Parere posesori Volvo V40 2.0 T4 200 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volvo V40 2.0 T4 (200 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1997 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volvo V40 2.0 T4 (200 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca isi doresc un sleeper sa nu stea pe ganduri. Masina este geniala. Am doar cuvinte de lauda pentru ea si Volvo. Pentru varsta ei este foarte avansata tehnologic. Suspensie independenta si toate trucurile care se puteau pune pe o masina in 1998.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

Atentie la turbina. La ulei si la directie. In rest sunt facute ca tancul. Volvo are un renume in domeniu si il respecta. Masina mea are 21 de ani si 370.000 de km. Si pot sa spun ca alerg 90% din masinile din oras (Ploiesti).

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

E varf de gama. 200 de cai, turbo. Alta varianta mai buna nu exista. Sunt motoare 2.0t, dar sunt slabe la pistoane si nu rezista la tortura.

Citeste si...
Comutator lumini frana: Ce este comutatorul si ce face?
Comutator lumini frana: Ce este comutatorul si ce face?

Comutatorul este practic un intrerupator montat in spatele pedalei ( nu la toate masinile este montat in spate ) de frana. Atunci...

Premiera: radar anuntat de catre un mecanic de locomotiva
Premiera: radar anuntat de catre un mecanic de locomotiva

Un mecanic de locomotivă din România a decis să “ajute” automobiliștii prin anunțarea prezenței unui echipaj de poliție cu radar r...

Toba de esapament galagioasa?
Toba de esapament galagioasa?

Esapamentul este parte integranta a sistemului de evacuare al autovehiculului dumneavoastra. Sistemul de evacuare evacueaza aerul...

Masini automate vs masini manuale
Masini automate vs masini manuale

Intre soferii de autoturisme vor exista opinii diferite intotdeauna atunci cand vine vorba despre tipul de transmisie pe care treb...

Repetitia e mama invataturii - un sofer s-a prezentat baut la examen, dupa ce a ramas fara permis pentru conducerea sub influenta bauturilor alcoolice
Repetitia e mama invataturii - un sofer s-a prezentat baut la examen, dupa ce a ramas fara permis pentru conducerea sub influenta bauturilor alcoolice

Repetitia e mama invataturii – o demonstreaza un conducator auto din Dolj, care s-a prezentat baut la examenul auto, in conditiile...