Parere posesori Renault Clio 3 1.5 dCi 8V 86 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Renault Clio 1.5 dCi 8V (86 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2009. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Renault Clio 1.5 dCi 8V (86 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Experienta De Condus

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Radulescu Marius
Radulescu Marius a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina este modelul Estate, este ideala.

Vlad Bocean
Vlad Bocean a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am avut nici o problema in acest sens, parintii mei si-au construit casa cu ea.

Cum se conduce in oras?

Radulescu Marius
Radulescu Marius a raspuns cu 4 ani în urmă

Cum am mai spus, directia asistata electric este extraordinara, raspunde foarte bine, are un feedback foarte realistic.

Vlad Bocean
Vlad Bocean a raspuns cu 4 ani în urmă

Foarte lejer, directie foarte usoara, spatiu de cabrare mic.

Cum se conduce la drum lung?

Radulescu Marius
Radulescu Marius a raspuns cu 4 ani în urmă

E relaxanta, volanul ergonomic si putin sportiv te anima. Fiind o masina din clasa mica, scaunele nu sunt foarte confortabile iar masina putin rigida, drumurile lungi creând mici neplaceri.

Vlad Bocean
Vlad Bocean a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina nu fuge (la 160 km/h deja zgomotul in habitaclu este cam la limita superioara). Depasirile in afara autostrazii trebuie putin gandite. Suspensiile in schimb sunt foarte confortabile, scaunele de asemenea sunt comode pentru o masina care acum valoreaza 2500 EUR. Spatiul din spate este suficient in cazul in care nu ai peste 180 cm inaltime.

Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?

Radulescu Marius
Radulescu Marius a raspuns cu 4 ani în urmă

Interiorul este simplu. As adauga o navigatie dar originala nu altceva. Bluetooth i-am montat eu.

Vlad Bocean
Vlad Bocean a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer nu, insa banuiesc ca depinde de asteptari. Fata de noile variante Clio, materialele sunt mai bune, mult mai putin plastic si nu exista zgomote/greieri. Materialul sau forma scaunelor nu s-a deteriorat deloc, volanul a inceput sa piarda stratul de piele de la suprafata, maciulia schimbatorului nu mai are piele deloc (si nu este o masina foarte utilizata).

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Radulescu Marius
Radulescu Marius a raspuns cu 4 ani în urmă

Pilot automat.

Vlad Bocean
Vlad Bocean a raspuns cu 4 ani în urmă

Masina nu are ceea ce se poate numi “dotare”, nefiind varf de echipare nici in 2007, anul achizitiei. Insa a/c automat este foarte util.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Radulescu Marius
Radulescu Marius a raspuns cu 4 ani în urmă

Fiind o masina mica si cu o suspensie rigida franarea este fantastica.

Vlad Bocean
Vlad Bocean a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am avut pana acum ocazia sau motivul sa testez acest lucru. Insa la ceea ce am perceput eu ca fiind franare de urgenta se comporta respectabil, avand discuri doar pe puntea fata. La evitarea de obstacole la viteze mici (30-40 km/h) nu a generat deviatii laterale importante.

Citeste si...
Top 12 cele mai frecvente probleme ale masinii
Top 12 cele mai frecvente probleme ale masinii

Efectuarea unei revizii si vizita la un service din cand in cand, este vitala pentru a mentine vehiculul in stare de functionare....

Semnale luminoase in functiune: esti obligat sau NU sa te dai la o parte?
Semnale luminoase in functiune: esti obligat sau NU sa te dai la o parte?

Nu de putine ori am vazut masini de politie care circula in traficul rutier cu semnalele luminoase pornite. In acest articol o sa...

Cum se imbunatateste vizibilitatea la volan cu ajutorul unui mar? Afla toate secretele
Cum se imbunatateste vizibilitatea la volan cu ajutorul unui mar? Afla toate secretele

In calitate de soferi, petrecem mult timp uitandu-ne prin parbrizul masinii. Ati putea crede ca nu sunt multe de descoperit despre...

Ce ar fi fost Romania cu 3200 de kilometri de autostrada, conform planului lui Nicolae Ceausescu?
Ce ar fi fost Romania cu 3200 de kilometri de autostrada, conform planului lui Nicolae Ceausescu?

Toate lucrurile in viata vin cu bune si cu rele … iar perioada comunista nu face exceptie de la regula. Nu ne vom permite sub nici...

Bobina de inductie: Ce este bobina de inductie si ce face?
Bobina de inductie: Ce este bobina de inductie si ce face?

Bobina este un mecanism simplu, ea este practic un transformator de inalta tensiune compus din doua bobine. Prima bobina este numi...