Parere posesori Bmw M3 E46 3.2i 24V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW M3 3.2i 24V (343 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW M3 3.2i 24V (343 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
1000€ daca o folosesti ca masina de duminica, 3-5000€ daca o folosesti zilnic.
Ma costa aproximativ 10.000 RON.
180 lei impozitul, 350 lei asigurarea si 120 lei taxa de drum, 355 schimbul de ulei si filtre. Aproximativ 1000 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina relativ ieftina, ma gandeam si la Porsche, GT-R, Subaru si altele, asta este mai usor de intretinut.
Nu este mai scumpa decat competitia, preturi cu cam 50-100% mai mari decat piesele de seria 3 din aceeasi generatie, daca ne raportam la piesele specifice M. Multe piese sunt identice cu cele de pe seria 3.
Piesele sunt cam scumpe.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Ca probleme majore am schimbat un motor, o pompa secventiala, refacut cutie, refacut grup, intarit sasiu doar pentru ca a fost neintretinuta… de cand am remediat problemele masina functioneaza in parametri.
Am avut probleme minore, senzor airbag, cruise control nefunctional, unitate control radio, nimic major. In mare, mentenanta.
Probleme la motor n-am avut si deja o detin de 3 ani, doar la directie, am schimbat-o, m-a costat aproape 2000 lei.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Reprezentanta dezamageste asa ca vanez mecanici priceputi care imi ofera garantie. E un chin sa ii si gasesti, imi plac oamenii care lucreaza cu grija si nu insista sa modifice chestii.
La baieti care au aceeasi pasiune si nu o fac pentru bani. Cateodata la service specializat BMW (nu reprezentanta). Gasesc greu oameni care sa imi lucreze la masina si in care sa am si incredere, ce sa mai zic de reprezentante unde a fost masina si si-au batut joc.
De obicei o duc la Q-service pentru ca e un service serios.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Castrol-7000km daca e cumparat de prin uk, state. RedLine-3500km.
Eu o fac la 5000km, maxim 7000km.
In fiecare an, mai ales la BMW, mai vechi de 10 ani.
Ce consum are?
Exterior 12-15 Interior 15-30 Depinde foarte mult cum o conduci.
Consuma 24L / 100km Bucuresti, 10L / 100km la 130kph constant.
Undeva la 7-10 litri la 100 km.
Toata lumea acorda atentie curatarii exterioare a autoturismului, dar putine persoane se ocupa cu adevarat si de interiorul acestu...
Cum s-au Schimbat Mașinile în Ultimii 40 de Ani În ultimii 40 de ani, mașinile au suferit transformări semnificative, evoluând dra...
In cazul in care detii un permis de conducere este normal sa cunosti macar bazele legislatiei si sa stii la ce te poti astepta atu...
Cam asa suna propunerea unui consilier al Primariei Generale a Capitalei. Bucurestiul se lupta pentru primele locuri in Europa la...
Cu totii am auzit de filtrul de habitaclu, dar putini stiu cat de important este pentru sanatatea lor. Filtrul de habitaclu mai es...