Honda Civic 5D facelift - Review

honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
honda-civic-5d-facelift
Rating
Acest rating este stabilit in urma unor teste amanuntie realizate de expertii nostri.
Ne place
  • Designul exterior
  • Practicalitatea interiorului
  • Motorul
Nu ne place
  • Sunetul evacuarii
  • Stopurile conventionale
  • Existenta unui singur cupholder in fata
# Introducere

Honda Civic 5D facelift – (re)inpsirat

Eu si Honda Civic 5D ne aflam la a treia intalnire in ultimii doi ani, dar cu noul facelift ma vad pentru prima oara. Va invit, asadar, sa vedeti de ce e curios de faina si sa aflam impreuna tot ce e de stiut despre aceasta masina. La urma urmei, avem in fata noastra un automobil renumit pentru fiabilitate care e apreciat de romani. Acum profitam pentru ca a primit cateva actualizari inspirate si le disecam! Nu ignoram niciun aspect!

E important sa stim de unde a pornit povestea masinii care se prezinta acum in fata noastra. Primul model cu denumirea Civic a aparut in anul 1972. Avea un motor de 1,16 litri in patru cilindri, aer conditionat si radio FM. Putea fi comandata in 3 sau 5 usi si avea o forma destul de diferita fata de modelul pe care l-am testat noi acum.

In 1979 a fost inlocuita cu cea de-a doua generatie care avea un motor de 1,33 litri drept varianta de baza care putea fi conectat in premiera la o cutie automata in doua viteze si unul de 1,48 litri optional.

Dupa doar 4 ani, in 1983, apare un alt model de Civic care primeste din nou o marire a dimensiunii, tractiune integrala si un nou motor de 1,6 litri.

Dupa alti 4 ani, in 1987, avem un nou model pe piata care poate fi recunoscut cu usurinta de catre cititorii care au jucat GTA Vice City.

In 1991 vine a cincea generatie, in 1995 a sasea si in anul 2000 a saptea. Cei de la Honda investesc destul de mult in R&D si sunt axati pe rezistenta la provocarile timpului, asadar actualizarile pe care le ofera nu sunt doar de fatada, ci se bazeaza pe intreaga experienta acumulata de-a lungul unilor. In plus, implementeaza si tehnologii utile pe care nu le ofera la costuri absurde.

Din 2005, Honda Civic incepe sa apara din ce in ce mai des pe drumurile din Romania si putea fi oricand recunoscuta cu usurinta gratie designului exterior folosit pentru partea frontala care o diferentia fata de alte masini. A urmat o noua generatie in 2011, iar in 2016 s-a ajuns la forma pe care o cunoastem acum cu totii. Recent, Civic a primit un facelift si fix acest lucru il vom analiza noi astazi.

Asadar, Honda Civic 5D are stramosi pe care trebuie sa ii faca mandri, iar progresul trebuie sa poata fi observat si simtit fara niciun fel de ocolis. Mai luam in calcul faptul ca in 2022 se va implini jumatate de secol de la aparitia acestei masini si intelegem ca producatorul auto japonez nu isi poate permite jumatati de masura. Nu e loc de greseala. Trebuie sa isi mentina reputatia castigata cu greu!

Fondatorul Honda, Soichiro Honda, a avut de-a lungul vietii sale un interes crescut pentru automobile, desi nu avea nicio pregatire temeinica in acest sens. A inceput ca ucenic si apoi a devenit mecanic la Art Shokai. Mai tarziu a fondat Tokai Seiki si a inceput sa produca pistoane pentru Toyota. La scurt timp a pierdut finantarea de la Toyota, insa a recastigat-o dupa ce Soichiro Honda a vizitat mai multe fabrici ale Toyota, s-a inscris la scoala de ingineri (fara sa o termine), a propus si a implementat un proces semi-automatizat prin care si muncitorii fara experienta puteau sa realizeze piesele necesare. In timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial Toyota cumpara 40% din Tokai Seiki si Soichiro Honda isi pierde functia de presedinte. Chiar si asa, ajuta mai multe firme cu procesul de automatizare pentru a eficientiza efortul de razboi. Un avion SUA distruge in 1944 fabrica companiei Tokai Seiki din Yamashita si cea din orasul Itawa a fost pierduta in urma unui cutremur. Soichiro vinde ce a mai ramas din Tokai Seiki catre Toyota si in octombrie 1946 fondeaza Institutul Tehnic Honda. Cu 12 angajati creeaza biciclete motorizate si trei ani mai tarziu ia nastere Honda Motor Co. Ltd. Anul 1963 marcheaza vanzarea primei masini in numar mai mare: T360, un pick-up mic. In 1964 Honda devine cel mai mare producator de motociclete. Compania pe care noi o cunoastem astazi si masina pe care am avut-o eu pe mana mea timp de cateva zile isi are originea in efortul unui om incapatanat sa reuseasca. Din 1949 si pana astazi Honda a continuat in spiritul fondatorului sau si nu s-a oprit doar la automobile. Au activat si activeaza in peste 9 domenii largi de productie. Honda investeste in continuare extraordinar de multi bani in cercetare, chiar daca acest lucru nu este cunoscut sau resimtit in Romania.

