Parere posesori Bmw Seria 3 320d E90 163 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320d (163 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320d (163 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa tina cont de faptul ca interiorul nu ofera prea mult spatiu, atat.
Sa ai e istoric service si km reali.
Daca si o doresc, sa o cumpere!
Sa o cumpere.
Sa aiba grija la tipul de ingrijire si sa schimbe uleiul la 10,000km!
Sa fie atenti, sunt si foarte multe masini care nu au fost intretinute corespunzator.
Sa fie atenti de la cine/unde o cumpara si sa se gandeasca daca o pot intretine pe viitor.
Sa o achizitioneze indiferent daca aleg cu sufletul sau cu mintea.
Sa o cumpere, este foarte buna, foarte fiabila
Este masina perfecta.
O astfel de masina este greu de intretinut, dar pana la urma. Masinile nu se strica singure, noi le stricam. Si atunci cand doresti sa cumperi o masina, fiind SH, trebuie sa ai mare grija. Cum era fostul proprietar si cum a ingrijit masina?
Se aiba grija cu dpf, am inteles ca sunt unele de vin de fabrica fara dpf dar nu stiu sigur.
Sa o verifice foarte bine si sa nu se arunce la prima vazuta, prima luata.
Sa testeze masina si la viteza (80km/h), ideal ar fi o tura pe autostrada si sa se documenteze cu problemele clasice ale masinii. Modelul acesta are probleme la turbina si la fulia de la vibrochen, in cazul meu ambele erau in stare buna dar asta era un noroc, oricare putea fi defect sau aproape sa cedeze.
Sa o ingrijeasca.
Sa o cumpere ca nu e scumpa.
Atentie la motorul N47_177CP “cu distributie in spate” si la tractiunea spate care nu este cea mai confortabila pe carosabil acoperit cu zapada, gheata, polei.
Sa fie atenti la proprietarii anteriori cat se poate de mult, eventual un istoric service. Modelul e foarte bun, insa intretinut prost se poate strica si sa coste scump. Cred ca e noroc de fapt, ruleta, rosie sau neagra, e buna sau nu e.
Toti cei care isi doresc achizitionarea acestui model de masina ii atentionez sa fie precauti in mare parte la eventualele probleme ulterioare ale masinii care au un cost destul de ridicat. Exemplu: ce piese au fost schimbate in ultimul an la masina.
Daca nu le place adrenalina sa nu o cumpere.
Sa nu ezite! O masina care se ridica la orice asteptare.
Sa isi cumpere codul de motor M47 cu distributia in fata.
Sa o cumpere, dar sa aibe grija de la cine.
Mie personal imi place, pentru tineret e perfecta dar putin scumpa la intretinere.
Sa aiba grija la motorizare si de la cine o cumpara deoarece modelul acesta este cautat de tineri care le rup in doua.
Sa aiba mare grija, sa nu ii fure, pentru ca-ti da o incredere foarte mare in tine, dar in orice moment catastrofa e dupa colt, si neaprat iarna drifturi la Mall, sa te obisnuiesti si sa te pregatesti pentru cand, nu daca, o sa-ti fuga fundul.
Sa o cumpere. Investesc in ea dar felul in care ruleaza face toti banii.
Sa aiba mereu un ban pus deoparte.
Sa nu o cumpere decat daca isi doresc o masina sportiva.
Sa nu isi cumpere o astfel de masina, este foarte stricacioasa, sfatul meu, este sa evite total o astfel de masina BMW E90.
Sa o cumpere ca e ok, numai atentie la distributia din spate (motor N) nu e asa reusita, insa motorul M e super.
Sa aleaga bine motorizarea si sa inspecteze masina si numarul de km, sa nu se lase orbit de dotari , sa zic asa si de pretul exagerat de mic.
Sa nu conduca masina subturata, nici acest model nici altul. Diesel-ul are prostul obicei sa infunde EGR-ul si DPF-ul si daca o conduci subturat ca sa faci economie de combustibil de fapt masina va consuma mai mult.
Sa o cumpere cu incredere si la modelul asta sa aleaga motorizarea m47.
Ar trebui sa isi ia un model mai nou, asta e destul de batran si a ajuns la varsta in care incepe sa pice.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Inainte de ea, am mai testat una, acelasi model dar an mai noi. Va spun, iti trebuiau ceva muschi sa poti vira!
Sa fie toba curata la diesel in caz ca e neagra, nu o cumpara!!!
Nimic specific.
Mecanica sunt destul de scumpe piesele.
Filtrul de particule (DPF).
Sunt multe criteri la care trebuie sa fi atent, doar ca mai tine si de noroc la masinile SH.
La ulei, motor etc.
Ca la orice masina sa fie intr-o stare cat mai buna. O atentie sporita la celelalte motoare de pe acest model.
