BMW 440i xDrive Coupe - Review

bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
bmw-440i-xdrive-coupe
Rating
Acest rating este stabilit in urma unor teste amanuntie realizate de expertii nostri.
Ne place
  • Aspectul exterior
  • Scaunele confortabile
  • Motorul
Nu ne place
  • Culoarea
  • Nota evacuarii
  • Lipsa trapei
# Introducere

BMW 440i xDrive Coupe (F32) – forma echilibrata a bucuriei

Confirmarea faptului ca in mainile mele se va afla Seria 4 Coupe cu tractiune integrala a fost o veste care mi-a ridicat imediat pulsul. Nici nu ma mai interesa ce motorizare era, desi PR-ul companiei imi oferise aproape toate detaliile masinii. Eram cu gura pana la urechi. Imi trecusera instant zeci de scenarii prin minte. Deja imi facusem planurile cu locurile pe care vreau sa le vad la volanul acestei masini, drumurile pe care vreau sa i le arat si imi pusesem chiar si tinte pentru a opri la anumite benzinarii.

Din clipa in care am primit „ok-ul“, mintea mea s-a blocat doar pe ce voi face cu 440i xDrive Coupe. Pret de cateva zeci de minute n-am facut altceva decat sa planific, timp in care imi anuntasem si fotograful. Trebuia ca si el sa fie pregatit. Am vrut ca intreaga aventura sa fie desavarsita.

Nu sunt unul dintre cei mai aprigi fani ai marcii bavareze, dar cred pana in ziua de astazi ca BMW a reusit sa creeze una dintre cele mai atragatoare siluete cu acest automobil, asadar emotia primei intalniri crestea in fiecare zi. Fac aceasta precizare pentru ca vreau sa aveti in vedere combustibilul aflat la baza puternicelor sentimente care ma incercau: forma. Coupe-ul acesta nu este doar o alta masina, ci reprezinta, cred eu, una dintre reusitele deceniului in materie de design exterior.

Cum aspectul mi-a starnit atat de mult entuziasm si anticiparea preluarii automobilului incepea sa imi produca fluturi in stomac de necontrolat, am ajuns la o prezumtie care incepuse sa puna bazele anxietatii: „Daca e o masina dezamagitoare?“.

„Daca nu voi putea sa o prezint corect cititorilor pentru c-am ridicat-o la asteptari ireale?“, ma tot intrebam.

Pentru ca incerc de fiecare data sa ofer rezultatul cel mai „curat“ posibil, eu nu caut experiente avute de alti colegi de breasla cu masina pe care urmeaza sa o testez. Eu vreau s-o trec prin filtrul propriu de evaluare pentru a va reda un punct de vedere original, nealterat de experienta altora. Cand intrati pe DailyDriven, stiti ca veti gasi ceva diferit, ceva unic!

M-am calmat si pana in ziua preluarii am avut parte de o tihna fantastica. Eram lipsit de orice emotie. Aproape ca si uitasem ca trebuie sa ne intalnim. Asta… Pana cand am vazut-o fata-n fata. Desi s-a prezentat intr-o culoare neutra, interesul meu pentru a parasi Capitala cat mai repede s-a inzecit instant. Continuam povestea putin mai tarziu, intrucat acum se cuvine sa aflam detalii utile despre acest automobil.

BMW 440i xDrive Coupe

BMW Seria 4 a fost prezentat drept concept in 2012 si introdus definitiv in gama constructorului auto bavarez la mijlocului anului 2013. Imi aduc aminte de parca era ieri acest moment. Forumurile, siteurile, retelele sociale si multi dintre fanii brandului sustineau faptul ca noul model este doar o alta metoda de a stoarce mai multi bani de la clienti, mai ales de la cei care strang resurse pentru perioade indelungate de timp pentru a-si cumpara o astfel de masina. F32 (Seria 4 Coupe) a fost, evident, succesorul lui E92 (Seria 3 Coupe). BMW, insa, trebuia sa argumenteze mutarea modelului in doua usi intr-o etapa superioara. Si-a facut-o! Zeci de mii de clienti au fost incantati de filosofia schimbata pentru acest model si au fost placut surprinsi de ce au gandit bavarezii pentru noul Seria 4.