Trecutul companiei Honda n-a fost unul simplu, iar modelul Civic a fost si ramane un automobil important pentru aceasta companie. In 1970 conglomeratul japonez se gandea in mod serios sa renunte la fabricarea automobilelor, insa modelul Civic lansat in 1972 a schimbat categoric politica constructorului auto. Succesul primului Civic l-a facut sa ramana pana astazi in portofoliul companiei japoneze.

Honda Civic 5D facelift

Motivul pentru care v-am expus atat de multa istorie intr-un material de test-drive este redat de faptul ca eu cred in misiunea unei companii de a continua idealurile fondatorului ei.

Acum sa aflam care-i treaba cu acest facelift si sa descoperim ce primesti pentru banii tai.

TEST DRIVE. Honda Civic 5D facelift – are cu ce!

„Incontestabil distinctiv, inconfundabil elegant si sportiv, designul contemporan al noului Civic este o combinatie unica de linii dramatice, sculpturale si curbe line, atletice. Un vehicul proiectat pentru dinamica si pasiune, garantat sa intoarca priviri“, spune Honda despre masina lor. Nu pot sa nu fiu de acord!

Fata agresiva mangaiata de o blandete discreta ce-si poarta mandra sigla companiei va transmite oricarui privitor faptul ca Honda Civic 5D este gata de drumuri lungi, frumoase si pline de aventuri. Cu atat mai mult cu cat modelul pe care l-am testat a fost comandat cu mult bun gust si contine tot felul de potriviri ale nuantelor.

Am apreciat modul in care au fost realizate farurile. Distinctive, dar utile intr-acelasi timp ele completeaza neasteptat de bine limbajul de design al masinii. Desi gurile largi de ventilatie din fata sunt false si deloc necesare, ele contribuie la completarea unei fizionomii aratoase. Sunt, la urma urmei, un element definitoriu cu ajutorul caruia recunosti masina mult mai usor prin trafic. Aceste lumini devin incet-incet un trademark al Honda.

Trasaturile exterioare ale lui Civic 5D continua in partea lateriala cu oglinzile care pare sa aiba forma desprinsa dintr-o carte despre fizica. Se imbina atat de armonios cu masina, dar au intr-acelasi timp tot sensul din lume! Nimic nu pare exagerat sau pus la intamplare aici. Linia superioara laterala care se suprapune placut cu manerele celor patru usi ii confera o statura aproape impozanta pe drum facand intr-acelasi timp si legatura cu spatele curajos al masinii. Dintr-o privire intelegi ca Honda Civic 5D nu este doar o simpla masina, ci un model care-si cauta un stapan ce isi doreste mai mult de la propriul automobil. Din acest punct, putem observa si faptul ca masina testata a avut parte de un tratament aparte. A fost configurata intr-un stil fantastic! Culoarea „Obsidian Blue Pearl“ este absolut fantastica, chiar si atunci cand soarele nu o scoate prea tare in evidenta. Nimeni nu poate contesta faptul ca accentele negre arata si contureaza extrem de bine masina. Exista un echilibru care pare a fi gandit pentru a-ti alinta retina. Recunosc, totusi, ca eu as fi ales „Brilliant Sporty Blue Metallic“. Cred ca i-ar da un suflu mai dinamic o culoare putin mai deschisa, mai indrazneata. Puteti, totusi, arunca o privire suplimentara asupra fotografiilor realizate de noi si veti observa cat de bine este conturata aceasta masina prin mici adaugiri discrete de negru. Imi place cand observ ca se poate obtine o masina cu stil la un pret bun!