La tot,verificare orice piesa,orice detaliu.
La apa sa nu consume apa si ulei.
Depinde ce doresti de la o masina. Eu vreau sa mearga, din punct de vedere mecanic, perfect. Dupa care, voi observa o mica zgarietura etc. Primul loc este ocupat de mecanica, cum merge masina si ce stare iti transmite, dupa care, pe locul doi, vine aspectul. Mai putin conteaza felul in care se uita oamenii la masina. Perfecta mecanic, dupa va fi perfecta estetic.
Sa aiba km reali, si sa sa o verifice in totalitate si sa nu o lase cu erori.
Turbina, injectoare, DPF, compresor ac, mecanica.
Sa verifice pe cat posibil daca nu are km dati inapoi (rarom sau carvertical sau altceva similar), sa faca o verificare la un service, sa inspecteze fulia de la vibrochen (700 lei costa schimbarea ei) si sa verifice turbina (turbina se verifica usor, masina trebuie sa traga cam pe la 2000-2000 de ture, daca incepe sa traga mai tarziu inseamna ca exista un defect undeva la turbina, electrpnic sau mecanic si trebuie facuta o reconditionare de cam 1200 de lei).
Turbina, distributie, ambreiaj.
Sa fie atenti la numarul de km, motor, rugina, daca nu a fost lovita.
Sistem de injectie, distributie, transmisie in special cardan, punte spate.
La uzura scaunului volanului (pentru a estima cati km reali are masina), toba de esapament (daca e neagra are probleme cu turbina/dpf) si la erorile de pe tester.
Consider ca trebuie sa fii atent la numarul de kilometri, distributie, ambreiaj, volanta.
Eu cred ca ar trebui sa fie atenti sa nu fie umblat in soft.
Mare atentie la cutie, daca este automata sa nu aiba probleme si sa isi ia motorizarea cu distributia in fata.
La interior ca de acolo iti poti da mai usor seama cam cati kilometri are.
Sincer, de preferat sa o cumperi din Germania cu cat mai putini KM, si sa te uiti dupa urme de rugina.
In primul rand la km, un test amanuntit la un service n-ar strica.
La motor si la modul cum a fost condusa in computerul de bord care nu poate fi resetat, respectiv la consum, viteza medie etc.
Lant de distributie si rugina, dar nu sunt probleme comune, eventual cargo cover-ul pentru versiunea touring, am vazut ca se rupe relativ usor, dar e reparabila in cateva ore acasa cu cateva unelte.
Sa nu fi suferit vreun accident, daca este stabila pe sosea.
Eu zic totusi sa fim atenti la uzura motorului si sa fie in regula tot, incepand de la starea mecanica pana la aspect.
In principiu la tot ce ar trebui sa fii atent cand cumperi orice masina SH. Dar mai ales sa verifice lantul de distributie.
La istoricul masinii, si foarte important sa mearga la reprezentanta masinii ca sa verifice detaliile macanice si electrice ale masinii.
La motor, cel mai bun fiind cu distributia in fata.
Sa fie atenti la turbina, clapetele admisie, distributie.
Sa verifice ei sau un mecanic DPF-ul, Turbina, KM(sa fie reali), caroserie.
Sa nu fie prezente scurgeri de ulei, sa nu scoata fum si sa nu consume ulei deoarece poate fi extrem de costisitoare reparatiile .
E second-hand, e cam la noroc. Trebuie sa dai o tura cu ea, sa o asculti, sa verifici motorul, cutia si eventual sa aiba carte service.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Nu as schimba-o pe niciuna. Motorul de 2.0 mi se potriveste perfect. Inainte de ea imi doream de 3.0, acum ca am condus-o pot spune ca am avut noroc ca nu am gasit?
E ok sunt multumit! Nu as alege alta varianta.
Pentru ca este rezonabil impozitul in raport cu puterea, as alege cutia automata.
Ca are consum mic, nu cred ca as alege alta.
Am ales 320d M47 datorita distributiei amplasata in partea din fata a motorului!
M-am documentat si motorizare cu dstributia pe partea din fata este unul din cele mai fiabile motoare BMW.
Pentru ca are un consum ok si are cai putere suficienti. As alege un 330d.
Cea mai fiabila motorizare dieael din modelele si nivel de echipare. Motoarele mai noi necesita intretinere un pic mai mare.
Imi place diesel, este o masina de putere si foarte fiabila si nu cred ca as alege alta, imi place.
Nu as alege alta motorizare tot bmw motor 2l.