Diferenta financiara dintre cele doua automobile ramane in continuare in vigoare si acum, desi Seria 3 a fost inlocuit complet cu o noua masina. Aceeasi soarta este asteptata si pentru Seria 4, insa acest lucru se va intampla in partea a doua a anului curent. Ultimul pret recomandat de BMW Romania era de 39.211 euro in varianta de baza cu motorizare diesel, in timp ce noul Seria 3 costa 34.450 tot in varianta cu propulsie pe motorina. Se pastreaza in continuare aceasta deosebire, asadar vom vedea clar o noua imbunatatire pentru viitoarea generatie. Noul model este clar asteptat! Momentan, dealerii accepta cu greu comenzi pentru noi modele de Seria 4 Coupe, asa ca daca va doriti una personalizata conform gustului propriu trebuie sa va grabiti!

In randurile care urmeaza veti regasi totul despre BMW 440i xDrive Coupe (F32). In cazul in care va decideti ca va doriti o astfel de masina second hand sau ca o luati din stocul unui reprezentant al companiei sau ca vreti sa comandati un model complet nou din gamele Gran Coupe, Cabrio sau M pentru care dealerii inca mai primesc depozite, avem informatiile potrivite cu ajutorul carora veti putea lua o decizie informata.

Avand aceste lucruri in vedere, in randurile de mai jos veti gasi un sofer entuziasmat, dar si o analiza obiectiva a acestei masini.

Sa pornim!

BMW 440i xDrive Coupe – n-are nimic iesit din comun, dar e dramatica

Acest automobil arata impecabil la prima vedere. Pur si simplu, ochii tai se regasesc intr-o deplina armonie cu Seria 4 Coupe. Ai linii, continuitate, reciprocitate, finisaje remarcabile si un corp de invidiat.

E drept. Culoarea n-o ajuta foarte tare! Gri Mineral nu iti inunda privirea cu toate decuparile din caroserie si nu-ti atrage atentia la faptul ca in fata ta s-a aflat, chiar si trecator, o mini-racheta. Ii confera o identitate sobra, potrivita mai degraba unui agent secret. Masina aceasta n-ar trebui tinuta sub un astfel de auspiciu, ci ar fi ideal ca spiritul ei sa fie lasat liber pentru a-si bucura proprietarul cu experiente unice si trairi senzationale. De aceea, cred c-ar fi fost mai potrivit un Snapper Rocks Blue, un Rosu Aventurine sau chiar si un Blue Hera Mica Metallic pentru cei mai curajosi dintre noi si cu buzunare mai largi.

Pe langa culoare, nu mi-a placut nici faptul ca nu s-a mers mai departe cu configurarea acestei masini. Putea fi adaugat pachetul „Shadow Line“ care-i conferea acestui vehicul un look mai agresiv, mai placut si mai uniformizat. In plus, ii accentua ideea de „mean machine“ si o facea o extensie a personalitatii proprietarului.

BMW 440i xDrive Coupe

Cu toate astea, 440i xDrive Coupe in varianta testata ramane un autovehicul atragator. Este simplu, usor de inteles pentru orice fel de privitor. Nu exista elemente controversate. Emana putere, transmite siguranta si e clar ca va putea fi cu usurinta identificat atat de fanii marcii, cat si de cei care n-au nicio legatura cu lumea auto.

Din fata, BMW 440i xDrive Coupe se prezinta cu ochi atintiti asupra celor din fata sa, avand in dotare un iluminat de calitate, complet alb si complet LED. DRL-urile creioneaza privirea unui vultur care e gata oricand sa abordeze noi teritorii neexplorate, in timp ce luminile asteapta oricand activarea pentru a scana intreaga zona care se asterne in fata ta si a cailor putere de sub capota. N-o fi ei foarte multi, dar sunt toti ai tai si stii ca lucrezi cu cei mai buni disponibili.

„Rinichii“ sunt integrati impecabil in aspectul exterior al masinii si se potrivesc de minune cu intreaga filosofie aplicata de constructorul bavarez pentru acest automobil. Par a fi plamanii necesari pentru trasee energice, dar si gura de aer potrivita pentru o zi calduroasa de vara. Sigla companiei troneaza deasupra lor si transmite oricarei persoane care te vede ca ai ales ceva care nu va compromite balanta dintre seriozitate si distractie. Insemnele uriasului bavarez garanteaza ca sub haina de metal de afla tot ceea ce conteaza pentru un sofer implicat: precizie, putere, tehnologie si suficient confort.

