Parere posesori Honda Insight 1.3 i-VTEC 88 CP Hybrid
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Insight 1.3 i-VTEC (88Hp) Hybrid cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2009 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Insight 1.3 i-VTEC (88Hp) Hybrid.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Costurile sunt foarte mici.
50.000 km parcursi in 2 ani, revizia la Honda costa aproximativ 500 de lei. Aproximativ 1000 de lei pe an, n-am avut nici o problema cu ea, doar revizii si atat.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Franele se uzeaza foarte lent. Piese de schimb nu a fost necesar este o masina care nu cere mult dar ofera din plin.
Piesele de schimb au preturi asemanatoare cu celelalte brand-uri. Bateria hybrid ar fi o problema majora daca ar cadea, Honda Romania cere 4000 de euro si un an garantie, iar Honda Uk cere 1600 de euro si ofera 3 ani garantie. De asemenea se pot inlocui celulele si ar reduce costurile la doar cateva sute de euro.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Ventilatorul bateriei hybrid inlocuit. Se pare ca este o problema comuna cu Honda Jazz hybrid. Dar dupa 10-12 ani vechime pentru un ventilator nu este o mare problema.
50.000 de km parcursi fara nici o problema. Nici macar placutele nu le-am schimbat datorita franei regenerative a sistemului ima.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Dealer, este convenabil.
Doar reprezentanta, prefer sa dau mai mult si mai rar iar masina iti va multumi prin fiabilitate.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Anual.
La 10.000 de km numai si numai cu ulei green de la Honda, intra 4L-300 lei. Cutia CVT la 60.000 km, ulei doar de la Honda CVTf-320 lei.
Ce consum are?
In afara localitati pe pilot automat 105 km/h obtin mereu 4,4L/100km si nu este mincinos.
Trebuie sa inveti sa o conduci ca sa-i scoti un consum cu adevarat bun. Dupa ce am cumparat-o aveam un consum de 7-8 urban, acum am un consum de 5.4 urban si 4.9 extra, iarna urca pana in 6 urban.
Fiecare sofer stie ca martorul de bord Check-Engine poate sa se aprinda din foarte multe motive si apare la un numar mare de defec...
Până acum, conducătorii auto aveau posibilitatea să conteste în instanță o amendă pentru depășirea limitei de viteză sau decizia p...
In cazul in care sunteti o persoana care conduce foarte mult timp sau pur si simplu acordati o atentie ridicata preturilor carbura...
Nou proiect de modificare a Codului Rutier, avand drept scop cresterea sigurantei in trafic si sanctionarea comportamentului agres...
In acest articol vom vorbi despre o piesa vitala pentru motor si anume volanta. Nu o puteti vedea prea usor ea fiind pozitionata i...