Parere posesori Opel Kadett 2.0 GSI 16V 150 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Kadett 2.0 GSI 16V (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1988 - 1991. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Kadett 2.0 GSI 16V (150 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Introducere

Fiabilitate

Conform cu asteptarile

Parere generala

De ce ai ales sa cumperi acest model?

Popa Claudiu Speed
Popa Claudiu Speed a raspuns cu 4 ani în urmă

Am cautat o masina pentru concursuri auto si sa fie ieftina la intretinere.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Popa Claudiu Speed
Popa Claudiu Speed a raspuns cu 4 ani în urmă

De la un fost pilot amator de raliuri.

Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Popa Claudiu Speed
Popa Claudiu Speed a raspuns cu 4 ani în urmă

E o masina din ce in ce mai rara si asta imi place mult (vorba aia, nu orice prost are masina asta si bine inteles cu motorizarea pe care o are din fabrica motorul c20xe nu este pentru oricine sau orice mafiot care se crede pilot) de condus, simpti ca conduci cu adevarat adevarul este ca e o masina pentru barbati nu pentru cei cu poseta. Ca orice masina are si lucruri care sa zic nu sunt chiar atat de practice de exemplu sistemul de suspensie pe fata este modelul cu telescopu in teaca ceea ce este putin mai greu sau scump sa gasesti o suspensie reglabila in rest e cu adevarat o masina nu plasticurile de masini din ziua de azi.

Citeste si...
Ce reprezinta luminile de ceata si cand trebuie sa le folosim?
Ce reprezinta luminile de ceata si cand trebuie sa le folosim?

Conducerea autoturismului in anumite conditii nesigure pot sa puna viata conducatorului auto in pericol si totodata, sa faca din m...

Care sunt semnele ca trebuie sa iti schimbi garnitura de chiulasa?
Care sunt semnele ca trebuie sa iti schimbi garnitura de chiulasa?

Cand vine vorba de o garnitura de chiulasa care face probleme, nu este momentul sa stai foarte multe pe ganduri inainte de a o sch...

Butonul din mașină pe care conducătorii auto ar trebui să-l evite pe durata călătoriilor îndelungate
Butonul din mașină pe care conducătorii auto ar trebui să-l evite pe durata călătoriilor îndelungate

Butonul din mașină pe care conducătorii auto ar trebui să-l evite pe durata călătoriilor îndelungate pentru a preveni somnolența....

Simptome ale senzorilor de viteza defecti
Simptome ale senzorilor de viteza defecti

Exista doua tipuri de senzori de viteza cu care un vehicul este echipat. Exista senzorul de turatie a motorului si senzorul de vit...

Amortizorul: Ce este amortizorul si care este rolul lui?
Amortizorul: Ce este amortizorul si care este rolul lui?

In ultimii ani, progresele inregistrate in dezvoltarea vehiculelor din ce in ce mai performante au determinat, in special, concent...