Bmw Rechin: care generatie a fost numita astfel?

Bmw Rechin: care generatie a fost numita astfel?

In cazul in care ati trait inainte de anii 1990 si ati fost pasionat de automobile, cu siguranta nu puteti uita faptul ca BMW M635CSi a fost un adevarat simbol al anilor 1980 si atractia acestuia continua si in zilele noastre, fiind o imagine iconica pentru BMW. I

n acest articol va vom spune tot ceea ce trebuie sa stiti dspre BMW-ul denumit Rechin si despre caracteristicile care l-au facut celebru.

In anul 1980, modelul M635CSi a reprezentat intruchiparea celui mai inalt nivel de design si performanta la care puteau visa vreodata pasionatii de automobile la acea vreme. Din punct de vedere constructiv, automobilul era echipat cu o capota care semana cu un nas de rechin, iar spoilerul din cauciuc al portbagajului exercita agresivitate sub forma unei aripioare de rechin. Acest automobil era echipat cu jante de 15 inch si avea un design de tip M, atat la interior, cat si la exterior, ceea ce il facea sa arate si mai bine si sa fie mai dorit de catre pasionatii de automobile. Sub capota gaseam un motor modificat in sase cilindrii in linie, varianta utilizata initial pentru M1, cu o putere semnificativ mai mare decat a modelului M535i.

In momentul in care porneati motorul masinii, imaginea de basm a BMW-ului rechin era completata de sunetul adanc si puternic pe care acesta il emana cand era turat. Motorul de 3,5 litri scotea un sunet ca de urlet atunci cand autoturismul ajunga la un nivel de turatii care sa faca cinste unui motor atat de puternic, iar in final acest sunet era amplificat de catre tevile de esapament duble care completau aceasta melodie atat de placuta soferilor de BMW. Mai mult, acest automobil a fost primul care a redus semnificativ distanta dintre pedale, asa incat sa nu existe timpi morti in utilizarea acestora, chiar si in ziua de azi multi specialisti din domeniul auto considerand ca “rechinul” a fost un automobil mai performant decat majoritatea celor care se afla in acest moment pe piata.

Acest automobil era in asa fel conceput incat sa functioneze cu atat mai performant cu cat viteza de rulare a motorului era mai mare. Viteza maxima pe care o putea atinge aceasta masina era de nu mai putin de 254 de km/h ceea ce era de necrezut in anul 1980, fiind un motiv de invidie pentru toti ceilalti producatori de automobile si fiind o alta caracteristica care intarea caracterul unic al BMW rechin.

Bineinteles, existau in continuare neajunsuri sau lucruri pe care compania germana trebuia sa le imbunatateasca sau pe care nu le descoperisera inca in anul 1980, dar pentru acea perioada acest autoturism a fost un etalon si a fost cea mai mare reusita realizata de catre un producator de automobile si chiar si in zilele noastre exista inca pasionati de automobile care conduc cu mandrie o astfel de masina.

sursa foto:https://www.fascinatingcars.se/

Citeste si...
Video: Cu acest dispozitiv soferii pacalesc radarul si camerele de vignieta
Video: Cu acest dispozitiv soferii pacalesc radarul si camerele de vignieta

De fiecare data cand scriem un articol si abordam o tema mai “sensibila”, ne simtim nevoiti sa mentionam inca de la inceput ca nu...

Tu stiai de acest buton secret din manerul portierei?
Tu stiai de acest buton secret din manerul portierei?

Daca esti sofer deja de 10-15 ani probabil consideri ca autoturismele nu mai prezinta nici un secret pentru tine. Chiar si asa, se...

Tu stiai ce inseamna acest simbol pe care il vezi in trafic?
Tu stiai ce inseamna acest simbol pe care il vezi in trafic?

Daca petreci mult timp in trafic, este aproape imposibil sa nu fi vazut macar o data acest simbol pe una dintre celelalte masini....

Ce mesaj a primit acest șofer care a parcat BMW-ul pe două locuri: "Te rog, să nu mai..."
Ce mesaj a primit acest șofer care a parcat BMW-ul pe două locuri: "Te rog, să nu mai..."

Când Șoferii Nesimțiți Ignoră Regulile În traficul aglomerat de astăzi, mulți șoferi par să-și piardă complet bunul-simț atunci câ...