Parere posesori Peugeot 306 1.8 110 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Peugeot 306 1.8 (110 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1997 - 2001. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Peugeot 306 1.8 (110 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Pentru ca Peugeot 306 Rally era o legenda candva si eu consider ca inca este si merita salvata.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Direct de la proprietar, fara intermediari.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Tinuta de drum este impecabila, motorul este foarte silentios, ambientul placut.
Chiar daca sistemul de aer conditionat nu ajuta in mod direct la buna functionalitate a unui autoturism, momentele in care tempera...
Exista o multime de informatii detaliate pe care le gasesti pe recipientul unui ulei de motor. Trebuie sa cunosti informatiile des...
Un șofer sub influența substanțelor interzise poate fi achitat, depinzând de cum legea este interpretată de procurori sau judecăto...
Conducatorii auto din sectorul 2 al Capitalei au pus monopol pe locurile de parcare prin ocuparea acestora cu ladite, capre si bor...
Organele de Politie din Marea Britanie au dotarea necesara pentru „scanarea“ de la distanta a conducatorilor auto implicati in tra...