Parere posesori Lexus IS 250 208 CP automatic
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Lexus IS 250 (208 Hp) Automatic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Lexus IS 250 (208 Hp) Automatic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Revizia costa in jur de 500-600 de lei si o fac anual, cam la 7-8 mii km. Consumabilele cum ar fi placutele, discurile etc, sunt relativ accesibile. Un set de cauciucuri decent este 2000 de lei si le schimbi cam la 3 ani, poate mai des pe spate. Alte stricaciuni costa undeva la 3000-4000 de lei pe an. Asigurarea in jur de 700 de lei pe an si impozitul de 900.
Aproximativ 1000 lei, daca alegi lucruri de calitate vorbind de schimburi. Consumabile nu am schimbat momentan pentru ca nu am avut de ce ( in afara de discuri si placute de frana care inca erau ok dar le-am schimbat cu ceva mai performante).
E un Lexus, nu se strica, consumabile ulei 7l, filtre, distributie lant nu se schimba.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Am o idee despre cat costa piesele, dupa cum am scris si mai sus. Motorul este unul fiabil, nu am schimbat nici macar bujiile de cand o am. Ca piesa extrem de scumpa ar fi volanta la 8000 de lei in cazul in care ai ghinion. E probabil similara la costul pieselor cu alte masini cu motorizari similare, poate chiar mai ieftina. Problema mare o reprezinta aici lipsa de disponibilitate pe piata romaneasca a pieselor si nevoia de a astepta 2 saptamani pentru un surub (ar fi bine sa fie o gluma).
Este o masina mai pretentioasa un pic dar daca iei piese de buna calitate te tin foarte mult ( de obicei piesele de la Lexus sunt de inalta calitate) deci daca vrei sa o ti in perfecta stare merita sa bagi un ban in ea pentru ca nu te va lasa niciodata.
Masina este ok la piese, nu ca un Logan evident, piata aftermarket foarte buna.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Majore: un catalizator dus la 135000km; Minore: o bieleta antiruliu, chederele au un cauciuc care se desprinde in timp, scaunele incep sa arate urme de uzura si s-a stricat motorasul de la clima care comuta intre recirculare si aer de afara.
Masina este foarte fiabila, inafara de schimburi de ulei, filtre, discuri si placute, nu am schimbat nimic la ea avand totul original pe ea din fabrica (pana si stergatoarele de parbriz).
Problemele sunt legate de cele de fabricatie: -carait la pornire din cauza unei axe cu came vvti( problema comuna, se manifests doar la pornire, la modelul is 99% nu se va intampla ceva rau din cauza aceasta in timp) sau poate fi o rola intinzatoare, mi se intampla o data la mai multe saptamani, nimic de care sa-ti faci griji. -grila centrala scartaie cu aerul conditionat pornit, problema de fabricatie. -nuca volanului se aude daca masina sta mult (dupa incet incet nu se mai aude). -viteza nu este precisa, 60 bord-54 real, 100 bord 90 real (problema cred ca este ca nu am jantele oem pe ea, am de 17 si in calculatorul ei cred ca sunt trecute pe 18).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Sincer, inca n-am ales nimic. Am fost si la reprezentanta si la diverse service-uri si momentan nu m-a dat pe spate nimeni.
Reprezentanta Lexus sau un garaj care ai incredere in mecanic si il cunosti. Eu asta recomand.
Aleg sa merg un mecanic nu la reprezentanta.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
1 an sau maxim 10.000 km. Mai putin daca se merge in oras.
10.000- 15.000 km si cu produsele compatibile cu cele din cartea masinii.
Depinde de ulei si stilul de mers. Faci naveta in fiecare zi sute de km la 15.000-20.000 km, daca nu 10.000 km standard sau mai devreme la mers sportiv.
Ce consum are?
Extraurban 7.5-9.5; Urban 13-17. 13- un oras normal, 17- Bucuresti la ora 17; Mediu 10-11.
9-10 l/km consum mixt.
Consuma 6.5 in afara, noaptea 10 ziua 13,poate urca spre 20 usor in aglomeratie mare, e un v6 totusi 2.5. Consumul afara este si de 5-6 la mers fara nicio graba.
Potrivit antena3.ro, un caz ciudat de otravire a avut loc in Texas, Statele Unite ale Americii, unde o femeie a fost spitalizata c...
In cele mai multe cazuri, atunci cand avem ghinionul de a ne confrunta cu aceasta problema, o vom descoperi doar la foarte mult ti...
Experimentul Digi24 care pune sub semnul intrebarii cunoasterea legislatiei rutiere si indicatoarelor din trafic – pe viitor, cond...
Cei care isi spala masina acasa probabil au incercat sau s-au intrebat macar o data daca este ok sa foloseasca sapun de vase pentr...
Achizitionarea unui autoturism este o investitie semnificativa pentru majoritatea persoanelor si vine cu o multitudine de obligati...