Probleme cu Volkswagen Golf 4 1.9 TDI 101 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2002 - 2003, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
3
4
1
Ce probleme ai avut cu motorul?
Nu am avut probleme.
M-a lasat turbina.
Nu am avut probleme cu motorul, dar in rest sa enumar urmatoarele, caseta directie picata pe la 212.000 km, ambreiaj+volanta zob la 235.000, releu la alternator picat, umblat prin service fara sa ii dea de cap, schimbat 2 baterii si golite, pana cand l-am schimbat eu si a mers, discurile le ovaliza direct dupa 2000 km, schimbat fuzete rulmenti si toate elementele de directie la 240.000 si multe altele.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
250.000 km.
360.000 km, in jur de 1500 lei.
La motor 0 probleme deocamdata, deci 0 lei, e de bine.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Volanta.
S-a dus discul de ambreiaj, s-a indoit axa de la a 5 a.
Ambreiajul, de fapt volanta a dat semne de oboseala de la inceput, nu prea am dat importanta si uite asa la 235.000 mi-a picat complet volanta, am venit cu ea din Brasov la Targoviste cu vitezele schimbate fara ambreiaj, exact ca dracu. Cand am ajuns acasa, dar exact atunci nu a vrut sa mai iasa din viteze, am oprit-o cu piciorul pe frana. Cand am ajuns la mecanic surpriza mare, rulmentul de presiune era zob, discul de ambreiaj era rupt in bucatele, parghia care apasa pe rulment era roasa, simeringul care vine chiar pe cutie mancat, concluzie, rulment plus parghie plus simering plus kit complet ambreiaj si volanta. Deci mi-a mancat zilele intr-un cuvant.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
250.000 km, 12.000 lei.
400.000 km, 2400lei aproximativ.
235.000, in total cam 25 milioane.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Nu am avut.
Inchiderea centralizata.
Partea electrica nu a avut probleme, poate doar releul la alternator, dar a fost banal.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
410.000 km.
Nu mai tin sigur minte la releu, parca pe la 220.000, a costat 100 lei releul si l-am schimbat eu.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Am detaliat tot sus. Altele nu au fost.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Volanta.
Kitul ambreiaj, clar. Fiind o volanta cu masa dubla e clar ca se duce mai repede.
Club Feroviar a sesizat faptul ca in trenurile care circula spre si dinspre Aeroportul Henri Conda nu functioneza aerul conditiona...
Toate piese care intra in componenta motorului si a cutiei de viteze au nevoie de lubrifiere pentru a functiona corespunzator. Ast...
Schimbul de ulei face ca motorul masinii tale sa functioneze lin, fara probleme. Ralanti-ul dur, accelerarea inceata si zgomotele...
Un ofițer de poliție, care a atins gradul de Comisar-șef, a fost surprins și fotografiat într-o stare de dezbrăcare, după o întâln...
Prezoanele au rolul de a fixa janta masinii de butucul rotii. Sunt mici suruburi care se infileteaza in corpul butucului si care a...