Cum nu putea totul sa fie perfect, bara care include si farurile de ceata LED (thumbs up pentru ca nu s-a folosit halogen) contine putin plastic ieftin care, din pacate, e vizibil oricui. Inteleg ca zona respectiva va intalni multe obstacole la viata ei si n-ar trebui sa fie compusa din materiale foarte scumpe, dar vreau sa cred ca BMW putea face o treaba mai buna. Eu as alege ceva aftermarket cu care sa inlocuiesc acele elemente. Simultan, e posibil sa nu te deranjeze deloc includerea lor, dar eu trebuia sa le aduc in vedere.

Liniile suave decupate grijuliu din capota iti fac mintea sa zboare la tot felul de calcule intreprinse pentru a asigura o aerodinamicitate cat mai buna, insa coeficientul este foarte putin afectat de integrarea lor in identitatea exterioara a Seriei 4 Coupe cu tractiune integrala. Au, totusi, un efect suplimentar benefic: fac din F32 un vehicul mai interesant, unul care pare ca stie sa danseze si vals, nu doar rave.

Din lateral, masina testata continua sa impleteasca mirific simplitatea cu practicalitatea. Ai parte de cateva linii care denota o silueta puternica, dar ceea ce domina cu adevarat este modul in care totul se imbina de parca am vorbi de un submarin nuclear etans. De-abia observi liniile usii. Acum intelegi ca ai de-a face cu un produs calitativ, realizat fara compromis. Continuitatea designului frontal este vizibila, iar acest lucru ne arata ca Seria 4 n-a fost doar o alta masina aruncata-n piata pentru bani, ci un produs la care s-a muncit.

BMW 440i xDrive Coupe

Nu poti sa nu-i apreciezi corpul, din aceasta perspectiva laterala. Este o priveliste de care te vei desparti cu greu, intrucat observi si habitaclul si iti doresti sa fii acolo! Stii ca e locul in care ti se deschid noi orizonturi. Stii ca poti sa le arati multora ceea ce vezi, simti si experimentezi tu. Pentru ca experienta acestui Coupe se imparte cel mai bine in doi! Arcuirea-i specifica, dar si baza solidificata delimitata de suprafetele vitrate se conc.etreaza intr-un tot unitar care pare a fi pus in practica de conceptul Yin&Yang.

Din spate, insa, Seria 4 arata cel mai bine. Era si important ca acest lucru sa fie facut ca la carte, intrucat foarte multi oameni ii vor vedea de cele mai multe ori doar posteriorul. Tevile de esapament nu sunt foarte accentuate, insa le vei vedea. Acest lucru este important. Nu vorbim de un model „M“. Nu trebuie sa fie o masina cu proportii tipatoare sau accente iesite din comun. In varianta testata arata cel mai bine. Singura schimbare pe care as fi facut-o eu aici ar fi fost sa adaug sistemul de evacuare M-Perfomance in tandem cu pachetul „Shadow Line“ pentru a-i reda acea uniformizare de care va vorbeam mai sus.

Avem din nou LED, lucru pe care il apreciez, dar si o forma a farurilor care parca te duce gandul la o atitudine imperturbabila a masinii acesteia. In rest, poti observa senzorii si camera pentru retur. Sigla marcii este asezata fix in mijloc, in partea de sus a spatelui lui Seria 4, intr-un loc special al ei. Inscriptiile xDrive ne confirma ca vorbim de un model cu tractiune integrala, iar 440i ne spune ce motor si cati cai avem inghesuiti sub capota.

BMW Seria 4

E momentul sa plecam!

# Performanta

BMW 440i xDrive Coupe. Cine vrei sa fii azi?

Stim cum arata la exterior. Despre interior povestim mai tarziu pentru ca cel mai important aspect ramane, insa, modul in care aceasta masina ruleaza. Daca forma nu te-a convins si poate nu are toate lucrurile pe care le vrei la interior, atunci va trebui sa mergi sa o testezi macar o data. Merita!

Inainte de toate, trebuie sa va ofer cateva detalii tehnice care va pot oferi o perspectiva mai clara asupra masinii.

