Parere posesori Peugeot 5008 1.6 e-HDi

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Peugeot 5008 1.6 e-HDi (112 Hp) FAP STT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2009 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Peugeot 5008 1.6 e-HDi (112 Hp) FAP STT.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Competitie

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Alin Ion
Alin Ion a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu , la concurenta nu exista comparatie la modul de executie si a materialelor.

Citeste si...
Totul despre senzorul de oxigen sau sonda lambda
Totul despre senzorul de oxigen sau sonda lambda

In acest articol vom dezbate un subiect destul de interesant si anume vom vorbi despre senzorul de oxigen sau sonda lambda. Senzor...

Au fost instituite restrictii de circulatie din cauza temperaturilor ridicate
Au fost instituite restrictii de circulatie din cauza temperaturilor ridicate

Avand in vedere temperaturile foarte ridicate care afecteaza si tara noastra in aceste zile, Inspectoratul General al Politiei Rom...

Avantaje chiptuning - soft stage 1
Avantaje chiptuning - soft stage 1

Producatorii trebuie sa limiteze puterea si sa reduca consumul de combustibil al vehiculelor lor pentru a adera la numeroasele pie...

1 din 3 masini din Romania nu are RCA valabil
1 din 3 masini din Romania nu are RCA valabil

Aproximativ 70% dintre masinile din Romania au asigurare RCA valabila, restul nu. De ce nu sunt notificati soferii privind expirar...

Cum ajunge uleiul la turbina?
Cum ajunge uleiul la turbina?

Tot mai multe autoturisme sunt echipate cu turbocompresoare, deoarece in acest fel motoarele de mici dimensiuni devin mai performa...