Parere posesori Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Accord 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Este foarte incapatoare pentru locurile din fata, in spate nu ma intereseaza pentru ca eu doar o conduc. Portbagajul are accesul mai inghesuit decat la alte limuzine din aceeasi clasa. Nu recomand sa carati nimic cu ea.
Da. Portbagajul e incapator, spatiul pentru pasagerii din spate nu este foarte mare (Skoda Superb) dar tot se sta mai bine ca intr-un Seria 3 sau A4.
Este foarte incapatoare. Este un pic cam prea mare uneori, in oras, dar nu ma plang.
E foarte ok, numai sa nu cari frigidere cu ea :), e sedan gura are deschidere mica. Nu e de carat oricum.
Ne descurcam, e berlina, confortabila.
Cum se conduce in oras?
Destul de incomod, raza de bracaj este mare, cutia nu este etajata pentru mers in oras, nu ii place sa mearga in treapta 1 de viteza.
Nu e tocmai genul de masina pe care sa o folosesti exclusiv in oras. Hai cateva zile mai merg, dar isi pierde din bucuria condusului, plus ca nu are un unghi de bracaj prea mare.
Ca orice manuala. Dar cand ai nevoie de plecat tare de la semafor, nu te lasa la greu.
E confortabila, sa aiba senzori de parcare pe spate, te strecori cu ea :)
E placuta la condus.
Cum se conduce la drum lung?
Aproape perfect. Aici isi arata adevarata fata. Un singur lucru ar fi facut-o perfecta: o cutie cu 6 trepte, cea care exista pe motorul de 2.4.
Demential. Pentru asta a fost gandita. Fac drumuri desedeoeste 800-900km si nici nu le simt.
Este ce trebuie, singurul dezavantaj e faptul ca nu are cruise control si 6 trepte. E tot ce ma deranjeaza, uneori.
Aici e in elementul ei, super, daca iti place sa conduci e o masina ideala, se duce. Daca vrei sa depasesti, depasesti :)
Imi place la nebunie!
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Calitatea asamblarii este undeva intre buna si premium, surprinzatoare pentru marca Honda in general. Unele plastice sunt foarte asemanatoare cu cele de Audi. Interiorul de pe Sport Edition tine foarte bine la uzura, nu crapa pielea de pe scaune ca la alte marci.
Interiorul este foarte calitativ. Scaunele de piele cu Alcantara nu fac cute, sau fac foarte greu. Bordul fara greieri, imbinarile chiar sunt calitative.
Butoanele sunt la indemana iar luminile nu sunt obositoare. Este un interior simetric si spatios. Cu destule cup holdere, si spatii de depozitare. Volan ajustabil pe 4 directii, cotiera cu ajustare pe lungime, si scaun sofer cu suport lombar.
Mi-as dori sa nu am stergatoare automate, si mi-as fi dorit ca sistemul audio sa aiba mai multe optiuni din fabrica, aux, usb.
Este varianta basic, daca era cea full ajuta o incalzire in scaune.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Motorul. :) Glumesc, probabil sistemul audio - sa luati varianta cu Premium Sound, nu cea de baza. Merita.
Toate imi plac foarte mult. E o masina completa so complexa.
Trapa, e ceea ce ma face mereu sa zambesc. O folosesc 360 de zile pe an :).
E japoneza nu e cea mai dotata masina, da sa zic ceva scaunele de semi piele, te tin bine pe viraje.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Se comporta foarte bine. Chiar daca am varianta cu franele marite de 300 mm pe fata, totusi se poate mai bine la acest capitol.
Impecabil. Vorbim totusi de o japoneza pe benzina cu alura sportiva.
Impecabil. Depinde foarte mult de stare ei tehnica, pentru ca vorbim de o masina SH.
Foarte bine, abs-ul raspunde bine, vsa-ul la fel, frane bune (300mm pe fata discurile), o sa fac upgrade la EBC ultimax.
Sunt multumit. Franarea tine si de anvelope. Daca le cumperi vechi si sh, mai bine cumperi o masina cu 60 de cai putere.
Potrivit realitatea.net / Realitatea PLUS, legislatia in vigoare nu permite stabilirea anumitor combinatii de litere la numerele d...
In materialul de astazi vom incerca sa vorbim despre ceva putin mai interesant, mai exact despre sistemul “vanos” intalnit la renu...
Convertoarele catalitice sau mai pe scurt catalizatoarele sunt usor accesibile hotilor care doresc sa obtina profit din metalele p...
Trecerea frontierei cu un vehicul care circulă cu numere de înmatriculare provizorii este o preocupare pentru cei care dețin astfe...
Inainte de a citi tot articolul vrem sa precizam ca el se refera la un fenomen care apare doar la masinile cu aprindere prin scant...