BMW 440i xDrive Coupe are urmatoarele caracteristici principale:

  • 1,37 m inaltime;
  • 2,01 m latime (cu oglinzi);
  • 4,63 m lungime;
  • 2,81 m ampatament;
  • 1,7 tone greutate;
  • 750 kg sarcina remorca fara sistem de franare;
  • 1,8 tone sarcina remorca cu sistem de franare;
  • 445 l dimensiune portbagaj (cu scaunele ridicate);
  • Motor 6 cilindri in linie;
  • 2998 cm3 cilindree;
  • 326 CP disponibili de la 5500 rpm;
  • 450 Nm cuplu disponibil de la 1500 rpm;
  • 250 km/h viteza maxima;
  • 0-100 km/h in 4,9 secunde;
  • 60 litri capacitate rezervor;

Eu mi-am asezat oglinzile, m-am facut confortabil si am pornit motorul. O nota suava, dar pregnanta si-a facut aparitia odata ce am apasat butonul din dreapta volanului pentru a trezi caii de sub capota. Volanul s-a lasat prada in mainile mele si am pornit.

Prima impresia a fost una foarte buna. Aveam o vizibilitate generoasa si nu ma simteam deloc inghesuit de proportiile masinii. Accelaratia raspundea fix asa cum imi doream, iar cutia ma facea uneori sa cred ca ma aflu intr-o masina cu o singura treapta de viteza. Schimba atat de lin in modul Eco Pro, incat la un moment dat am trecut in modul manual pentru a crea cateva impulsuri.

Stiind ca va doriti detalii precise am fost atent la consum si am urmatoarele date de comunicat.

BMW 440i xDrive Coupe

In mediul urban, pentru o distanta parcursa de 116 km am obtinut un consum de 8,2 l/100 km. Valoarea este cu adevarat impresionanta pentru o masina cu un motor de 3 litri si peste 300 de cai putere, insa tineti cont ca am folosit doar modul Eco Pro. Conduc ca un pensionar in oras pentru ca incerc de fiecare data sa ma feresc de „profesionisti de Bucuresti“. BMW a setat foarte bine cele trei moduri de condus disponibile pe modelul testat, asadar nu este o surpriza uriasa aceasta valoare. Demonstreaza, insa, ca efortul depus de inginerii companiei da roade si are practicalitate dovedita in viata reala, nu doar in teste oficiale.

In afara orasului, BMW 440i xDrive Coupe mi-a afisat un consum de 6,1 l/100 km pentru traseul Bucuresti – A3 – Sinaia. Din nou, masina a fost setata de la pornire in modul Eco Pro si am condus fara depasiri sau accelerari inutile. La intoarcere spre Bucuresti, insa, am folosit modul Sport. Experienta a fost fantastica. Simti cum toti cei 326 de cai putere (CP) lucreaza impreuna pentru a-ti oferi o experienta intensa si specifica marcii. Stabilitatea redata de tractiunea integrala iti confera incredere pentru a intra mai vioi in anumite viraje si te mentine cu toate cele patru roti angrenat in contactul permanent cu asfaltul. La intrarea in Capitala am gasit in bord un consum de 9,2 l/100 km. Avand in vedere ca masina a stat exclusiv in modul Sport… Valoarea este chiar buna!

Am remarcat si faptul ca masina este decent izolata fonic, marea majoritate a poluarii fonice oprindu-se chiar la fereastra ta. Pe langa asta, aici si-au demonstrat utilitatea si scaunele de care va spuneam mai sus. Am avut parte de un sprijin foarte bun si am coborat de fiecare data confortabil de la volan.

Rezumand, experienta de condus cu 440i xDrive este ideala pentru situatia infrastructurii din Romania. Cand vrei sa conduci linistit si sa iti vezi de lucrurile pe care le ai de facut, poti face asta fara grija ca vei consuma prea mult combustibil. Cand vrei sa te distrezi, beneficiezi de un plus de siguranta si de o senzatie placuta de putere disponibila in mainile tale. Balanta este inclinata aproape ideal pentru tara noastra si automobilul este de o versatilitate neasteptata. Nu e doar o bruta, ci un prieten care te intelege! In plus, motorul acesta cred ca este cea mai potrivita varianta de propulsie pentru Seria 4. As mai lua in calcul diesel doar in situatia in care as sti ca trebuie sa fac mai mult de 500 de km deodata, de mai multe ori de-a lungul unei luni.

Acum sa vedem ce ne asteapta in habitaclu!

