Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 136 cp Multitronic 2011-2015
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (136 Hp) Multitronic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2015. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (136 Hp) Multitronic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 1000-1500 lei pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu, piesele au un pret decent.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Problemele pe care le-am intampinat sunt minore, distributia si pompa de apa.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
“La baieti”, care au plecat de la reprezentanta si si-au deschis propriul lor service.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cand trebuie, eu utilizand-o doar in oras, fac la 10-12k maxim.
Ce consum are?
6 drum lung, 7-8 oras.
Uleiurile minerale si cele sintetice au amandoua beneficiile lor. Alegerea uleiului potrivit pentru masina ta depinde de varsta ma...
Daca te aflii aici, cu siguranta stii ca motorul masinii tale are doua tipuri de supape. Supape de evacuare si supape de admisie,...
Nu consideram ca exista un moment propice pentru a incepe sa conduci sau ca putem oferi un raspuns la aceasta intrebare care sa se...
Cand masina incearca sa traga intr-o parte, virarea necesita un pic mai mult efort decat in mod normal. Desi poti tine masina in l...
Stiati ca mersul in masina va expune la riscul de cancer de piele? Asa este, prin geamurile unui vehicul obisnuit trec suficiente...