Probleme cu Renault Megane 2 1.5 dCi 86 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2006 - 2008, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
4
3
3
3
4
2
Ce probleme ai avut cu motorul?
Pompa de injectie.
Cuzinetul de jos s-a rupt pe jumatate si a distrus arborele cotit, cuzinetul de sus s-a topit in biela, neputand fi scos nici cu patentul.
Nu am avut probleme cu motorul, ci cu egr-ul din cauza mersului pe oras exagerat de mult.
Injectoare.
Nu am avut probleme la motor.
Uzura unei garnituri de cupru de la unul dintre injectoare.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
300.000 km.
208.000 km pret 4100 lei.
Cam la 120000 km mi-au picat si injectoarele.
95.000 km
200.000 km, aproximativ 150 lei.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Ambreiaj set schimbat.
Bataie in viraj total stanga - dreapta pe loc, problema localizata la caseta de directie.
N-am avut niciodata probleme de genul, doar ambreiajul cupleaza sus.
Nu este cazul.
Nu am avut probleme cu cutia de viteze sau ambreiaj.
Cedarea rulmentului de presiune.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
290.000 km.
216.000 km, 550 lei.
Nu am avut probleme.
95000, 1400 ron.
190.000 km, aproximativ 2000 lei.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Alternator, electromotor.
Nu tin minte sa fi avut probleme pe partea electrica.
Imi semnalizau pozitiile concomitent cu semnalizarile.
Fire intrerupte haion.
O intrerupere a contactului ce comanda motorasul de deblocare al portbagajului.
Ruperea firului de masa de la sistemul de deblocare a capotei portbagajului.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
300.000 km.
10 lei la un prieten la 135000 km.
95000, 100 ron.
La 200000, 15 lei banda izolatoare iar manopera am realizat-o singur.
210.000 km, 50 lei.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Tripoda de la planetara intermediara batea.
Nu este cazul.
Capetele de bara si bieletele de directie plus burduful de la tripoda.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
350 lei.
Nu este cazul.
La 215000 km iar per total cu piese, manopera si geometrie a fost aproximativ 800 de ron.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Pompa de injectie si injectoarele.
Injectoarele de proasta calitate.
Chederele usilor, injectoarele si manerele usilor.
Bucsa caseta directie, injectoare.
Conductele de frana corodeaza destul de repede.
Ruperea spiralei de la volan, cedarea prematura a bieletelor antiruliu, ruginirea mecanismului manerelor exterioare ale usilor spate, cedarea prematura a suportilor esapamentului.
In ultimii ani, progresele inregistrate in dezvoltarea vehiculelor din ce in ce mai performante au determinat, in special, concent...
Ti s-a intamplat ca masina sa nu se comporte corespunzator si sa banuiesti ca problema provine de la convertorul catalitic, care e...
In cazul in care ati fost atent atunci cand ati achizitionat o masina noua, pe marginea anvelopelor trebuia sa observati niste pun...
In articolul de astazi vom vorbi despre un subiect care nu este asa de dezbatut. Si anume, de ce nu se fabrica masini sport cu mot...
Vesti noi pentru conducatorii auto – acest document nu mai trebuie prezentat in cazul unui control in trafic RCA-ul sau asigurarea...