# Interior

BMW 440i xDrive Coupe. Totul e asezat asa cum trebuie

In momentul in care am deschis portiera am inteles ca aceasta masina este creata pentru mine, soferul. Este automobilul pe care ti-l cumperi, daca vrei sa conduci des, sa te bucuri de trasee si sa retraiesti la fiecare ocazie tot felul de emotii. Numai dimensiunea ei m-a fascinat! E atat de mare! Desigur, are si utilitatea faptului ca poti accesa mai usor bancheta spate gratie marimii. Eu am fost, insa, intimpinat de o atmosfera primitoare numai pentru mine. Daca te stii egocentrist, mergi pe Coupe. Te va ajuta sa fii mult mai fericit, chiar daca nu te va scapa de acest obicei nesanatos.

Apoi am observat scaunele. Am fost surprins sa ma intalnesc cu stofa pe Seria 4, intrucat BMW echipa destul de generos masinile de test. Dati-mi voie sa va spun ca nici nu se putea mai bine! Pentru un oarecare motiv compania nu promoveaza intens aceste variante, insa ele sunt neasteptat de confortabile. Eu sunt un tip mai solid de felul meu. Am peste 1,8 m inaltime si aproximativ 110 kg. Am stat ca un bebelus in bratele maicii sale in scaunul soferului. Am avut parte de sprijin lateral, suport pentru coapse si o tetiera prietenoasa din cale-afara! A fost, hands down, cel mai fain scaun in care am stat intr-o masina cu valente sportive. Si confort, si practicalitate, si utilitate!

Ca idee, am vazut aceeasi culoare a exteriorului cu interior cu piele rosie si contrastul este unul grozav de atragator. Puteti alege si astfel de variante pentru acest gen de masina, intrucat i se potrivesc combinatiile mai curajoase.

BMW 440i xDrive Coupe

Am pus mana pe volanul M (optional) si-am prins primul contact cu 440i xDrive Coupe. Am stiut ca voi avea cateva zile interesante. E placut sa-l tii in mana, e suficient de gros, potrivit in dimensiune si-ti ofera placerea aceea nedefinita a controlului simtit inca din inaintea pornirii motorului. Padelele cutiei automate, insa, n-au fost pe placul meu. Sunt putin cam mici si nu ofera un sunet placut la actionarea lor, desi ele functioneaza impecabil. Mi-ar fi placut sa aud cand cobor sau urc o treapta, sa primesc un feedback auditiv specific marcii.

In habitaclu mi-a placut modul in care toate sunt aranjate la locul lor, desi ai putea spune ca e putin plictisitor. Bine ca e asa! Decat sa am tot felul de forme, ecrane si lucruri diverse care-mi distrag atentia, eu prefer sa stiu unde sunt optiunile de care am nevoie cand conduc. Stiu pe ce apas pentru a porni luminile, pentru a dezactiva farurile de ceata, pentru a activa pilotul automat, pentru a bloca portierele sau pentru a controla radioul.

In fata mea apare un bord complet digital, insa il pot atinge! Si, fix asa, descopar faptul ca bavarezii au facut o treaba super faina aici: cele 4 cadrane principale (nivel combustibil, vitezometru, turometru si temperatura motor) sunt marginite de o protuberanta din metal. Nu este un display foarte avansat si nu include foarte multe detalii precum afisarea navigatiei in mijloc, dar este clar, iluminat optim si deloc aglomerat. In plus, cand il activezi modul „Sport“ totul devine rosu. Mie imi place!

In acest automobil avem iDrive 6 care, pana la inlocuirea sa cu iDrive 7, a fost unul dintre cele mai bune sisteme de infotainment disponibile pe piata. Ai navigatia clara si precisa, nu exista lag, gasesto informatii utile despre masina, te poti folosi de capacitatea tactila, ai un iluminat corect si adaptabil, optiuni de personalizare si tot felul de detalii despre situatia tehnica a masinii. Este util, dar nu iti limiteaza interactiunea cu lucrurile importante din interior precum controlul volumului, al posturilor de radio sau al aerului conditionat.

Pentru celelalte optiuni de control avem butoane si acest lucru merita subliniat, intrucat BMW foloseste materiale de calitate la realizarea acestora. Ce atingi se simte premium si nu vei fi dezamagit de faptul ca ai cheltuit mai mult pentru un coupe german.

