Prin acest articol dorim sa ii felicitam pe baietii de la Autolatest.ro pentru curajul de a scrie ce putini au curajul sa publice. Suntem total de acord cu ei ca RAR a devenit o institutie toxica, o caracatica condusa doar de spaga. Un sistem bine pus la punct de a colecta bani de la fiecare statie
RAR a devenit o institutie toxica pentru Romania pentru ca demonsteaza an de an ca nepotismele, spaga si incompetenta sunt criterii care duc automat la discreditarea RAR indiferent de situatie.
Ce este deranjat? In mediul public posteaza ori masini cu grave probleme depsitate in vreo statie de-a lor, ori felicita vreun posesor pentru o masina impecabila. Cealalta abordare a lor, in mediul online, este de a comunica faptul ca la fiecare control gasesc X% masini care sunt un pericol public.
Ok. Nu ii intereseaza PR-ul. Dar masinile alea prinse de ei la controale nu sunt cumva obligate sa treaca printr-o statie ITP la 1 an?
Institutia accepta situatia, fara dar si poate. Nu exista un control real asupra statiilor ITP, spagile sunt la ordinul zilei si de aici rezulta si parcul auto cu care se poate mandri orice tara de lumea a 3-a.
Cei de la Autolatest propun:
Incompetenta celor de la RAR poate sa fie rezolvata simplu doar prin INCHIDEREA RAR, in locul sau urmand sa fie infiintate companii precum TUV sau DEKRA care verifica la sange toate masinile din Germania fara ca statul sa se implice.
De ce astfel?
Pentru ca o respingere de la TUV te obliga sa repari masina doar intr-un service autorizat si sa dovedesti acest lucru prin facturi. Probabil citind asta te gandesti cand ti-a oferit ultima data o factura, mecanicul tau. Cele cateva mii de service-uri neautorizate RAR nu platesc taxe, impozite, tva, carti de munca, lucreaza cu piese SH si fac reparatii de Doamne Ajuta. Cine le controleaza? Aaaaa, tot RAR.
Ce mai face RAR in Romania?
Pai in week-end ies cu cel mai modern laborator mobil al lor, se pun la Piata Alba Iulia sau la Piata Constitutiei, noaptea, si amendeaza baietii cu masini sport care depasesc 90 de decibeli. Nu dormi mai bine noaptea acum stiind ca baietii aia care investesc intr-o masina timp si bani pentru a fi mai performanta ca 99% din masinile de pe strada si intr-o stare tehnica aproape de perfectiune, sunt amendati de RAR?
Dar ce ne facem cu toate dieselurile fara DPF, cu AdBlue Off, cu EGR blocat? Ei probabil nu ies seara la plimbare pe bulevard. Cum rezolva amenzile date de RAR nivelurile ridicate de poluare din Bucuresti si din tara? Cum impacteaza spaga data de aproape toti soferii la ITP situatia poluarii?
Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!