Probleme cu Opel Astra G 1.6i 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 1998 - 2004, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
4
3
3
5
2
4
3
1
Ce probleme ai avut cu motorul?
Motorul a trebuit segmentat si pompa schimbata deoarece primul proprietar a bagat benzina in ea in loc de motorina si a crezut ca i-a dat dauna totala.
Consumul de ulei.
Defectare sonda lambda, masina nu mai tragea bine, consum ridicat.
Simeringuri arse, electronica EGR defecta, segmenti, supape.
Fostul propietar a neglijat cureaua de distributie si s-a rupt. Din fericire n-a apucat sa faca daune mari. In rest nimic.
Probleme la supapa egr si la admisie.
A trebuit sa-l segmentez.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
La achizitie.
Aproximativ 35000 km de cand am cumparat masina si ma- costat 250 lei.
203.000 km.
Pe la 165.000 km. A costat reparatia cam 900 lei.
190.000 aproximativ 700 de lei.
200000 km.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Masina nu mai tragea si cand bagam in viteza se simtea ca si cand s-ar bloca schimbatorul.
Ambreiajul smuncescte la plecarea de pe loc uneori.
Nu am avut.
Nu am avut.
Nu am avut.
Nu am avut probleme.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
170000 km si m-a costat 2500 lei.
195000 a costat 1500 ron.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Nicio problema la partea electrica.
Arderea sigurantei de la servo.
Nu am avut probleme!
Nu am avut.
Nu am avut.
Calculatorul ECU. Atrebuit sa-l schimb si nu a costat chiar atat de putin.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
200000 consumul de ulei.
Cam la 200.000 km.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
La directie. Trebuia sa tin volanul intr-o parte ca sa o tin dreapta.
Probleme: flanse, amortizoare, bieletele, distributie, consum ulei.
Da, defectare electromotor.
Teava de esapament, flanse amortizoare fata, senzor de presiune ulei, burduf planetara spart.
Un arc stang de pe puntea spate rupt, au fost schimbate ambele si toba finala de esapament ( a fost lovita si s.a perforat).
Probleme cu alimentarea, pierderi de putere, turatii in gol, ambreiajul este ok.
Flansa amortizoare, franele.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Distributia schimbata, martisoare fata-spate, basculele, rulmentii fata 3000 lei.
185000 km si m-a costat 5 mil.
200000.
20000km, cost 150lei.
213.000 km.
175.000 km. Arcurile 300 lei si toba 200 lei.
190.000 km, nu am reparat-o.
Tot cam pe la 200.000 km.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Tachetii se duc repede.
Problema consumului de ulei.
Sonda lambda, consum ulei.
Nu.
Am auzit ca ar fi “mancatoare” de ulei, insa la mine nu am intalnit problema asta.
consumul ridicat de ulei.
Calculatorul.
Oemenii folosesc un ceai fierbinte, o cafea, o supa sau uneori chiar cate o tuica pentru a se incalzi pe vremea geroasa din timpul...
De fiecare data cand scriem un articol si abordam o tema mai “sensibila”, ne simtim nevoiti sa mentionam inca de la inceput ca nu...
Pana de carburanti la vecinii unguri, in conditiile conflictului armat international si introducerii plafonului de pret la carbura...
In acest articol va vom prezenta cele mai bune 12 motoare produse de BMW dupa parerea specialistilor. BMW poarta mesajul simbolic...
Am sa incep acest articol cu o vorba care circula printre pasionatii de masini: “Vrei viteza, ia-ti BMW. Vrei eleganta, ia-ti Merc...