BMW 440i xDrive

De departe, totusi, cel mai fain aspect al acestui interior a fost sistemul de sunet Harman/Kardon. Se aude monumental de bine, desi nu este varianta cea mai puternica pe care o ofera constructorul bavarez. Habitaclul le permite difuzoarelor sa actioneze intr-un stil pe care nu l-am mai intalnit pana acum, creand in acest spatiu un adevarat concert pentru propria ta satisfactie. Am fost, pe buna dreptate, impresionat.

Mi-ar fi placut, totusi, ca masina testata sa fie echipata cu pachetul „Ceramic“ care confera acestui interior un aspect mai premium, putin mai iesit din comun si care se integreaza mai bine cu intreaga identitate a masinii. N-arata deloc rau, insa, asa cum e ea in varianta pe care am condus-o. Sunt convins ca exista persoane carora le place argintiul. Eu doar va ofer opinia mea si incerc sa va ofer si alta perspectiva cu privire la personalizarea masinii.

In spate incap doi adolescenti, dar nu vor fi confortabili pentru mult timp daca sunt mai mari. Vor fi destul de limitati. Eu, spre exemplu, mi-am luat propriul catel cu mine si a stat perfect acolo cu husa pusa. E excursie mai indelungata in 3 este, asadar, cea mai buna varianta.

Portabagajul, in schimb, este destul de generos. Puteti lua bagaje pentru aproximativ doua saptamani de drumetii si va ramane loc si pentru suveniruri. In plus, exista oricand si varianta unei cutii portbagaj care poate imediat sa largeasca capacitatea de stocare.

Mi-as fi dorit ca aceasta masina sa fi avut si trapa, intrucat am simtit lipsa ei. Va ajuta la iluminarea naturala a spatiului din interior si va oferi cu siguranta perspective interesante, atunci cand opriti pentru o cafea si cerul e senin.

Per total, habitaclul lui 440i Coupe este unul confortabil, cu aspect premium, materiale de calitate si tehnologii utile. Iti va placea sa fii aici!

Acum… Pretul!

# Cost

BMW 440i xDrive Coupe. Cat platesti ca sa iubesti?

Si, da, exista un pret pentru toate cele expuse mai sus. BMW 440i xDrive Coupe pleaca de la 56.525 de euro cu TVA inclus, dar automobilul este (pentru o perioada scurta de timp) disponibil in urmatoarele variante:

  • BENZINA
    • 420i – 1998 cm3 – 184 CP – 39.211 euro;
    • 420i xDrive – 1998 cm3 – 184 CP – 43.911 euro;
    • 430i – 1998 cm3 – 252 CP – 46.470 euro;
    • 430i xDrive – 1998 cm3 – 252 CP – 49.088 euro;
    • 440i – 2998 cm3 – 326 CP -54.026 euro.
  • MOTORINA
    • 420d – 1995 cm3 – CP – 42.067 euro;
    • 420d xDrive – 1995 cm3 – 46.767 euro;
    • 430d – 2993 cm3 – 52.360 euro;
    • 430d xDrive – 2993 cm3 – 54.978 euro;
    • 435d xDrive – 2993 cm3 – 58.667 euro.
  • M (benzina)
    • M4 – 2979 cm3 – 81.753 euro;
    • M4 Competition – 2979 cm3 – 88.810 euro.

Modelul testat de mine a depasit, insa, pragul de 60.000 de euro si suma aceasta poate fi chiar si mai mare, daca intram in optiunile de individualizare.

BMW 440i xDrive Coupe

Finalmente, eu vad lucrurile in felul urmator. Seria 4 Coupe este o masina atragatoare care poate fi personalizata rapid conform propriilor dorinte, cu interior premium, cu suficienta tehnologie la bord care sa iti fie utila, nu doar de fatada si un motor mai mult decat potrivit pentru Romania. Iti ofera experiente unice si iti este partener la nevoie pentru aproape orice ti-ai dori sa faci. Alegerea e doar a ta. Vrei un coupe care sa se focuseze doar pe tine, soferul, sau vrei un Gran Coupe pentru a-ti bucura cu mai mult spatiu si pasagerii din spate?

Sau… Asteapta sa ajunga noul model in Romania, intrucat deja avem un nou Seria 4! Vi-l vom prezenta imediat ce va disponibil si in tara noastra.

Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de noi si in aceasta aventura!

Pe curand!

Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda exclusiv pentru DailyDriven.ro!