Parere posesori Honda Insight 1.3 i-VTEC 88 CP Hybrid

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Insight 1.3 i-VTEC (88Hp) Hybrid cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2009 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Insight 1.3 i-VTEC (88Hp) Hybrid.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Competitie

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Marin Gheorghe Leca
Marin Gheorghe Leca a raspuns cu 2 ani în urmă

Detin si Prius de la competitie. Tot se simt ca imi lipseste la Prius parca Honda a sesizat si a luat masurile necesare. Diferenta la consum este insesizabila sau inexistenta.

Ionescu Niculae
Ionescu Niculae a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu, este o masina diferita si rara ce merita mai multa atentie.

Citeste si...
Care sunt semnele ca esti un Sofer Slab? Recunoaste semnele si ce trebuie sa faci pentru a schimba asta
Care sunt semnele ca esti un Sofer Slab? Recunoaste semnele si ce trebuie sa faci pentru a schimba asta

Nu am întâlnit niciodată pe cineva care să spună că este șofer slab. Poate că recunosc asta pe jumătate în glumă după ce trec pe r...

Noi le facem Euro 0 si nemtii Euro 6. Germanii isi modifica masinile diesel din euro 5 in euro 6, pentru a putea sa mearga in continuare cu ele
Noi le facem Euro 0 si nemtii Euro 6. Germanii isi modifica masinile diesel din euro 5 in euro 6, pentru a putea sa mearga in continuare cu ele

Noi le scoatem, nemtii le monteaza la loc. La DPF-uri ne referim. Deja e lege nescrisa ca in Romania orice BMW cu peste 300.000 de...

Ce accesorii poți adăuga mașinii tale pentru a îmbunătăți confortul și experiența de condus
Ce accesorii poți adăuga mașinii tale pentru a îmbunătăți confortul și experiența de condus

Proprietarii de mașini sunt întotdeauna în căutarea acelor accesorii perfecte care să își personalizeze și să-și îmbunătățească ma...

Aerul conditionat nu mai functioneaza?
Aerul conditionat nu mai functioneaza?

Sa zicem ca esti in masina intr-o zi oarecare si afara e foarte cald, iar deodata aerul conditionat nu mai baga aer rece. Aerul de...

Ce este un incalzitor al blocului motor?
Ce este un incalzitor al blocului motor?

Oemenii folosesc un ceai fierbinte, o cafea, o supa sau uneori chiar cate o tuica pentru a se incalzi pe vremea geroasa din timpul...