Mai lunga, mai lata si mult mai placuta privitorului fata de generatia anterioara, Civic 5D reuseste sa fie o masina buna, reuseste sa iti ofere acel ceva la care chiar te astepti de la noua ta achizitie. Contribuie la construirea senzatiei de satisfacere, de multumire. Si n-o spun degeaba. Veti observa mai jos de ce!

Din spate, putem observa ca pastreaza, in ciuda multor critici, acel eleron integrat in parbriz. Nu m-a deranjat deloc. Dimpotriva, eu chiar cred ca e un element de identitate pe care Civic ar trebui sa il pastreze intr-o forma mai mica sau mai mare pe acest model de-a lungul anilor. E ca si cum cineva i-ar fi cerut in anii ’80 lui Freddie Mercury sa nu mai fie extravagant. In plus, are o utilitate pe care o puteti observa doar cand conduceti pe timp de noapte: majoritatea farurilor masinilor din spate sunt acoperite de acest element integrat in hayonul specific unui hatchback si astfel ai sanse mult mai mici sa fii orbit de cineva foarte grabit si care e indragostit de faza lunga.

Honda Civic 5D facelift

Arata la fel de puternic si hotarat atat in parcare, cat si pe sosea. Kitul de caroserie sculptural si aerodinamic, impreuna cu stopurile impresionante si eleronul de hayon, contureaza un aspect sportiv, garantat sa intoarca priviri. Atat pe ale altora, cat si pe a ta! Eu, unul, recunosc faptul ca ma uit deseori dupa multe Civic 5D pe care le vad prin Bucuresti de fiecare data. E o masina care arata bine si ma intriga faptul ca inca nu stiu cum va arata viitoarea generatie. De-abia o astept!

Are si puncte slabe, bineinteles, dar la capitolul design exterior eu am doar una: blocurile optice spate cunoscute publicului larg drept “triple”. Sper ca nu sunt singurul care le mai numeste astfel. Nemultumirea mea e legata de faptul ca in fata avem LED, dar in spate sunt prezente becurile clasice. De ce a fost aleasa aceasta varianta? Nu stiu. Banuiesc, chiar si asa, ca e vorba de mentinerea costurilor de productie la un nivel cat mai scazut. Putea, la urma urmei, Honda sa mareasca putin pretul pentru a completa masina asta la capitolul lumini? Daca nu, putea fi o optiune si tot eram multumit. Eh, nu le poti avea pe toate tot timpul…

Chiar si asa, imi place senzatia pe care ti-o creeaza cand o privesti din spate. Arata ca un autovehicul care nu s-ar da inapoi de la nimic. Poate sa te duca si la tara, dar va face fata si la abuzul de pe circuit. Nu emana plictiseala, ci contribuie la entuziasmul tau. E un design reusit.

Per total, la capitolul aspect exterior aceasta masina, mai ales in varianta testata, este chiar atragatoare si, mai important, nu exagereaza deloc cu anumite elemente ale caroseriei pentru a parea ceva ce nu e.

Acum sa punem caii putere la treaba!

# Performanta

Honda Civic 5D facelift – surprinzator de satisfacator

Inainte de toate, va pun la dispozitie o serie de detalii tehnice:

  • Lungime: 4,51 m;
  • Latime: 2,07 m (cu oglinzi);
  • Inaltime: 1,43 m;
  • Ampatament: 2,69 m;
  • Garda la sol: 129 mm (cu sofer 75 kg la volan);
  • Greutate: 1,35 t;
  • Masa maxima autorizata: 1,76 t;
  • Volum portbagaj: 420 l (770 l bancheta spate rabatata);
  • Motor: 1498 cmc, Euro 6;
  • Putere: 182 CP (134 kW) la 5.500 rpm;
  • Cuplu: 240 Nm de la 1.900 rpm pana la 5.000;
  • Viteza maxima: 220 km/h;
  • 0-100 km/h: 8,3 s;
  • Rezervor: 46 l.

Acum c-am trecut si de acest prag, sa revenim la treburile noastre.

