Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 120 cp 2008-2011
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (120Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (120Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Maxim 1.000 de lei pe an.
In functie de cati kilometri faci. Undeva la 1200 anual.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
O masina de acelasi nivel de la competitie cu siguranta ar fi mai scumpa.
Fiind brandul de top al celor din grupul Vag piesele sunt usor mai scumpe decat restul, dar nu de speriat.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Masina este in general foarte fiabila, cel putin mult mai fiabila decat ce se scrie pe forumuri. Eu am intretinut-o foarte bine si probabil din acest motiv nu am avut probleme cu ea. In 210.000 km pe care i-am facut cu ea am schimbat kitul de ambreiaj si garnitura de chiulasa, in rest doar consumabile.
Din cauza condusului excesiv in oras (90%) cea mai mare problema care am avut-o a fost ambreiajul, fiind cutie manuala, care a fost destul de scumpisor, dar nu este o cheltuiala care trebuie facuta in mod repetat.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Am fost si in reprezentanta, dar mai des in service autorizat R.A.R., acolo lucreaza baietii care au plecat de la reprezentanta si eu s-au ocupat de masina de cand am achizitionat-o pana in prezent.
Nu aleg reprezentata din cauza preturilor mult prea piperate, dar aleg sa merg numai un service-uri autorizate care lucreaza numai cu piese OEM.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cand simt ca ceva nu e ok sau cand se schimba uleiul.
Putin mai devreme decat recomanda producatorul.
Ce consum are?
6 ext, 7,5 mixt. Acum depinde foarte mult de stilul de mers. Eu prefer sa merg mai turat decat sa mearga masina “sugrumata”.
Are un consum mixt de 7 la suta.
Bieleta de directie este o parte cruciala a sistemului de directie a unei masini. Ea este o bara dreapta, metalica, echipata cu un...
Motorul V6 de 3,4 litri denumit 5VZ-FE a fost lansat in 1995. Acest motor a fost dezvoltat special pentru SUV-urile Toyota si vehi...
De acum vine iarna si temperaturile vor scadea destul de mult sub pragul inghetului, asa ca ar fi bine sa stim cateva chestii dest...
Sistemele de franare anti-blocare (ABS) ale vehiculului asigura manevrarea in siguranta a masinii dumneavoastra in perioadele in c...
De ce industria crypto foloseste gaz pentru minare? Majoritatea celor care au de-a face cu industria monedelor virtuale stiu ca la...