Probleme cu Skoda Fabia 1 1.4 60 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2000 - 2007, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
4
4
5
Ce probleme ai avut cu motorul?
Curatat chiulasa si culbutori, inlocuit garnituri, reglaje, schimbat role, inlocuit lant distributie, filtre, inlocuit termostat+capac.
Garnitura de chiulasa perforata. Problema comuna la Fabia 1.4mpi. Cei de la Skoda au bagat toti banii in sasiu si probabil nu le-au mai ramas bani pentru o garnitura de chiulasa.
Nici una legat de motorizare de cand o am.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
145000 km, aproximativ 1500 lei.
Problemele au aparut pe la 150.000 km. Piesele au fost 200 lei (120lei suruburile pentru chiulasa si 80 lei garnitura). Le-am schimbat singur, sunt relativ usor de schimbat.
Dupa 40.000 km, 600 ron.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Pana in momentul de fata nu am avut probleme si sper sa nu am, mult timp de aici inainte. Am inlocuit toate inchizatoarele electrice defecte.
Pe parte de transmisie nu am avut probleme. E cea originala, merge perfect.
Ambreiaj defect, a fost inlocuit, toate bune.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Defecte inchizatoarele electrice de la usile din fata si de la portbagaj.
Bobina de inductie. Motorul dadea rateuri aleator. Bujiile nu detonau intotdeauna. Motorul avea momente cand parea ca se ineaca, rar se oprea cu totul. Senzorul de condens de la instalatia de climatizare. Clima mergea perfect cata vreme afara erau sub 25°. Cum trecea temperatura de 25° senzorul inregistra direct 99° si calculatorul de clima oprea compresorul.
A cedat alternatorul dupa o spalare.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
155.000 km.
150000km. Bobina de inductie a fost 350 lei. Senzorul de condens a fost 70 lei.
200 ron la 0 km.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
S-a rupt planetara dreapta, pe care am inlocuit-o, inlocuit dicurile de franare pe fata si placutele, inlocuit sabotii de franare pe spate, dar si bucsele si pivoti pe fata.
Bieletele antiruliu s-au stricat de 2 ori in 2 ani. Dupa ce le-am schimbat prima data am crezut ca am probleme la caseta de directie. Daca miscam de volan cand eram pe loc se simtea o bataie. Am fost la 2 service-uri si amandoua mi-au spus ca sunt de vina tirantii (bieletele de directie). Am schimbat tot ce tine de bucsi, pivoti, bielete de directie, capete de bara si zgomotul a ramas. De la service mi s-a spus ca a mai ramas doar caseta de directie. Norocul a facut ca am dat jos bieletele antiruliu ca sa ma asigur totusi ca sunt ok. Din 4 rotule 3 erau perfecte, una avea joc. O caseta de directie pentru Fabia e undeva la 900 lei reconditionata. O bieleta e 30 lei. Asa ca am scapat ieftin.
Nu.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
150.000 km.
180.000km. Bielete antiruliu 60 lei setul.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Inchizatoarele automate la usile din fata, telecomenzile inchidere centralizare, inchizatorul de la portbagaj si actionarile electrice de inchidere si deschidere a geamurilor de la usile din fata.
Garnitura de chiulasa e de obicei problema. Nu prea gasesti o Fabia MK1 cu borcanul de apa fara ulei in el. O alta problema pentru care au fost rechemate o parte din masini o reprezinta garniturile din interiorul fetelor de usi. Fabrica a fost obligata sa puna piese “ecologice” intr-o anumita masura pe masini si au ales garnituri din cauciuc ecologic. In primul an de la fabricatie garniturile s-au copt si de fiecare data cand ploua intra apa in habitaclu. Quick fix: silicon roata peste garnituri.
Varsta.
Motorul diesel este un motor cu aprindere prin compresie iar cel pe benzina cu aprindere prin scanteie. Ce inseamna aprinderea pri...
Poate ati auzit de multe ori expresia:“Soferia o mananc pe paine!”. Teoria ca teoria, dar practica ne omoara de multe ori. Am fost...
Functia principala a unei baterii este de a ajuta la pornirea motorului. Dupa aceea, alternatorul transforma energia mecanica in e...
În cadrul acestui articol veți găsi informații despre ce urmează pentru brandul Audi și de trecerea acestora spre mașinile electri...
In Senat a fost depus un nou proiect de lege care urmărește să remedieze mai multe probleme legate de indicatoarele de circulație....