Avem pe modelul testat lane assist – sistemul care te tine in banda ta, in caz ca adormi si uiti ca trebuie sa stai la locul tau pe drum – pe care eu l-am dezactivat. Drumurile din Romania sunt destul de surprinzatoare in anumite situatii, asa ca prefer sa am control total asupra masinii si sa nu ma trezesc ca sunt nevoit sa ma lupt si cu masina daca trebuie sa efectuez vreo manevra mai periculoasa.

Frana anticipata de urgenta functioneaza chiar si la viteze de 10 km/h! Veti zice ca vi se pare inutil sau stupid, insa am testat-o fara sa vreau. Va si explic. Eram in intersectie la Universitate inspre Parcul Cismigiu. Imi vedeam de treaba linistit inspre rosu fara sa tin piciorul apasat pe frana pentru ca eram la distanta mare fata de cel din fata mea si rulam cu 13-14 km/h, cand… Surpriza! VW-ul se decide sa dea inapoi pentru un oarecare motiv! Asa am vazut si cum functioneaza acest sistem. In primul rand iti apare o avertizare in bord, apoi se emite un sunet, apoi masina incepe sa franeze. Ai timp sa reactionezi, dar daca nu o faci te opreste acest sistem de prevenire a coliziunilor pentru ca tu sa-ti pastrezi masina intacta si polita de asigurare obligatorie la un nivel cat mai mic.

Trebuie sa va spun ca exista si Brake Hold, iar in trafic asta este o binecuvantare.

E drept c-avem senzori de parcare, dar si camera pentru retur este buna. Iti ofera suficiente informatii pentru a executa manevre in siguranta. Rostul senzorilor e cam inutil, daca ai camera, insa nu si in cazul lui 5D. Acestia functioneaza si in profunzime. Masina va detecta daca te apropii cu caroseria de vreun obstacol si-ti va spune sa te opresti. Stiu ca au mai multe masini aceasta caracteristica, insa nu m-aspteptam de la Honda. Din nou, are un punct in plus.

Consumul? Am datele! Pe scurt, avem aceste valori de retinut:

  • in Bucuresti – 11,4 l/100 km;
  • Bucuresti – Brasov (DN 1) – 7,6 l/100km;
  • Brasov – Bucuresti (A3) – 8,1 l/100 km;
  • Bucuresti – Alexandria – 6,9 l/100km.

Dupa cum puteti observa, valorile de consum nu sunt exagerate. Acest automobil nu este insetat, insa va oferi valori care reflecta modul de condus pe care persoana din spatele volanului il adopta.

Habitaclul nu este inundat cu zgomotul motorului, iar curentii de aer sunt surprinzator de bine administrati. In interior vantul incepe sa fie perceput de-abia la peste 110 km/h si-l auzi doar daca nu asculti muzica sau radio. De-abia cand treci de 140 km/h auzi cum vajaie!

Cutia de viteze in 6 trepte este foarte, foarte usor de utilizat. Cursele sunt scurte, iar intrarile precise. Primesti un feedback scurt c-ai facut mutarea potrivita si poti apasa acceleratia. Schimbatorul e placut de tinut in mana si nu-ti va crea niciun fel de problema.

Honda Civic 5D facelift

Aspectul cel mai impresionant la acest motor si aceasta cutie este altul pentru mine: inainte sa predau masina m-am dus pentru inca o tura pe A3. Uitasem sa fac ceva: nu stiam cum se comporta la viteze superioare. Ei bine, dus am fost! Am resetat calculatorul de bord si-am plecat inarmat cu curiozitate. Asa am aflat ca Honda Civic 5D are un sistem de propulsie al naibii de fain: avem peste 135 de km/h si consumul se mentinea la 6,6 l/100 km cu modul Eco activat! Impresionant! La intoarcerea spre Capitala am dezactivat modul Eco si-am condus cu aceeasi viteza de peste 135 de km/h. La parasirera autostrazii am avut un consum de 6,9 l/100 km. Excelent!

Rezultatul a fost surprinzator de bun!

Sunt convins ca daca aveam mai mult timp la dispozitie puteam obtine chiar si valori mai mici de consum.

Acum sa vedem ce regasim la interior!

