Incredibil dar adevarat: Politistii s-au chinui 15 minute sa trezeasca un sofer de Tesla care dormea la volan pe autostrada, in mers !!!

Incredibil dar adevarat: Politistii s-au chinui 15 minute sa trezeasca un sofer de Tesla care dormea la volan pe autostrada, in mers !!!

TEHNOLOGIA TESLA CREEAZA PROBLEME PRIVIND SIGURANTA IN TRAFIC, in conditiile in care soferii pot „pacali“ sistemele de siguranta ale masinilor!

_ Conducator auto surprins ruland pe autostrada A70, din Germania, in timp ce dormea la volan _

Parca e dulce somnul cand detii un model Tesla … ceea ce e de inteles, insa nicidecum la volanul acestuia, la 110 km./h, in timp ce rulezi pe autostrada, asa cum s-a intamplat in Germania.

Astfel, potrivit heute.at, un conducator auto de 45 de ani a fost tras pe dreapta, de politistii germani, cu mare greutate, dupa ce a fost observat in trafic dormind la volanul autoturismului Tesla, cu modul autopilot activat pentru nici mai mult, nici mai putin de 15 minute.

Autoturismul in discutie a ridicat semne de intrebare politistilor, in conditiile in care stilul de rulare haotic al acestuia era „tipic consumatorilor de droguri“, in timp ce rula pe autostrada A70, din proximitatea orasului Bamberg, Germania.

Atunci cand masina a fost ajunsa din urma de catre politisti acestia au putut observa faptul ca soferul dormea cu mainile pe volan, in timp ce autoturismul rula de unul singur.

Potrivit celor de la digi24.ro, „Agentii au incercat sa-l trezeasca pe sofer, claxonand minute bune si facandu-i semne, insa fara succes. Intre timp, masina Tesla in care se afla soferul adormit se deplasa pe autostrada.

Dupa 15 minute, politistii au reusit sa-l trezeasca pe sofer, iar acesta a respectat indicatiile si a oprit masina. Potrivit comunicatului de presa emis de politia germana, soferul prezenta simptome specifice consumului de droguri“.

De interes este faptul ca in autoturism a fost identificata o greutate dedicata, utilizata in mod frecvent de conducatorii auto de Tesla, capabila sa induca in eroare sistemele de siguranta ale autoturismului, dandu-i acestuia impresia ca exista o mana asezata pe volan.

Este de la sine inteles ca barbatul a fost sanctionat, a fost deposedat de permisul de conducere si se afla in curs de cercetare penala pentru punerea in pericol a traficului rutier.

Probleme la Tesla au mai existat, in luna septembrie aparand in presa informatia potrivit careia inginerii de la Tesla faceau incercari majore pentru a nu se ajunge la chemarea in service a un milion de autoturisme, in conditiile in care fusese depistata o defectiune la geamurile autovehiculelor.

Cei de la Tesla au iesit, nu acum mult timp, in spatiul public, cu un comunicat potrivit caruia geamurile a 1,1 milioane de autovehicule ale brandului pot crea probleme conducatorilor auto, existand riscul lovirii / agatarii acestora din urma, in conditiile in care senzorii nu functioneaza corect si nu detecteaza obstacolele existente.

Astfel, atata timp cat ferestrele masinilor nu se opresc in momentul detectarii unui obstacol, respectiv in conditiile in care cei de la Tesla un gasesc o cale de rezolvare a situatiei printr-o simpla actualizare de soft, este foarte posibil ca mai mult de 1 milion de masini sa ia calea furnizorilor sau reprezentantelor.

Potrivit dcnews.ro, „dosarul Tesla prezent la autoritatile federale de reglementare a sigurantei nu prezinta niciun raport al companiei producatoare legat de problema, cu atat mai putin legat de rani sau decese, si ca problema a fost descoperita doar in timpul testarii, scrie CNN. Modelele implicate sunt Modelul 3 2017-2022, Modelul Y 2020-2021 si Modelele S si X 2021-2022“.

Mentionam faptul ca cei de la Tesla au chemat, in mai multe randuri, masini in service, in conditiile in care Administratia Nationala pentru Siguranta Traficului din SUA a solicitat brandului sa efectueze modificari la modalitatea in care au fost construite autoturismele. De aceasta data, insa, vorbim despre un defect de fabricatie.

Potrivit sursei citate, „Compania a rechemat anterior vehicule pentru caracteristici care le permiteau masinilor sa treaca lent prin semnele de oprire in anumite circumstante, atunci cand se aflau in modul „condus autonom complet“, o alta problema care permitea jocurilor video sa fie jucate pe consola din mijlocul tabloului de bord chiar si atunci cand masinile erau conduse si o alta situatie care le permitea soferilor sa emita sunete precum un behait de capra sau un zgomot deranjant pe post de claxon al vehiculului. NHTSA a spus ca aceasta caracteristica poate impiedica capacitatea pietonilor de a auzi un sunet de avertizare obligatoriu, crescand riscul unui accident.“

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Ce durata de viata au bateriile de la Tesla?
Ce durata de viata au bateriile de la Tesla?

Masinile electrice sunt noua moda atunci cand vorbim despre cele mai inovatoare autoturisme de pe piata auto, dar inca foarte mult...

VIDEO: Incredibil, o Tesla arde scufundata intr-un lac
VIDEO: Incredibil, o Tesla arde scufundata intr-un lac

Cu popularitatea în creștere a mașinilor electrice (EV-uri), adesea apar întrebări despre siguranța acestora în situații neobișnui...