manuala. Masinile cu transmisie automata sunt...