# Interior

Honda Civic 5D facelift – practic si rezistent

Deschizi usa pentru a te urca in scaunul soferului si observi ca esti intampinat de un interior negru cu cateva nuante gri-albe pe ici, pe colo. Volanul pozitionat asa cum trebuie pentru a-ti fi tie cat mai confortabil te asteapta sa pui mana pe el si sa descoperi noi drumuri. Pe masina testata am avut scaune de stofa, dar credeti-ma ca n-am simtit nicio clipa nevoia de piele. Am si avut o perioada rece in zilele de test, asa ca ne-am bucurat de faptul ca se incalzeau mult mai repede! In plus, sunt confortabile, te cuprind bine si la drum lung nu te vei simti deloc deranjat de ele. Un mare plus la acest capitol pentru Honda. Eu, cel putin, nu m-as fie asteptat la scaune atat de bune.

Materialul de pe usi, in schimb, mi s-a parut destul de ciudat. Nu am reusit sa imi dai seama cum tot il murdaream si cu ce, insa m-am tot chinuit sa il curat de fiecare data pentru ca ramaneau urme foarte usor pe el. E drept c-aveam mainile uscate de la frig, dar prea usor prindea urme…

As vrea sa spun ca practicalitatea si ergonomia guverneaza interiorul acestei masini, insa am gasit anumite lucruri care m-au pus un pic pe ganduri. Spre exemplu, in cotiera centrala exista un singur cupholder si e pus in spatele schimbatorului. Este, intr-adevar, detasabil si in spatiul respectiv incap vreo trei sticle de apa de 1-1,5l, dar daca suntem doi in masina si vrem sa bem o cafea? Din fericire, acesta e singurul minus pe care l-am gasit in interiorul lui Civic 5D.

In mod surprinzator, spatiile de depozitare sunt multe si neasteptat de generoase. In buzunarele usilor, spre exemplu, incap sticle de aproape 2 litri si nu te incurca deloc la condus. Nici nu stii ca-s acolo, dupa ce le pui. Avem, totodata, un loc dedicat pentru telefon care functioneaza drept incarcator wireless pentru ca tu sa ramai conectat in permanenta si un portbagaj generos care poate accepta multe, multe bagaje.

Honda Civic 5D facelift

N-o sa ma plictisesc niciodata de modul in care Honda a ales sa faca cele trei cadrane ale bordului. Arata atat de bine si sunt asa de integrate in identitatea masinii, incat vei dori sa le tot vezi. Ecranul digital central contine si o serie de optiuni pe care le poti ajusta si un meniu destul de cuprinzator pe care-l poti parcurge pentru a afla tot felul de lucruri despre masina.

Volanul din piele este placut de tinut in mana si are o dimensiune potrivita. Pe el regasesti cateva scurtaturi care te vor ajuta sa ramai concentrat la drum. Butoanele sunt placut de apasat si ofera un feedback care, in timp, va fi util pentru soferul care vrea sa fie atent la ceea ce il inconjoara. Te vei intelege rapid cu tehnologiile pe care le ai la indemana si pe care le poti accesa super rapid. In plus, iti poti modifica si muzica sau postul de radio, si volumul sau poti primi si refuza apeluri.

Ecranul central touch-sensitive sau, mai bine zis, sistemul Multimedia Honda Connect de 7“ iti ofera posibilitatea de a folosi o navigatie prin satelit Garmin care se actualizeaza la aproape fiecare vizita in service. Totodata, ai la dispozitie diverse metode de conectare prin Bluetooth sau prin porturile USB disponibile. In orice caz, daca nu vrei sa folosesti ce-ti ofera Honda Civic 5D, poti oricand sa iti conectezi telefonul Android sau cu iOS si sa te bucuri de Apple CarPlay si Android Auto.

Sistemul de sunet (11 difuzoare) e bun, dar nu atinge nivelul de putere si claritate pe care mi-l doresc eu. Bass-ul e prezent, dar nu e impresionant. Va fi, insa, o experienta auditiva satisfacatoare pentru multi dintre voi, cred eu. Nu trebuie sa ma credeti pe cuvant. Mergeti si testati! Noul Civic merita experimentat!

