Dictionar piese auto

Motorul 1.8 TSI/ TFSI al familiei EA888 a fost proiectat si dezvoltat de AUDI AG si introdus in 2007. Acesta este un motor de 1,8 litri, cu patru cilindri.

Modelul 1.5 TSI este primul motor al familiei EA211 evo reinnoita, introdus in 2016. Acesta este un motor de turbocompresor cu patru cilindri.

1.4 TSI a seriei EA211 este un motor de 1.4 litri cu patru cilindri pe benzina cu turbocompresor.

Volkswagen a introdus motorul in 2015 ca pe un alt pas al strategiei sale de reducere a capacitatii cilindrice.

VW R32 este un motor de 3.2 litri VR6 cu aspiratie naturala bine cunoscut de pe modelul VW Golf R32 mk4 / 5.

Motorul diesel V8 TDI de 4,2 litri se bazeaza pe versiunea de 4.0 litri. Primul V8 TDI a fost instalat in Audi A8 in 1999.

Motorul VW 3.6 FSI este un motor de 3,6 litri VR6 (familie ingusta V EA390). Acesta a fost introdus pentru prima data in Audi Q7 in 2005.

Motorul 3.0l V6 TDI a fost dezvoltat de Audi (membru al Grupului Volkswagen) si a fost introdus in 2004 ca nou motor in Audi D3 A8.

Motorul V6 TDI de 2,7 litri este o versiune mai mica a motorului TDI de 3,0 litri. Acest motor a fost dezvoltat de Audi.

Modelul 2.5 R5 TDI PD este urmatoarea generatie de motor diesel de 2,5 litri in linie dupa modelul 2.5 R5 TDI.

Acest motor este motorul turbo diesel de 2,5 litri cu 5 cilindri, cu sistem de injectie a pompei. Viata sa a inceput in 1989.

Acest motor de generatie noua se bazeaza pe modelul 2.5 R5 TDI si a fost creat special pentru Volkswagen Crafter in 2006.