Parere posesori Bmw seria 3 1.6i pisicuta
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 316i (102 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1993 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 316i (102 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Competitie
Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.
Nu, sunt multumit de alegerea pe care am facut-o si urmatoare masina va fi garantat tot un BMW.
Un motor mai mare si ma pot duce cu ea la competitii care se tin la noi in Romania. Tocmai ce spuneam mai sus, e o masina cu istorie, iubita de tineret si nu numai. Deci o masina care arata bine, merita dusa la un meeting.
Nu neaparat. As alege una mai noua poate.
Nu. As alege tot BMW.
Nu, nu as alege de la competitie ci tot de la BMW, m-ar incanta un M5 :).
As alege un model 530 diesel sau un 730 :).
De la competitie nu as alege alt model.
Nu as putea sa imi permit vreodata un m3 si nici nu as vrea.
Nu! Este al doilea e30 pe care-l detin si sunt sigur ca si urmatoarele masini tot de la bmw vor fi.
Nu, e36 e si va ramane o masina superioara competitiei.
Componentele aerodinamice mobile au fost folosite initial in industria aeronautica, dar in timp acestea au inceput sa fie tot mai...
Pe piata auto din Romania exista un numar foarte mare de automobile cu o vechime de peste 15 sau poate chiar 20 de ani, iar in cel...
Motorul Mitsubishi de 2.0 litri 4B11, atat in versiunile cu aspiratie naturala, cat si in turbo (4B11T), este un inlocuitor al u...
Acest român nu s-a mai chinuit să fure carburant cu un bidon sau o canistră, ci a creat o instalație veritabilă pe care a instalat...
Germania a facut multe prostii de-a lungul indelungatei ei istorii, dar la masini se pricep mai bine ca multi. Astazi o sa analiza...