Honda Civic 5D facelift

Pana la a discuta despre consum trebuie sa va spun ca Honda vine cu un set de sisteme standard care iti garanteaza o viata mai usoara la volan si te ajuta sa ramai in siguranta in situatii destul de des intalnite pe drumurile noastre. Viitorul proprietar de Civic 5D va avea la dispozitie:

  • Sistem de franare pentru atenuarea coliziunilor - Daca o coliziune cu un vehicul sau cu un pieton este iminenta, aceasta functie te va avertiza asupra pericolului si va reduce viteza pentru a diminua efectele unui potential impact;
  • Sistem de avertizare parasire banda de circulatie - Vei fi avertizat sonor si luminos daca autovehiculul paraseste banda de circulatie fara ca tu sa actionezi maneta de semnalizare;
  • Sistem de asistenta parasire carosabil - O camera video montata pe parbriz detecteaza daca autovehiculul este in pericol de a parasi carosabilul si foloseste sistemul de directie electric pentru a aplica corectii subtile, mentinand vehiculul pe banda sa de circulatie. In anumite conditii, poate chiar aplica frana;
  • Sistem de mentinere banda de circulatie - Ajuta la mentinerea rularii autovehiculului dumneavoastra pe mijlocul benzii, oferind o experienta de condus mai putin stresanta prin reducerea miscarilor de corectie a directiei si a efortului depus la deplasarea pe autostrada;
  • Recunoasterea semnelor din trafic - Sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie identifica semnele din trafic si ti le afiseaza pe ecran. Pot fi afisate simultan doua semne;
  • Limitator inteligent de viteza - Combina inteligent functia limitatorului reglabil de viteza cu sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie pentru a seta automat limita de viteza la cea detectata de sistemul de recunoastere;
  • Cruise Control Adaptiv-Inteligent - Aceasta functie detecteaza daca un vehicul aflat pe o banda adiacenta intentioneaza sa treaca brusc in fata ta si regleaza in avans viteza. De asemenea, te ajuta sa mentii distanta dintre tine si autovehiculul din fata, astfel incat sa nu fie nevoie sa modifici viteza;
  • Cruise Control Adaptiv cu Low-Speed Following - Aceasta functie mentine distanta dintre tine si autovehiculul din fata in limita vitezei de croaziera setata. In cazul in care autovehiculul detectat se opreste, functia va decelera si va opri autovehiculul, fara a fi nevoie sa apesi pedala de frana. Odata ce masina din fata incepe sa se miste, apasa usor pedala de acceleratie pentru a relua deplasarea.

Este inundat de lumina sau poate fi transformat intr-un spatiu privat cu cateva manevre simple. Pentru banii pe care-i cere, chiar devine o oferta atragatoare.

Acum ca stim cum arata si ce gasim la interior, e cazul sa aflam si cat trebuie sa platim!

# Cost

Honda Civic 5D facelift – pretul!

Modelul testat de noi costa 24.650 de euro cu TVA inclusa. E mult, e putin? Asta decideti voi.

Eu va pot spune ca masina vine cu urmatoarele optiuni bifate in acesti bani:

  • Cruise Control Adaptiv Inteligent;
  • Sistem de prevenire a coliziunilor;
  • Sistem de mentinere al benzii de circulatie;
  • Apple CarPlay/Adroid Auto;
  • Camera pentru marsarier;
  • Senzori parcare fata/spate;
  • Scaune fata incalzire;
  • Pachet exterior sport;
  • Sistem Smart Entry&Start;
  • Plafon panoramic cu deschidere;
  • Sistem avertizare unghi mort;
  • Sistem avertizare trafic lateral;
  • Incarcare wireless telefon;
  • Sistem audio cu 11 difuzoare;
  • Oglinda retrovizoarea electrocromata.

Si acestea, bineinteles, nu sunt toate! Le-am mentionat doar pe cele mai relevante.

Honda Civic 5D facelift

Daca esti la fel ca mine si iti petreci mai mult timpul in oras, atunci iti vei dori cutia automata CVT. Vestea buna e ca va trebui sa platesti doar 1900 de euro in plus fata de suma pe care ti-am stipulat-o mai sus.

Va recomand s-o incercati, daca va cautati un mijloc de transport personal in intervalul de pret 20.000-25.000 de euro. Daca nu vreti sa va osteniti, ne spuneti noua si ne ocupam sa va oferim cea mai buna oferta din tara! Trebuie doar sa apasati butonul “Cere oferta”!

Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de noi si in aceasta aventura!

Pe curand!

Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda exclusiv pentru DailyDriven.ro!