Politica de livrare servicii

1.1 Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o cerere prealabilă care poate fi făcută pe site-ul: https://dailydriven.ro/ 24 ore din 24, 7 zile din 7.

1.2 Cererea și unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu.

1.3 Prin înregistrarea unei Cereri pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a serviciilor. După plasarea cererii pe site, Cumpărătorul va fi contactat telefonic (apel/mesaj/whatsapp) sau prin email prin care este informat că cererea a fost înregistrată și pentru a se stabili o programare.

1.4 Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

1.5 Prin trimiterea cererii către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.

1.6 Prestarea serviciilor are loc la sediul celui mai apropiat partener DailyDriven.

2. Politica de retur

Orice reclamație privind prestarea serviciilor către Client va fi adusă la cunoștința Vânzătorului în maximum 48 de ore de la derularea serviciilor, telefonic sau prin e-mail la adresa: [email protected], urmând ca firma să soluționeze reclamația în cel mai scurt timp posibil.

Din motive de organizare și funcționare, în cazul în care serviciile nu pot fi livrate, iar plata a fost realizată de către client înainte de prestarea serviciilor, clientul este îndreptățit să primească sumele încasate deja de SC DailyDriven United SRL, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice Client în cazul nelivrării unui serviciu este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectivul serviciu.

În situația în care se renunţă la un serviciu programat cu mai puţin de 24 de ore înainte de data și ora stabilită pentru efectuarea acestuia, iar clientul a plătit anterior contravaloarea serviciilor, Vânzătorul este îndreptățit să primească 100% din costul serviciului anulat, clientul având dreptul, dar nu și obligația de a reprograma serviciul. Responsabilitatea anunțării neprezentării la ora și data programată pentru a beneficia de un anumit serviciu aparține în exclusivitate Cumpărătorului, Vânzătorul neputând fi ținut responsabil pentru asta. Această regulă nu mai este valabilă în caz de forță majoră.

3. Metode de plată

Plata online – Stripe

Plata serviciilor cumpărate se poate efectua online cu cardul personal sau cu cardul firmei, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și incriptate. Pentru efectuarea plății vei introduce numărul cardului tău, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura ta). Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale,  indiferent de valuta pe care o ai în cont.

Plata prin transfer bancar

Poți efectua plata serviciilor și prin transfer bancar urmând ca serviciile să fie prestate după încasarea banilor în contul prestatorului – SC DailyDriven United SRL

Atenție!

În cazul plăților online Vânzătorul/Prestatorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărator, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă față de moneda națională (leul românesc).