Probleme cu Ford Kuga 1 2.0 TDCi 136 cp 4x4
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2008 - 2018, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
2
3
4
Ce probleme ai avut cu motorul?
Filtrul de particule infundat, ventilatorul de racire ars si senzorul de presiune diferentiala stricat.
Cu motorul nu am avut probleme, desi, in anul 2008 Ford a echipat nu doar Kuga, ci mai multe modele cu motoare de pe Peugeot-Citroen.
Pana in prezent nu au existat probleme la motor, insq de curqnd au inceput sq apara urme de ulei pe lqngq si sub motor.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
230.000 km, aproximativ 3500 de lei.
193000 km, fara reparatie.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Sincronul din viteza a 4 a, ambreiajul a fost schimbat deoarece a inceput sa bata volanta.
Detin o masina manuala, nu am avut probleme, in schimb, absolut toate cutiile automate au probleme, in special generatia noua Power Shift care te lasa cand te astepti mai putin.
Transmisia functioneaza in parametri normali.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
235000, aproximativ 6000 lei.
Dupa 120.000 costuri, intre 3000-5000 euro
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Pe partea electrica se strica deschiderea din amprenta foarte des, cat si alternatorul (masina l-a avut schimbat de 2 ori de-a lungul anilor) si inchiderea centralizata.
Aerul conditionat functioneaza “intrerupt” de ceva timp. Chiar si dupa incarcarea cu freon si verificarea instalatiei de racire, AC-ul tot nu cupleaza. Compresorul si termocupla sunt in regula, senzorul de temperatura/de presiune este in regula. In urma altor verificari, mi s-a comunicat faptul ca ar trebui verificata instalatia electrica de la navigatie la compresor, in ideea in care este posibil ca vreun fir sa fie corodat sau vreo mufa sa nu faca contact suficient de bine. O alta problema este data de faptul ca dupa un an de utilizare in parametrii optimi, navigatia (Ford Travelpilot 9M5T18K931CC) nu mai primeste semnal GPS, adica nu se mai poate conecta la sateliti. Cauza probabila este o defectiune la antena GPS sau la cablul acesteia.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
50.000 km, 1000 euro a costat reparatia.
192.000 km, pana in prezent 250 lei (100 lei tester, 150 incarcare freon si verificarea instalatiei de racire).
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Cea mai grava problema pe care am avut-o, a fost infundarea filtrului de particule, cea mai des intalnita problema la Kuga. Din cauza aceasta mi s-au stricat injectoarele, datorita regenerarii continue a masinii, regulatorul de presiune se va strica si el periodic, asta inseamna fum de vagon in spatele masinii.
Parbrizul a avut un punct de fisura dupa ce o pasare s a lovit de masina (hilar, nu? :)) ), iar in urma unei atingerii cu piciorul s-a fisurat, pe verticala, pe aproape toata suprafata parbrizului. Un prezon a cedat cand incercam sa schimb rotile, s-a rupt din butuc. De mai bine de un an circul in 4 prezoane la roata din dreapta-fata, fara emotii deocamdata.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
180000, parbriz nou (incalzire + dezaburire) + prezon care implica schimbarea butucului = 2500 lei aproximativ.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Problemele specifice generale sunt: Infundarea filtrului dpf Cedare injectoare Cedare senzori presiune injectie Planetare (fata spate) Furtune presiune ( in special turbo)
injectoarele se infunda in conditiile in care masina este condusa subturat (problema specifica motoarelor diesel in general), bateria de la masina poate fi descarcata mai repede decat pe alte modele din cauza unor consumatori precum luminile din bord, navigatia pornita si luminile de la oglinzi, chiar si atunci cand masina este oprita si blocata.
Recensamantul C.N.A.I.R. privind circulatia rutiera, desfasurat in perioada 4 aprilie – 10 noiembrie 2022 Compania Nationala de Ad...
Daca masina dumneavoastra a fost fabricata dupa anul 2012, atunci, mai mult ca sigur este echipata cu controlul tractiunii. Contro...
Nu trebuie sa fim ingineri sau mecanici auto pentru a stii ca o masina este dotata cu o cutie de viteze. Dar cati dintre noi stiu...
Asa cum bine stim, majoritatea autoturismelor au 5 locuri in interior, iar numarul acestora este prevazut pe certificatul de inmat...
Stiai de aceste experimente nefinalizate ale celor de la Dacia?! Afla ca acestea au existat cu adevarat! Istoria automobilistica a...