Parere posesori Audi A6 3.0 TDI C7 245 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A6 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2012 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A6 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Depinde foarte mult de numarul de km. De exemeplu, o revizie (uleiuri + filtre) costa cam 1200 euro (in DE). Perioada de revizie: 30.000 km.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Totul este relativ. Nu stiu daca este sau nu o masina mai costisitoare sau nu. Ideea e ca iti trebuie bani sa o intretii si sa ai grija de ea. In niciun caz nu este o masina ieftin de intretinut.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Cea mai mare problema am avut-o cu cutia de viteze. Din cauza unui ax aveam un suierat pe decelerare de la 120 la 70km/h. Cost reparatie: 13000 euro. Costul a fost suportat de dealer. Masina inca este in garantie.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In DE nu prea ai unde sa mergi la “baieti”. Poti alege service-uri autorizate, costurile fiind in unele cazuri semnificativ mai mici decat in reprezentanta. Cu toate astea, uleiul din cutie (de ex.) poti sa-l schimbi doar in reprezentanta. Daca un oarecare service iti schimba uleiul, iar dupa aceea ai probleme cu ambreiajele/cutia, service-ul respectiv isi poate pierde licenta. Prin urmare, nu prea se baga nimeni la treaba asta.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Daca masina este exploatata normal, la 30.000 km, cum zice producatorul. Daca ai piciorul greu, cat mai des posibil (15000-20000km max). In plus, depinde mult pe unde circuli cu ea (asfalt, drumuri secundare etc.)
Ce consum are?
Oriunde intr 5.4 l/100km (110 km/h pe autostrada) si 20 l/100km (in aglomeratie crunta). O medie ar fi cam 7.5 l/100km (pe ultimii 25000 km parcursi - 80% autostrada si 20% oras; media de viteza pe autostrada 140-150km/h)
Noutăți negative pentru conducătorii auto români la începutul anului 2024. Tarifele pentru asigurările RCA obligatorii cresc din n...
De ce europenii nu pot opta pentru abonamentul Mercedes – Benz de crestere a puterii pentru modelele electrice? Mercedes-Benz aduc...
Videoclipuri cu un șofer care mergea pe banda a doua a autostrăzii București-Pitești au devenit virale pe rețelele de socializare....
Senzorul MAP este o piesa foarte importanta din angrenajul oricarui autoturism, fara de care performantele motorului vor fi mult s...
Verificarile regulate, intretinerea programata si o constientizare generala a unora dintre componentele masinii dumneavoastra pot...