As fi vrut motor 3.0 l biturbo. Adica modelul 335d. Dar nu as fi avut bani pentru impozit. Nu am vrut deloc motorul de 177 de cai, distributie in spatele motorul, nu este un motor fiabil. 2.0 benzina, un motor slab si este doar aspirat. Iar motorul 2.0d(318d) de 122 de cai este acelasi motor ca cel de 163 de cai, dar cu alt soft si mai slab. Deci nu. Cea mai buna si fiabila optiune, 2.0d de 163 de cai (declarat de BMW, desigur, mint, motorul are mai mult de 170 cai, bineinteles, motoarele care merg bine).
Nu, nu as alege alta motorizare.
Am ales motorizarea de 2.0d datorita impozitului, iar daca ar fi sa dau timpul inapoi as alege clar un motor mai mare sau o versiune mai noua de benzina turbo.
Am ales motorul de 2.0 diesel pentru ca, in ochii mei, era echilibrul ideal intre consum si putere. Daca ar fi sa ma intorc in timp, as alege aceeasi motorizare cu siguranta.
As alege ceva mai mare 325 sau 320.
Consum putin, are si putere de oferit.
Nu as alege alta varianta cunoscut fiind faptul ca urmatoarea generatie a motorului de 2.0 (N47, 177 cp) a ridicat cateva probleme de fiabilitate a distributiei.
Am ales pentru ca voiam un diesel sa consume putin si totusi sa am si putere. Pentru acea vreme a fost cea mai buna alegere insa acum cum umblu mai mult prin oras, as alege un benzinar.
Motorizarea in principiu este una economica, chiar cea mai economica a modelului meu. Daca ar fi sa dau timpul inapoi cred ca tot pe aceasta as alege-o, deoarece 1995 cc sunt suficienti pentru o senzatie placuta la volan, in plus impozitul este foarte avantajos.
Nu as alege alta, este motorul cel mai bun de la Bmw.
Am ales-o deoarece este varianta cu distributia in fata si nu prea are are ce pica. Nu as alege alta varianta de motorizare.
Am ales varianta 2000 diesel cod motor M47 163 HP pentru fiabilitatea ei recunoscuta, poate as alege fara dpf ca este si fara pe modelele de inceput.
Tot diesel as alege. Consumul mic, cuplul e superb. Nu am nici un dezavantaj la el.
Sunt multumit de motorizarea masinii chit ca la inceput am vrut sa optez pentru o benzinara. Consum/hp fiind o combinatie perfecta.
Tot pe aceasta deoarece am explicat mai sus, acesta este motivul pentru care am ales masina, acesta fiind motorizarea.
Daca as avea mai multi bani, as fi mers pe un 330i, dar pot recomanda motorul de 2l Diesel de la BMW, mai ales cu un stage 1 poate pune un zambet pe fata oricui.
Este mai fiabila. N-as alege alta varianta. Am primit multe pareri in legatura cu motorizarea si asta s-a dovedit a fi cea mai buna.
Am ales varianta asta de 320d pentru simplu fapt ca este un motor fiabil si costurile nu is foarte mari nici la impozit iar daca as da timpul inapoi poate as alege un 335i, de fapt asta il voiam doar ca impozitele is mari nu mi-am permis.
Am ales 2.0 d m47 datorita fiabilitatii dar daca ar fi sa pot da timpul inapoi as alege un motor minim 2.5 benzina.
Cel mai fiabil motor cu distributia lant in fata M47! Cel mai bun cotat motor de BMW E90 2006 163.
Am stiut ca e o motorizare buna, si nu as schimba pe viitor decat daca se schimba legile si ne va obliga sa folosim motoare pe benzina.
Am ales M47 datorita fiabilitatii motorului, chiar daca a avut ceva km la achizitie ( 250.000) la reprezentanta , daca este intretinuta corespunzator motorul asta este nemuritor.
Am ales aceasta motorizare deoarece are un consum bun, este modelul de motor cu distributia in fata cu codul de motor M47. As alege varianta de 3.0d pentru mai multa putere.
Consider ca este o alegere extrem de buna si nu as schimba-o acum o cu alta motorizare.
Normal ca cu cat mai mare cu atat mai bine, dar am deja un e60 cu motor de 3 litri este suficient cat platesc la primarie deocamdata.
Un candidat s-a prezentat în stare de ebrietate la examenul practic pentru obținerea permisului de conducere în județul Argeș, avâ...
Cu totii am auzit de problemele cu bateria masinii odata cu venirea anotimpului rece, moment in care aceasta se descarca mult mai...
Cu totii cunoastem faptul ca rularea pe drumurile publice presupune acordarea unei atentii sporite semnelor de circulatie, acestea...
Doua automarfare incarcare cu deseuri sub forma de cauciucuri uzate au incercat sa intre in tara noastra prin punctul de trecere a...
De cateva luni, in special in tarile din vest, dar sporadic si la noi, a inceput comercializarea carburantului E10 la pompe. Cel p...